Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mr & Mrs Caubergs

  3-6-2013 0:37:23
Ok dames, hier is ie dan, mijn verslag! Hou jullie klaar want ik heb zo'n gevoel dat als ik 1x begin, ik een hele hoop ga kunnen schrijven!!

Gisteren was het dan eindelijk zover, onze grote dag!

Mijn laatste nachtje als ongetrouwde vrouw heb ik doorgebracht bij mijn ouders. En dat was echt leuk! Rustig in de zetel gezeten, glaasje Martini erbij en ondertussen in mijn oude foto-albums (geboorte, kinderjaren, communie,...) gekeken. Rond 12u toch maar gaan slapen, ik had de nachten ervoor zéér slecht geslapen maar die nacht ging het vrij goed, ben om 6u wakker geworden, moest pas om 6u45 op dus ben ik nog even blijven liggen maar veel slaap is er niet meer van gekomen.
Dan rustig een douchke genomen en dan wachten op de kapster. Ze was om
7u30 bij mijn ouders thuis en dat was echt een luxe! Niet moeten rondrijden, gewoon lekker in de kamerjas mij laten mooi maken! Ze heeft echt haar tijd ervoor genomen en het resultaat mocht er zijn! Daarna arriveerde de visagiste, een vriendin van mij, de verwennerij ging verder.... Ondertussen waren de fotografe en de videografe ook aangekomen, een lekkere drukte! En dan mocht ik eindelijk mijn kleedje aandoen, mama had het een beetje moeilijk met mijn knoopjes en dus heeft een vriendin me nog maar even geholpen. Het was ook de eerste keer dat mijn papa me zou zien in mijn kleedje, ik kwam de keuken binnen en ik zag dat hij het prachtig vond!
Nu was het alleen nog wachten op mijn aanstaande, de videografe kreeg een telefoontje van haar man: "Nog 5 minuten!" spannend afwachten en toen hij arriveerde kwamen de kriebeltjes héél hevig opzetten... de bel ging... ik open de deur... en daar staat mijn verloofde in een prachtig kostuum!! Zo mooi, hij was echt om op te eten, echt een kippenvelmoment.

Nog even bij mijn ouders binnengebleven en dan op naar de fotolocatie, het was bewolkt maar droog dus we kunnen naar de voorziene locatie gaan, een bos met enkele brugjes en een vijver. Ik ben héél benieuwd naar het resultaat...
De shoot vloog voorbij, onze fotografe was echt te gek, ze wrong zich in alle mogelijke bochten om toch maar een leuke foto te schieten.
Jammer genoeg is tijdens de shoot mijn boeket een beetje losgekomen, gelukkig hadden we wat extra tijd over en dus nog rap even terug naar de bloemist om dit terug laten fatsoeneren.

En dan op naar ons huisje waar de familie zich ondertussen verzamelt heeft, we zitte n in een auto met geblindeerde ruiten, iedereen komt naar buiten en staat in spanning af te wachten hoe dat wij uitstappen. Iedereen vond dat we er prachtig uitzagen! Dan een kleine receptie gehouden bij ons thuis en ondertussen ook al wat groepsfoto's genomen. Om 13u45 zijn we naar het gemeentehuis gereden voor de plechtigheid, er stond ons al wat volk op te wachten, zo leuk! Snel nog een fotoke voor de GoedNieuwsKrant en dan naar binnen. Omdat wij geen kerkelijke dienst hadden mochten we de burgerlijke plechtigheid personaliseren en daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt, enkele liedjes laten afspelen, mijn zus heeft een tekstje voorgelezen en dan was er ook nog een leuke verassing, de petekindjes hadden ook een tekstje voorbereidt, en toen kwamen de traantjes, bij iedereen (toch zeker alle vrouwen) in de zaal. heel mooi gedaan!
Bij het buitenkomen enkele zakjes rijst over ons gekregen en dat kruipt dus echt overal tussen!

Op naar de feestzaal... in een slakkengangetje dat was het enige jammere, onze chauffeur had blijkbaar tijd genoeg, 60 rijden waar hij 70 mocht, en weg nemen die zeker niet de kortste of de snelste is... maja, we zijn ze toch geraakt.

Lekker aperitiefje en dan genieten van een heerlijke menu met de suite. Het eten was echt niets op aan te merken, zo zalig!!!
Om 18u30 werd dan de rest van de familie verwacht voor het dessertenbuffet, het begon al goed met een nichtje die zich serieus had gestoten in het speeltuintje aan de zaal, resultaat: grote wonde, op naar spoed en het moest dus gehecht worden... Nog voor er dessert op tafel stond. was wel even een domper! Maar ook het dessert was overheerlijk, ik was alleen zo voldaan van het eten dat ik bijna niets opkreeg maar we hebben alleen maar positieve reacties gekregen! Ook nu hadden de petekindjes iets voorbereidt, we moesten opdrachten uitvoeren en alleen als we dit naar behoren deden dan kregen we onze cadaeu. de opdrachten: glas ad fundum drinken, plopdans doen, we hadden eerder op de dag enkele vragen moeten beantwoorden en nu moesten we dan raden wat de wederhelft hierop geantwoord had. en zo nog enkele dingen; Maar we waren geslaagd en hebben de cadeau dus gekregen.

