Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11 mei - ONZE dag!

  3-6-2013 10:39:31
Het heeft even geduurd, maar ondertussen zijn we terug van onze huwelijksreis naar Bali en dan is het dus tijd om mijn verslag te schrijven :)

Veel had ik niet geslapen, maar toch voldoende om mij goed te voelen en dus om 6.30u liep de wekker af. Snel een boterhammetje gegeten met de mama en vertrokken naar de kapper. Mijn kapsel was echt prachtig, veel beter dan het proefkapsel! Om 8.15u waren we thuis en dan is mijn nicht begonnen aan onze make-up, ook dat zag er geweldig uit. Snel van lingerie wisselen en tijd om mijn jurk aan te doen met de hulp van de mama. Juwelen en schoenen nog en we waren klaar voor de grote dag. Net op tijd, want daar was de bus al met de schoonfamilie en mijn husband-to-be!
Wat zag hij er schitterend uit :)

Samen met iedereen iets gedronken een hapje gegeten (kleine koffiekoekjes en kleine hapjes) en dan was het tijd om met de bus naar het gemeentehuis te rijden. Enige minpuntje: het stopte niet met regenen van 9u tot 12.15u. Als gevolg stond er dus niemand aan het gemeentehuis, maar toch waren er enkele dapperen bij die binnen aan het wachten waren :) Om 11u waren Tim en ik man en vrouw!!! Tijd om naar de kerk te vertrekken.

Onze viering was echt prachtig, daar hebben we enorm complimenten op gekregen met live muziek van twee vriendinnen! Om 12.45u kwamen we de kerk buiten en de zon scheen, dat moet echt een teken van God geweest zijn :) Snel even iedereen dag zeggen en terug de bus in om naar de fotolocatie te rijden: Paviljoen De Notelaer in Hingene (Bornem) - komt ook voor in de serie Stille Waters - aan de Schelde! Het is droog gebleven tot 15u, dus we hebben al onze foto's kunnen trekken en ze zijn schitterend! Je vindt ze hier terug (met dank aan Fotograaf Marc Vanraes): http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=D5305DB31CC39B78

Onze feest was echt af! Lekker eten, goede muziek en heel leuk gezelschap. We lagen rond 5.30u in ons bed, maar het was het meer dan waard!! Ik geniet nog na :)

Enkele mensen die we willen bedanken:
Feestzaal Hof ter Velden (Dendermonde)
Fotograaf Marc Vanraes
Maxim's Couture (jurk en schoenen bruid en suitekledij mama's)
Kapsalon Kristel (Liezele)
Brood en Banket De Coninck (Wetteren - bruidstaart)

Het was een GEWELDIGE dag, ondanks dat het weer het soms liet afweten :)

Tineke
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2207


Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:50:07

Heel mooi! jullie zagen er schitterend uit!



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:51:52

Dankje voor dit mooi verslagje ! Mooie foto's ook, proficiat en geniet er nog van !!



Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 11:12:38

Heel mooi fotos en leuk verslagje! We laten ons fotos nemen op Chateau D'ursel in Hingene.



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:15:52

Leuke foto's! Proficiat!
Geniet nog van elkaar!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-6-2013 12:26:08

Heel mooi verslagje... En mooie foto's... Super luek.
Jullie zagen er super goed uit...
Nog een dikke profciat!!!!
Liefs Caroline



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:27:41

oooh zalig - dankjewel voor je verslagje!
geniet nog lekker na :-) (ook van de reis!!)



Elke
11-1-2014
 Meld misbruik3-6-2013 13:43:58

Mooi verslag, en mooie foto's.
Je huwelijksreis naar Bali, is die goed meegevallen?
Aanrader? Mag ik weten via welk reisbureau/touroperator je dit geboekt hebt? (mag via persoonlijk bericht).
Heb ook wel interesse om die kanten uit te gaan.

Bedank



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2013 10:36:50

Mooi mooi! echt leuke foto's van jullie 2!!
Geniet nog maar lang na!
Veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 23:34:19

Fijn fijn fijn, ik was al benieuwd hoe jullie dag gegaan was. Het zag er een heel liefdevolle dag uit en je was echt prachtig, heel natuurlijk maar toch very bridal! Hoe was Bali? Een heel dikke proficiat en veel nagenietmomentjes!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik6-6-2013 12:54:08

Bali was fantastisch: altijd boven de 30 graden, mooie natuur, prachtige hotels, lekker eten, alleen wel een heel lange vlucht :)
Hartelijk bedankt allemaal voor de gelukwensen!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik11-6-2013 8:00:12

11 mei was een prachtige dag he ;-) Van die regen heb ik me niets aangetrokken hoor.
Jullie zien er in ieder geval stralend uit op de foto's! Heel mooie locatie trouwens!

Dikke proficiat!

Joyce



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info