Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksnacht brugge

22-11-2006 9:53:42
Hallo,
weet er iemand een gezellig hotel zijn in de omstreek van Brugge - kust voor de huwelijksnacht?

groetjes Natacha

Natacha
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 510

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-11-2006 10:21:42

Hoi,

Ga eens naar de website van De loft 'www.de-loft.be' Deze bed en breakfast ligt in het hartje van Brugge. Het zijn zeer vriendelijke mensen en de kamers zijn prachtig en jeugdig.

Debra
reeds 103 dagen getrouwd

Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik22-11-2006 10:27:57

Bedankt! Ik ga eens kijken... ben benieuwd

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-11-2006 11:25:59

Hoi,

En wat vond je ervan? Ik vind de chocolade kamer het meest romantisch met dat hemelbed.

Debra
reeds 103 dagen getrouwd

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik22-11-2006 17:57:57

dag Natacha

Wij hebben eens iemand een weekend in het pandhotel in Brugge cadeau gedaan (met meerdere mensen samengelegd)-want ik nogal duur
Maar t is echt mega romantisch !
www.pandhotel.com
en ze krijgen héél goede kritieken en ze waren toch heel content

Veel succes en groetjes
Christel

katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik22-11-2006 20:47:34

Hey,

Wij trouwen volgend jaar op 1 september voor de kerk, maar zijn op 28 oktober al voor de wet getrouwd.
Onze huwelijksnacht brachten we door in b&b Boeverie in Brugge. Echt een aanrader!!!
Super ontbijt (met verse garnalen en zalm) en een heel vriendelijke gastvrouw. Omdat ze wist dat we juist getrouwd waren, had ze een doosje pralines en een flesje wijn op onze kamer voorzien.
Wij zijn in totaal 3 nachten gebleven. Omdat er de laatste 2 nachten geen andere gasten waren mochten we zelfs van kamer veranderen.

Ga zeker een een kijkje nemen op www.boeverie.be

Wij brachten onze huwelijksnacht door in de groene kamer (suite verde) en de andere twee nachten op de zolderverdieping (the suite).
Als je kan kiezen zou ik zeker naar the suite vragen. Dan heb je heel de zolder voor je alleen en er staat een groot bad in de badkamer waar je lekker met twee in kan.

Hopelijk ben je iets met deze info.

Veel plezier op je huwelijksdag en in Brugge.

Katrijn

Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik23-11-2006 9:50:59

Merci voor al de tips!
Die pandhotel is me toch een beetje te duur...
ma de andere twee twijfelen we nog over we zien wel! Ah wie hadden jullie als dj? We zijn hopeloos op zoek...

annelies
18-8-2007
 Meld misbruik1-12-2006 14:41:31

Hallo,

Kijk eens op: www.weekendhotel.be

Wedden dat je daar wat vindt ?

groeten,

Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...