Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeën huwelijksreis

  3-6-2013 13:40:30
Hallo allemaal
Mijn prins en ik zijn nu 17 dagen getrouwd en dolgelukkig en ik probeer binnenkort, wanneer we wat meer foto's hebben, zeker een verslagje te schrijven van mijn twee mooiste dagen ooit.
We zijn vlak na de trouw even op citytrip geweest naar Londen, maar in juli gaan wij twee weken gaan genieten in Toscane. :-) We zouden vliegen naar en van Bologna (veel goedkoper dan naar Firenze of zo en we weigeren te vliegen met RyanAir), dan een week rondreizen (maar ook niet elke dag ergens anders logeren) en dan hebben we nog een week een appartementje in Tonda, midden in de driehoek Pisa, Firenze en Siena. We zouden gedurende die twee weken een auto huren.
Wie heeft er tips? Liefst praktische tips over verhuurbedrijven, stadjes, bezienswaardigheden, wijnproeverijen, restaurantjes, hotels/appartementen/agrotoerisme... Dingen die je niet zomaar online vindt als je Toscane intikt. Ik hoor het graag!!
Alvast bedankt! Toedeloe!

Lieve
17-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1567


Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 18:34:48

Wij zijn vorig jaar op reis geweest in Toscane, en het is er echt prachtig! Zoveel leuke stadjes, overal lekker eten, mooi weer, prachtige uitzichten... Te veel om op te noemen dus. :) Wij zaten ook net in die driehoek, en ik vond het jammer dat we maar een week de tijd hadden, want je kan er echt vanalles bekijken dat de moeite waard is.

Wij hebben toen het wijndomein van Avignonesi bezocht. Daar krijgt je voor een redelijke prijs een rondleiding over het domein, en veel uitleg, en je mag een stuk of 5 wijnen proeven. Wij vonden ze superlekker, maar das eigen smaak natuurlijk. :)

Verder is het stadje San Gimignano een echte aanrader, en Siena zelf.

Da's nu alles waar ik direct aan denk. Ik zal eens opzoeken wat ik er nog van heb, wat we bezocht hebben en zo. ;)



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik4-6-2013 9:14:30

O juij, heel leuk om te weten dat het echt een genietreis wordt! Bedankt voor je tips en inderdaad, als je nog dingen terugvindt, mag je ze hier altijd nog eens komen plaatsen! :)



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik7-7-2013 21:10:28

Palazzo San Lorenzo is een aanrader, ligt ineen klein charmant dorpje, in de driehoek. Firenze is zeker de moeite om er meer dan 1 dag te verblijven, het is daar ook s aonds heel gezellig. Aanrader is Hotel l'Orologio, centraal gelegenen niet ver van treinstation mocht je dat interessant vinden. Restaurant Golden View Open Bar in Firenze is een aanader.



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik8-7-2013 15:21:34

Bedankt, Sofie en Maartje
Het komt nu dichtbij, we vertrekken volgende vrijdag en de route en b&b's liggen al vast. Maar die stadjes, resto's, bars of andere handige tips kunnen we nog altijd gebruiken, dus mocht jullie nog iets te binnen schieten, dan hoor ik het graag nog!
Ik kijk er enorm naar uit. Ons huwelijk is bijna twee maanden geleden, maar ik heb het gevoel dat we nog altijd niet terug volledig tot rust gekomen zijn omdat we ondertussen ook nog constant klusjes opknappen en verder renoveren aan ons huisje. Deze honeymoon is dus meer dan welkom!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums