Nu Online
Momenteel zijn er 316 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig bij kiezen van schoenen voor bruidegom

  3-6-2013 17:05:00
Hallo Bruidjes,

Mijn bruidegommetje en ik zijn nog vollop op zoek achter schoenen voor hem. We zijn ook nog niet zeker wel een kleur.
Hij heeft een wit/ecru trouwkostuum.
Dus we twijfelen tussen ofwel zwarte schoenen of bleke (witte/ivoor) schoenen.
Wat zouden jullie kiezen?
En enig idee of je ergens online dergelijke schoenen kunt vinden?

Alvast Merciekes hoor!!!

XXX Kaat

Kaat
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1337


Inge
21-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 17:32:13

Al eens gedacht aan camel/cougnac kleur? Mijn hubbie heeft een donkergrijs kostuum en ik vond persoonlijk bij hem zwarte schoenen zo 'oud' overkomen. Tot de verkoopster dus de camel kleur voorstelde, was direct verkocht .

Zo'n schoenen vind je tegenwoordig op veel plaatsen zoals een torfs, avance,... Wij persoonlijk hebben ze bij Tim's gevonden in Waasland Shopping center.
Succes!



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-6-2013 17:46:53

Zwart lijkt me iets te hard voor onder een wit/ecru kostuum. Ik zou eerder voor lichtgrijs of taupe gaan.
Ik heb zelf deze schoenen gekocht voor mijn man: http://www.omoda.be/nl/grijze-floris-van-bommel-geklede-schoenen-10590/A34985_C40_KL6_SE2/
ik denk dat die perfect zouden passen onder een wit/ecru kostuum.
Je kan ook voor een kleurtje gaan, eventueel als jullie met een accentkleur werken. Mijn man droeg felblauwe schoenen (hij had een blauw kostuum) op zijn trouwdag.

Ik koop zelf online regelmatig bij Brandos en bij Omoda. Van beide sites ben ik erg tevreden. Je kan bij beide gratis retourneren als je niet tevreden bent.



Kaat
24-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 18:12:56

@ Inge, ik weet dat mijn toekomstige dat kleur voor schoenen niet graag ziet ;-), maar toch merciekes voor de tip
@ Gitte, mijn gommetje is wel zwart van haar, daarmee dat we dachten dat het misschien wel zou passen. We werken niet met 'een' kleur tijdens ons huwelijk.. dus het maakt het er niet makkelijker op.. alvast merciekes voor de sites ;-) Ik check ze even!





maartje
5-7-2014
 Meld misbruik3-6-2013 18:21:36

Zwarte schoenen zou ik niet doen; beter toon op toon werken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info