Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wauw, wat was het mooie dag!

  3-6-2013 21:15:08
Beste mede-bruidjes
Onze dag is al voorbij.
Ik kan me nog herinneren dat Niels me ten huwelijk vroeg en dat er zo'n voorbereidingen zijn geweest.. En zaterdag was het dan zover! Onze grote dag!
Even een kort verslagje...
Mijn dag is begonnen om half 8 's morgens. Ik ben opgestaan en heb me op m'n gemakje gedoucht. Zenuwen.. Neen, dat viel wel mee..
Na het douchen stond mijn lieve broer klaar om mijn haren op te steken.. Hij heeft er iets moois van gemaakt..
Na het kapsel stond de maquillage op het programma.. Heerlijk om zo verwend en opgemaakt te worden!
Einde van het kapsel en de make-up? Kwart na 9.
Niels zou pas aankomen om iets voor 10, dus nog tijd om wat te kletsen met mijn lieve getuigen en wat de dollen met mijn ouders en de mensen die voor de receptie zorgden.
De ceremoniemeester en fotograaf kwamen allebei om half 10 aan.
Om kwart voor 10 mocht ik eindelijk mijn kleed aandoen.. Zolang heb ik ernaar uitgekeken en toen was het bijna zover!
Opeens, paniek buiten. Niels was al daar en niet iedereen was buiten. Even hectisch.
Ik bleef 'rustig', had me voorgenomen niet te huilen aangezien de make-up dan misschien naar de vaantjes zou zijn.
'Kom maar de trap af, wacht dan even tot hij aanbelt', zei de ceremoniemeester.
Door het raam langs de voordeur zag ik hem komen.. Wat ziet hij er goed uit!
'Dingdong'.. Zenuwen gieren door mijn lijf..
Ik doe open.. Zalig gevoel! Iedereen kijkt je aan, Niels zegt tegen me dat ik er goed uitzie.. Zo fijn!
Receptie achteraf en om kwart voor 11 vertrekken we richting gemeentehuis voor het wettelijke huwelijk.
Onze burgemeester heeft dit superleuk aangepakt en wist iedereen te boeien met de woorden die hij sprak.
Kwart voor 12 komen we terug aan bij mijn ouderlijk huis voor het middagmaal.
Alhoewel het voor ons niet echt 'hongerig' was. Beiden hebben we weinig gegeten en vooral genoten van elkaar.
12u30: tijd voor de fotoshoot.
Wat is dit moment leuk.. De fotograaf stelde ons op ons gemak en we hebben een leuke tijd gehad met het trekken van foto's.
Aangezien we om 15u voor de kerk trouwden zijn we om 14u30 terug thuis aangekomen. Wat opgefrist en dan richting kerk.
Eerlijk, dit vonden we het meest mooie maar emotionele moment van de dag. Het volk dat je ziet als je de kerk binnenloopt (ik heb daarom ook naar beneden gekeken), het gevoel als je daar zit, ... Onbeschrijfelijk!
Het jongerenkoor dat onze liedjes zong, deed het geweldig! Rillingen liepen over onze ruggen.
Hadden we het geluk dat onze schoonbroer (dirigent van het koor) de grappige toets wilde behouden door foto's van Niels z'n vrijgezellen met bijhorende tekst op zijn pepitter te zetten en deze foto's na elk nummer te wisselen. Leuk!
Een moeilijk moment, onze ouders bedanken voor een volle kerk.. Ogen gericht op de tekst, bloemen afgeven en emoties niet te fel de vrije loop laten..
Wat hebben we beiden genoten van de misviering!
Het moment om naar buiten te gaan was voor ons het moeilijkste. De ceremoniemeester vroeg ons even te wachten en terwijl we dit deden zagen we in de opening van de kerkdeur enorm veel mensen buiten staan.
'Kom maar,' was haar teken om door te lopen.. Wat zie je dan.. Onze vrienden van de hondenschool hebben een erehaag gevormd met hond en baasjes.. Daar komen de traantjes.. Niet verwacht, maar zo fijn om te zien..
Daarna de felicitaties.. Enorm veel mensen, leerlingen die aanwezig zijn in je misviering het doet iets met een mens.
Na de misviering nog foto's met de suite en daarna nog even met ons tweetjes naar een fotolocatie in een hotel/restaurant.. De momenten alleen zijn leuk omdat je even echt van elkaar kan genieten.
Daarna op naar het zaal voor de avondgasten die arriveren om 18u.
Alle gasten mooi op tijd, dus we kunnen op tijd beginnen aan de barbeque en het dessertenbuffet.
Tussen 22u15 en 22u30 is de openingsdans.. Intiem moment, hoewel je 't met iedereen deelt!
En dan barst het feest los.. Een geweldige dj die ervoor zorgt dat mensen blijven dansen...
5u kruipen we in ons bed, na het lezen van de boodschappen die mensen hebben achtergelaten.
Voldaan, maar door het moe zijn heen, liggen we in bed te genieten van wat net voorbij is.
Wat het leukste hieraan is: het feit dat Niels zegt: "Eigenlijk wil ik dit morgen nog eens overdoen!".
Dat gevoel heb ik op dat moment ook en heb ik nog.. Dit doe je één keer en ze zeggen wel: geniet ervan het is zo voorbij..
Ik kan jullie garanderen dat dit ook werkelijk zo is!
Voor de bruidjes waarvan THE DAY bijna daar is.. GENIET ERVAN!
Een voorsmaakje van wat foto's, de rest volgt nog: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1020064216222...
Veel lieve groetjes
Een héééél gelukkig bruidje!

