Terug naar overzicht
Hoi,Ga eens naar de website van De loft 'www.de-loft.be' Deze bed en breakfast ligt in het hartje van Brugge. Het zijn zeer vriendelijke mensen en de kamers zijn prachtig en jeugdig. Debrareeds 103 dagen getrouwd
Bedankt! Ik ga eens kijken... ben benieuwd
Hoi,En wat vond je ervan? Ik vind de chocolade kamer het meest romantisch met dat hemelbed.Debrareeds 103 dagen getrouwd
dag NatachaWij hebben eens iemand een weekend in het pandhotel in Brugge cadeau gedaan (met meerdere mensen samengelegd)-want ik nogal duurMaar t is echt mega romantisch !www.pandhotel.com en ze krijgen héél goede kritieken en ze waren toch heel contentVeel succes en groetjesChristel
Hey,Wij trouwen volgend jaar op 1 september voor de kerk, maar zijn op 28 oktober al voor de wet getrouwd. Onze huwelijksnacht brachten we door in b&b Boeverie in Brugge. Echt een aanrader!!!Super ontbijt (met verse garnalen en zalm) en een heel vriendelijke gastvrouw. Omdat ze wist dat we juist getrouwd waren, had ze een doosje pralines en een flesje wijn op onze kamer voorzien.Wij zijn in totaal 3 nachten gebleven. Omdat er de laatste 2 nachten geen andere gasten waren mochten we zelfs van kamer veranderen.Ga zeker een een kijkje nemen op www.boeverie.be Wij brachten onze huwelijksnacht door in de groene kamer (suite verde) en de andere twee nachten op de zolderverdieping (the suite). Als je kan kiezen zou ik zeker naar the suite vragen. Dan heb je heel de zolder voor je alleen en er staat een groot bad in de badkamer waar je lekker met twee in kan. Hopelijk ben je iets met deze info.Veel plezier op je huwelijksdag en in Brugge.Katrijn
Merci voor al de tips!Die pandhotel is me toch een beetje te duur...ma de andere twee twijfelen we nog over we zien wel! Ah wie hadden jullie als dj? We zijn hopeloos op zoek...
Hallo,Kijk eens op: www.weekendhotel.be Wedden dat je daar wat vindt ?groeten,Annelies