TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jente
26-10-2013
|
31-5-2013 20:58:52
Hej karel,
Ik ken enkel ten dauwe. Daar ben ik al naar 2 huwelijksfeesten geweest. Als het mooi weer is, is ten dauwe prachtig. De receptie, die zeer verzorgd is, doen ze dan in de tuin. De feestzaal zelf vind ik iets minder, nogal donker. Bij de ene feest was er bbq. Het vlees was lekker maar de groenten waren precies allemaal overgoten met azijn. Bij de andere feest was het een gewone menu en die was lekker. Het dessertenbuffet is zeker een aanrader, echt een overvloed aan lekkers!
Groetjes
|
|
Catherine
27-7-2013
|
1-6-2013 8:16:54
Mijn schoonzus is getrouwd in Dhullaege. Het feest was goed verzorgd, het eten héél lekker, en het dessertenbuffet was eindeloos. Persoonlijk vind ik de zaal wel nogal klassiek, maar dat zijn smaken hé. Ik denk dat het koppel ook zeer tevreden was.
|
|
Saskia
22-6-2013
|
1-6-2013 11:11:46
wij zijn naar beide zalen weest kijken en beide niet genomen, wij trouwen in el parador in tielt, persoonlijk had ik ook al wel gehoord dat het eten niet altijd het beste van het beste is in ten dauwe, ik vind wel dat ze leuke arrangementjes doen, je hebt er heel veel keuze hoe je zelf je feest wilt, bij dhullaege is het allemaal klassieker, is natuurlijk niet te vergelijken met ten dauwe, dhullaege is een kasteel terwijl ten dauwe het uitzicht heeft van een taverne bistro en de zaal is idd wel donker, lage plafond en ziet er allemaal wat zwaar uit, dhullaege is mooi maar ik vond het wel een heel lelijk tapijt maar dit gingen ze nog vervangen dus dat is dan wel goed, persoonlijk vond ik de dochter wel pretensieus, alleen daarvoor al hebben wij het niet gedaan, ik vind dat het heel belangrijk is dat je je goed voelt bij die mensen en dat je het gevoel hebt dat je alles mag vragen,
|
|
Nellie
20-4-2013
|
1-6-2013 21:39:20
Hey Karel, Wij zijn in D'Hulhaege getrouwd in april. Wij zijn zeer tevreden en hebben geen moment spijt gehad van onze keuze voor deze zaal. De zaal heeft op het eerste zicht een klassieke uitstraling, zeker de receptieruimte boven. Maar toch zijn er heel wat moderne toetsen! De combinatie van beide stijlen sprak ons meteen aan. Ook is de volledige accommodatie in orde. Zo ben ik al naar fantastische trouwzalen geweest en dan kom je in soms vreemde toiletruimten die zelf bouwvallig durven ogen. Bij D'hulhaege vond ik gewoon het complete plaatje kloppen. Eén van de troeven van D'hulhaege vond ik hun ruimte. Bij goed weer kun je buiten op het mooie terras receptie houden. Bij slecht weer heb je de receptieruimte op het eerste verdiep. Bij kwikkel kwakkel weer kan je het balkon ook gebruiken. Dus welk weer het ook wordt, bij D'hulhage heb je sowieso een mooie aangepaste ruimte. Het eten was héél lekker. We hebben er heel wat positieve commentaren gehoord van onze gasten. Zelf als bruidspaar hebben we er niet zozeer van kunnen genieten omdat je zo met alle andere dingen bezig bent. Maar dit jaar trouwt een bevriend koppel er ook. Ik ben dus zeer blij dat ik er nog eens mijn benen onder tafel ga kunnen steken! Ik kijk vooral terug uit naar het dessertbuffet! Dat is hun sterkste troef. Een dessertbuffet waar alles zo vers en artisanaal smaakt! Echt een topper! Justine (de dochter), de eigenlijke contactpersoon, was in haar communicatie zeer correct en op tijd. We hebben daarover zeker geen klachten! Alle afspraken die we gemaakt hebben met haar, heeft ze nagekomen. We hebben met een speciaal tafelthema gewerkt en ze hebben daar heel goed mee omgesprongen. Ondanks dat de organisatie hiervan een extra inzet vroeg. Daarnaast hebben we een uur voor het feest begon meegedeeld dat we nog een extra gast wouden toevoegen (hoogzwangere vrouw die was uitgerekend op onze huwelijksdatum, maar uiteindelijk overtijd was  ). Allemaal geen probleem! Ik hoop dat jullie met deze informatie wat kunnen helpen. Het is sowieso een moeilijke keuze. De feestzaal maakt een belangrijk deel uit van je huwelijksdag hé. Niettemin ik denk dat je met D'hulhaege niet verkeerd kunt doen... Ik hoop dat je iets bent met onze ervaring... Groetjes!
|
|
Sofie
28-6-2014
|
3-6-2013 10:10:16
Wij hebben ook deze 2 zalen bezocht tijdens onze zoektocht en kan alleen maar d'hulhaeghe aanraden! Ze zijn daar heel vriendelijk en namen alle tijd van de wereld om alles uit te leggen. Ook het terras en feestzaal vonden wij daar veel romantischer en knusser. We hebben daar vorig jaar een trouw meegemaakt en alles was tot in de puntjes erg verzorgt!
Ik vond de persoon in kwestie bij Ten Dauwe alles behalve vriendelijk en enthousiast als wij op bezoek waren. We vertelden dat we geen 2 recepties wouden, maar een grote aansluiting van personen bij dessertbuffet. We kregen onmiddellijk de reactie dat dit niet mogelijk was omdat ze daar verlies onder lijden.... Op die moment was het voor ons duidelijk dat wij daar niet gingen trouwen. :-)
Dit is een persoonlijke ervaring maar kwou het toch delen :-) Succes met de beslissing!
|
|
inge
6-6-2015
|
30-3-2014 11:10:48
Wij zijn donderdag gaan kijken naar Ten Dauwe en ik vond het ontvangst heel goed. Hij was nog bezig met een ander koppel en zei dat we gerust al eens mochten rondneuzen overal en al eens rondkijken in de tuin. Hij is dan na 5 minuten bij ons gekomen, volledige rondleiding gekregen en dan samen gezeten voor alles te overlopen en al enkele zaken te bespreken.
Mijn vriend is fan van BBQ maar ik wou toch nog iets meer dan enkel BBQ dus hebben we gekozen voor de All in BBQ en normaal waren er 6 stukken vlees voorzien maar ik ben een fan van spek op de bbq dus vroeg ik een ander stukje te schrappen en dan spek in de plaats te nemen. Ik kreeg direct als antwoord dat we het spek er zo bij kregen en geen ander stukje moesten laten vallen.
dus tot nu toe kan ik er zeker nog niet van klagen. ( hout vasthouden dat dit blijft)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|