Het was ondertussen al bijna 20u30 en de eerste avondgasten begonnen binnen te komen, een hele rij met handjes schudden en kusjes geven maar natuurlijk ook met complimentjes en envelopjes .
De vrienden hadden ook iets voorbereidt: een presentatie over de vrijgezelle, was echt wel lachen! We hebben ook een foto-album gekregen van deze dag en ze zijn echt hilarisch! Dan volgde een presentatie over de "versiering" aan ons huis, met als afsluitende foto een open kooi en een kip... OhOh!!

En toen... de openingsdans! Iedereen stond recht, was aan het applaudiseren maar ik zag alleen mijn man! Ik vond dat zo'n intiem moment, op dat moment hadden we voor het eerst echt tijd om elkaar eens diep in de ogen te kijken en om te beseffen wat er allemaal al gebeurt is die dag.
Hierna de vermenigvuldigingsdans en toen heeft de DJ het feest echt op gang getrokken! Iedereen moest rechtsstaan en de stoel onder tafel schuiven, naar 1 kant kijken en je armen op je voorganger leggen, toen de polonaise... en iedereen deed mee! de hele zaal was leeg en de hele dansvloer stond stampvol!! Toen moesten de vrouwen de buitenste ring vormen, mannen moesten in het midden blijven staan, de plopdans werd ingezet en er was geen enkele man die niet aan het dansen was.
De DJ was echt fantastisch goed, de dansvloer is geen moment leeg geweest!!
Alle gasten waren unaniem, het was een te gek feestje! Iedereen heeft zich supergoed geamuseerd.

Rond 4u30 kwamen we thuis aan en wat bleek, de versieringen vielen reuzegoed mee! De trap van de kelder naar het gelijkvloers stond volledig vol met bekertjes water dus gewoon de trap opgaan vergeet het maar, op de slaapkamer lagen heel veel ballonnen en de kip? Nergens te bespeuren! Alleen een lege kooi... de kip was enkel voor de foto en hadden ze al direct terug mee naar huis genomen
We waren alletwe stikop dus van een huwelijksnacht is er niet veel in huis gekomen maar dat gaan we ruimschoots goed maken op onze huwelijksreis .

Ik had een vermoeden dat het geen kort verslagje zou worden maar het is echt een supermooie dag en elk moment is er een om te koesteren!
Lieve bruidjes-to-be, geniet nog van alle voorbereidingen en zeker van de dag zelf want het is echt een dag om NOOIT te vergeten!


Mrs. Caubergs


Evy
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2134


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik3-6-2013 7:03:44

Mooi verslagje! Dikke proficiat!



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 7:57:50

Maar goed dat de kip terug mee was :-)

tof verslagje en mooie foto!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-6-2013 9:23:56

Leuk verslagje van een geslaagde dag!!!!
Dikke proficiat!!!!
Liefs Caroline



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:15:36

Bedankt voor je leuk verslagje en de hele mooie foto! Proficiat!



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:19:05

Zeer leuk verslagje en prachtige foto ! Proficiat en geniet er nog van !!



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:42:15

Leuk verslag!! Jij was ook van Meeuwen he, is je huis vanbuiten ook versierd?

Mag ik vragen waar je fotolocatie was, ziet er heel mooi uit!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-6-2013 11:18:06

leuk verslag!

Nu gewoon genieten!!!!



Evy
1-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:01:11

Merci dames! We genieten er nog van na...

@ Noortje: Ja wij waren ook van Meeuwen, ze hebben buiten een beetje gesierd met wc-papier en ballonnen en een plakkaat met Evy oo Maarten. Al is mijn lieve man op dit moment bezig met alles behalve het plakkaat op te ruimen.De fotolocatie was in Kinrooi op "De Goort", maar mijn ouders zijn van daar dus dat was vrij dicht bij hun thuis.



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:12:04

Proficiat! Mercikes voor je leuke verslagje, het leek een supergslaagde dag! Geniet van jullie huwelijksreis en van elkaar



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 14:04:16

'T ZIET ER MOOI UIT....MEVROUW CAUBERGS...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2013 10:34:45

Mooi verslag, het is echt fantastisch om je mooiste dag zo intens te beleven!
Mooie foto ook!
Geniet nog lang na, geniet van elkaar en enjoy the honeymoon !

groetjes en proficiat!
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info