Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoever staan de septemberbruidjes ???

  2-6-2013 22:20:55
dag septemberbruidjes,

ik wilde eens horen hoever jullie met alles staan ...
want ik ben drukke werkende mama met 2 kleine kindjes en probeer vanalles tussenin te regelen, maar vlot niet echt. Toch zeggen mensen dat ik precies al ver ben?!?

Ik ben volop bezig met onze gastenlijst te finaliseren omdat we graag de uitnodigingen in juli op post willen hebben. de uitnodigingen zijn al klaar en in bezit.
de trouwringen liggen ook al veilig thuis
eind deze maand is mijn besteld kleed binnen, dus kan ik nog eens gaan passen ...
dan ook meteen proefkapsel besteld
proefmake-up doe ik pas een aantal weken vantevoren, want mijn visagiste is bijna met zwangerschapsverlof
kaars is ook al binnen
... ik kan na de adressen enzo precies beginnen aan het creatieve inkleden van onze dag... denk ik

En jullie???

groetjes

kristel
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1093


Ann
14-9-2013
 Meld misbruik2-6-2013 22:41:49

Hey Kristel,
Wij trouwen een weekje voor jullie en wij hebben het volgende al geregeld:
* zaal
* menu ligt vast, mijn papa moet nog de wijn kiezen
* bruidstaart is besteld
* gemeentehuis
* Kerk
* misboekje is af en goedgekeurd
* ceremoniemeester
* fotograaf
* huwelijkskaars
* vervoer
* muziek voor Kerk
* DJ
* Kleed en kostuum (hij moet enkel nog schoenen hebben)
* visagiste en kapster (ik heb mijn proef op 25 juni)
* ringen zijn besteld
* uitnodigingen liggen thuis en we gaan volgend weekend de adressen schrijven en dan versturen
* bruidsboeket besteld
* gastenlijsten en dagplanning zijn af
* getuigen, bruidskindjes en lezers zijn gevraagd

Nog te doen: bloemen bestellen; langs de notaris gaan; juwelen voor mij; naamkaartjes, menu's en dergelijke printen

Volgens mij zitten we op schema! of dat hoop ik toch!
Groetjes!!



johnny
14-9-2013
 Meld misbruik2-6-2013 23:14:42

Hoi,

Wij trouwen de 14e.
Merendeel is in orde:
- Traiteur dag/avond
- Zaal
- Vervoer
- Ringen
- Gastenlijsten/dagplanning
- Vrijzinnige viering, aantal teksten moeten nog doorgestuurd worden
- Uitnodigingen zijn binnen, adressen nog schrijven en opsturen
- Fotograaf
- Dj
- Zij heeft haar kleed, juwelen en schoenen, ik nog niets :(
- Kapster/schmink
- Gemeente/getuigen/papierwerk is in orde
- Bruidstaart is nog een probleem, nog niets gevonden naar ons zin en budget
- Huwelijksboeket moet nog geregeld worden.
- Andere decoratie (balonnen, tafelversiering, enz) is in orde op een paar details na die nog gehaald moeten worden. De rest ligt hier al.
- Kado's liggen hier al een half jaar, moeten nog stickers op. Die zijn besteld.
Nu is het een kwestie van de details nog, en hier en daar wat finetunen met traiteur, bediening, dj enz.
Al bij al redelijk op schema dacht ik. Met dank aan mijn toekomstige die er enorm veel tijd heeft ingestoken tot nu toe.





Ne
28-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 8:02:42

Hmz..

Wat al in orde is:
Kleed
Kostuum
Fotograaf
Dj
Zaal
Save the dates verstuurd
Nog te doen...:
uitnodigingen finaliseren en laten afdrukken (zelf gemaakt)
bruidsboeket eens uitproberen (moeder gaat deze maken)
hemd en das bruidegom
mijn schoenen en juwelen
visagiste
kapper
keuze kapsel
bedankingen (allemaal)
broodjes voor `s middags
notaris
viering in elkaar steken
polaroid kopen
enveloppendoos maken
huwelijksreis plannen en boeken
fotolocatie buiten zoeken
voor aanpassingen kleed gaan kijken
menu afspreken in de zaal
Nog veel te doen dus, we gaan ons moeten haasten, maar ik denk niet dat het onmogelijk is.



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 8:03:40

Ohja, de ringen zijn ook al besteld!




Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 9:35:38

Wij trouwen op vrijdag 13sep.

Ik denk dat bijna alles gedaan is bij ons...
Wat moeten we nog wel doen :
- nog eens samenzitten met zaal ivm menu
- nog eens samenzitten met DJ
- nog eens samenzitten met fotograaf om te overlopen
- kleding en schoenen bruidsjongens (15 en 4 jaar)
- viering verder in mekaar steken
- proefkapsel en proefmake-up
- kleed aanpassen
- uitnodigingen
- notaris voor huwelijkscontract te gaan tekenen
- bevestigen bloemist (weet ik pas na info feestzaal)
- beslissen/zoeken vervoer bruidskoppel
- een deel knutselprojectjes zoals beetje bedankjes, rozenblaadjeszakjes, menukaarten, ketting bruidsdames...



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 10:46:10

Wij trouwen de 14de september

Bij ons is in orde : Zaal, gemeentehuis, traiteur, dj, fotografe (Wel nog een fotolocatie zoeken), trouwringen zijn besteld, bruidstaart is geregeld, trouwjurk en trouwkostuum (+ schoenen, lingerie, juwelen) is in orde, voor vervoer zijn we aan het kijken, uitnodigingen zijn allemaal uitgedeeld, kapster & make up is geregeld, getuigen

Nog doen : Decoratie, menu's, naamkaartjes, bruidsboeket, enveloppendoos, gastenboek, bedankjes



tinne
13-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 16:01:24

Het Kristel, Bij ons is geregeld: Zaal en menu. (eten smiddags met suite nog niet) Gemeentehuis moeten we vanavond gaan tekenen Fotograaf ligt vast. (fotolocaties nog niet, we willen is iets anders) Dj is in orde. Ceremoniemeester Uitnodigingen zijn geschreven. Ceremonieboekje is gemaakt. (moet nog gedrukt worden) Trouwringen zijn besteld. Bloemist ligt vast, maar nog niks specifiek gekozen. Ik ben volledig gekleed,mijn ventje ook. Kleedjes voor de bruidsmeisjes zijn ze nu vollebak aan het naaien. Kapsel is gekozen,proef make-up heb ik morgen. Ons vervoer ligt vast, voor de suite nog niet,vinden we allemaal veel te duur. Bedankjes heben we nog niet. Ook voor ouders en getuigen niet. Binnen 2 weken hebben we afspraak bij notaris. Dat is alles zowat, nog vele klein prulletjes voor de rest. Groetjes xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...