Karen
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1774


kelly
6-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 21:22:42

Mooie foto's jullie straalde maak er nog mooie jaren van sammen xxxx



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 21:33:52

Wat een mooi verslagje! Ik zie het al helemaal voor me :)
Jullie zien er gelukkig uit op de foto's, heerlijk verliefd, en ook relaxed lijkt me.

Proficiat en veel geluk samen!



Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 22:03:17

Heel mooi allemaal de foto's en je omschrijving van de dag, Ik krijg nu alweer de kriebels in me buik ervan.
Heel veel geluk en een mooie toekomst samen



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-6-2013 22:47:32

wat een ontzettend leuk verslag!!! fijn dat je het deelt met ons :-)
die emoties onder controle houden, dat wordt voor mij nog een heeeele uitdaging

geniet nog lekker na - herinneringen voor het leven, dat is duidelijk!!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 22:49:10

Leuk verslagje. De uren komen zo wat overeen met die van ons en we hadden ongeveer dezelfde dagindeling in ons hoofd. Super om te lezen dat dit allemaal perfect mogelijk is
Ik hoop op een even mooie dag als die van jullie! Geniet nog maar lang na en ook van elkaar!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik4-6-2013 8:14:05

hey super mooie fotos jullie stralen en je verslagje is leuk om te lezen geniet van elkaar



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2013 15:18:29

Mooi verslagje...het is leuk é trouwen :-)
Geloof mij...dat gevoel van 'ik wil het nog is overdoen' blijft hangen (toch bij mij, mijn man vond 1 keer genoeg ).
Dus volop nagenieten is de boodschap!!!
Jullie zagen er mooi uit!

groetjes en nog is proficiat!
Sandra



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 23:30:56

Straaaaalen deed je echt wel. Ik vind 1 kopen 1 gratis als concept voor een trouw ook een goed idee. Zo kan je alles nog es overdoen en letten op de dingen die je de eerste keer gemist hebt, weliswaar met dezelfde lover he hehe



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik6-6-2013 15:46:37

Proficiat!!! Hele mooi foto's :)



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik9-7-2013 21:46:34

Ik kan de foto s niet openen :-( Ik heb je nog een mailtje gestuurd Karen?!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info