Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag!

  2-6-2013 19:39:43
Hallo allemaal, ik ga even een poging doen om met jullie te delen hoe mooi onze dag gisteren was.
Eerst nog een kleine anekdote die nu grappig is, maar waardoor ik helemaal in paniek was op de grote dag... Ik ben namelijk 4x naar de zonnebank geweest om toch een mooi kleurtje te hebben en net de laatste keer (vrijdagavond) ben ik verbrand geraakt... Mijn gezicht zag dus letterlijk zo rood als een kreeft! Ik dus helemaal in paniek, maar iedereen verzekerde me dat het de volgende dag zeker beter zou zijn.
Om 5u35 ging de wekker en veel had ik niet geslapen (voornamelijk door het gepieker over mijn verbrand zijn) en mijn gezicht was dus nog steeds heel rood maar ik nam me voor me nog niet teveel zorgen te maken en vooral te beginnen genieten... Rap douchen en dan werd ik opgehaald door de mama om samen naar de kapper te gaan. Op een halfuurtje was mijn haar prachtig opgestoken en voelde ik me al een beetje 'de bruid'
De mama en ik hebben dan lekker ontbeten samen en vervolgens de jurk aangetrokken.
Dan kwam de visagiste en die heeft WONDEREN verricht!! Ze heeft mijn roodheid gebruikt als natuurlijke blush en het zag er prachtig uit! OEF! Ik voelde me echt prachtig.
Om 10u00 kwam mijn aanstaande en de rest van de suite naar ons huisje en mijn verloofde zag er superknap uit!
Na een drankje met de suite zijn we rustig doorgereden naar het districtshuis en daar aangekomen realiseerde ik me dat mijn boeket nog op de tafel lag! Mijn papa is dus snel even teruggereden om het op te halen en gelukkig wilden ze even wachten op hem
In het districtshuis was het letterlijk op 10 minuten binnen en buiten, dus hebben we daar nog snel even foto's genomen en zijn we vervolgens doorgereden naar de kerk.
Onze viering in de kerk was echt prachtig en we hebben niets dan complimenten gekregen. De kerk was mooi versierd met bloemstukjes en door de supertoffe pastoor en de live-muziek van mijn schoonbroer en zijn vriendin was het gewoon af.
Na de viering kon de suite even bekomen in ons huisje met een hapje en een drankje en zijn wij ondertussen foto's gaan nemen in het park. Wat hadden we toch geluk met het weer, want we hebben de hele tijd volle zon gehad tijdens de foto's, kon niet beter!
Na de foto's spraken we terug met heel de suite af om samen te gaan eten en om 19u stonden we in de feestzaal om de laatste dingetjes in orde te brengen.
Het feest was echt super, ik heb genoten van begin tot eind! Ik had schrik dat ik door alle babbeltjes niet of weinig ging kunnen dansen, maar ik heb me goed verdeeld en heb toch de hele avond op de dansvloer kunnen staan en me fantastisch goed geamuseerd! Het was een bom van een trouwfeest!!
Om 5u lagen we moe maar voldaan in ons bedje en vandaag hebben we alle cadeautjes en kaartjes geopend
Het is jammer genoeg al voorbij, maar het was de mooiste dag van mijn leven!!!

Groetjes van mevrouw Wuyts

Elke
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1661


Leen
7-9-2013
 Meld misbruik2-6-2013 19:42:47

Proficiat mevrouw Wuyts :-)



Elke
11-1-2014
 Meld misbruik2-6-2013 19:48:27

Proficiat. Ik hoop dat we snel je fotos mogen bewonderen. Geniet er nog van



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 19:53:37

Proficiat! Fijn te horen dat er voor alles wat mis dreigt te gaan wel een oplossing is. Hoop dat in mijn achterhoofd te houden...



debora
18-7-2014
 Meld misbruik2-6-2013 20:21:49

klint als een perfect dagje! proficiat x



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 20:22:30

Proficiat Mevr. Wuyts! Ben ook benieuwd naar fotootjes van jullie prachtige dag!
Geniet nu maar van elkaar als getrouwd koppel!



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 21:21:01

Proficiat! En heel veel geluk samen.

Ik kan me goed inbeelden dat je eventjes in paniek was, maar gelukkig bestaan er visagisten die alles kunnen oplossen.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2013 10:26:39

Proficiat!!
Nog lang nagenieten nu...en veel geluk voor de toekomst!

groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info