Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ons droomdagje 24 mei

  31-5-2013 22:07:41
Hoi iedereen!

Ik zat héél vaak op dit forum langgg voor de trouw maar ook nog de weken en dagen vooraf. We hebben heel wat leuke ideetjes opgedaan, dingen opgezocht, ideeën gewisseld, .... Daarom wil ik ook graag iedereen onze eerste foto's laten zien!
Die kun je zien op:
http://www.mrandmsflash.com/Evelien-Maarten

Met dank aan:
Mr and Ms Flash (fotografie)
Fienesse (bloemen)
La Sposa (bruidskleedje)
Salons Denotter (feestzaal)

Hopelijk hebben alle toekomstige bruidjes een even mooie dag als die van ons!
We blijven maar nagenieten.
En ik heb 1 tip voor iedereen, raak je humeur niet kwijt bij regenvoorspellingen.
Het is bij ons echt goed meegevallen, ook al viel de regen op momenten met bakken uit de lucht!

grtjs Evelien

Evelien
24-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 2024


tinne
18-5-2013
 Meld misbruik31-5-2013 22:24:52

Een dikke proficiat!!!

Leuke foto's, jullie zien er prachtig uit en stralen ;-)
Geniet nu maar van het getrouwde leven.
Groetjes
Tinne



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik31-5-2013 22:32:44

Mooie foto's van stralende genietende gezichten :-)



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik31-5-2013 22:43:04

Prachtige foto's!!!! Jullie stralen allebei!!! Dikke proficiat!!!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik1-6-2013 0:00:43

Hele mooie foto's, prachtige locatie ook! Waar was dat precies?

je bruidsboeketje is ook heel erg mooi.
Proficiat! Geniet nog maar lang van jullie dag!



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik1-6-2013 8:34:46

Ziet er heel mooi uit! De fotograaf kan er precies ook goed mee lachen met jullie lengteverschil ;) Geniet van jullie leven samen!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik1-6-2013 8:58:27

Super mooie foto's, Evelien! Iedereen zag er heel mooi uit! Je ziet dat je er echt van genoten hebt, op elke foto heb je een big smile op je gezicht!! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik1-6-2013 10:26:10

Proficiat en heel veel geluk gewenst!
Mooie foto's van een stralend paar. Geniet ervan!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik1-6-2013 15:50:46

Mooi! Leuk kleedje en prachtig bruidsboeket. Ik ben ook benieuwd naar de locatie. Ik vermoed dat wij ook wel regen zouden kunnen hebben en gezien je feestzaal denk ik dat we van dezelfde regio zijn.



Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik1-6-2013 16:15:02

Super bedankt voor de leuke complimentjes!
We hebben er inderdaad super van genoten!
Ik was inderdaad ook héél blij met het mooie boeketje dat mijn lieverd heeft gekozen :).

Onze fotolocatie is het Lauretum in Jabbeke.
Eigenlijk gekozen voor de mooie tuin, maar gelukkig hadden ze ook een mooie binnenlocatie. :)

Veel succes allemaal!
grtjs



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik1-6-2013 17:15:40

Lieve Evelien,

Jullie foto's zien er fantastisch uit en stelt mij stiekem ook gerust...
Mijn verloofde en ik schillen 30 cm en ik was bang dat dat hele stomme foto's zou opleveren maar als ik zie hoe fantastisch die van jullie zijn ben ik heel wat meer op men gemak

Dank je ;)



Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik1-6-2013 18:40:50

Dag Sarah!
Ik had net hetzelfde probleempje, ik heb mezelf gekneld in schoenen met een hak van 11 cm. Het resultaat was nog een verschil van 30cm. (Hij is nl 1.97 en ik slechts 1.58). Maar ik ben inderdaad ook héél blij met het resultaat.
De foto's tonen wie we zijn, soms op een grappige manier, maar ook wel geslaagd :).

Héél véél succes met jullie huwelijk en met de fotoshoot :).



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 10:29:19

Prachtige foto's! Het zag er een TOP-dag uit ondanks de regen.
Geniet nog maar lang na en proficiat!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik2-6-2013 10:41:53

Zo'n mooie foto's. Jullie zien er echt gelukkig uit samen. Een heel romantisch kleedje ook.
Dikke proficiat met jullie huwelijk. Geniet er nog goed van na!




sarah
31-8-2013
 Meld misbruik2-6-2013 16:54:19

amai dat zijn prachtige foto's? Je voelt de warmte en liefde er van af stralen :-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2013 10:25:06

Heel mooi! Knap bruidje, echt een romantisch kleedje!!
Je zag er super gelukkig uit, de glimlach op elke foto!!
Geniet nog lang na!!
Regen op je huwelijksdag brengt veel geluk nadien !

groetjes
Sandra



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik4-6-2013 23:02:35

Wow Evelien,
ook hier het probleempje met het "hoogte-verschil". Ik ben 1m54 en mijn verloofde toch al gauw 1m85. Ik wil het dan ook maar gaan oplossen door mezelf te pijnigen met hoge hakken (wie mooi wil zijn, moet lijden ;-) ).
Ben ik trouwens toch ook blij dat het zo'n mooie foto's kan opleveren !!!
Jullie STRALEN echt!
Geniet van het getrouwde leventje ;-)

Groetjes,
Margot & Loïc



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 23:36:38

Evelien, wat een natural beauty ben jij zeg. Zalige foto's op voor mij bekende plaatsjes (ben van Jabbeke). Super dikke proficiat en geniet nog lekker na!



Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik5-6-2013 22:08:42

Waauw wat een super leuke reacties! Echt tof om dit te lezen zeker nu we trg gaan werken en echt wel wat heimwee hebbben :) Veel succes en zeker aan alle mini-bruidjes in spe! X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info