Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Na lange stilte..

  31-5-2013 9:08:12
Even een teken van leven, een weekje voor de trouw! Sorry liefste dames dat het zo lang stil is geweest, maar heb niet echt een droomzwangerschap beleefd (verschillende opnames in het ziekenhuis en een maand te vroeg bevallen) maar op 20 februari is ons allerliefste dochtertje Emme-Lauren geboren en sindsdien gaat het goed! Tot een maand geleden mijn verloofde een ongeval met de motor had..Was hem bijna kwijt :-( maar eind goed, al goed het enige letsel dat overblijft zijn zijn kruisbanden die af zijn. Ben al blij dat we nog kunnen trouwen, maar toch vind ik het zonde voor hel dat het niet volledig zal zijn zoals we ons voorgesteld hadden.. Maar soit, belangrijkste die dag is onze liefde voor elkaar! Qua voorbereiding is hier alles quasi klaar. Dag voordien kleed en kostuum ophalen, hapjes voor na het gemeente ophalen en nageltjes laten doen. Ons dochtertje gaat nachtje op logement zodat mama haar ten volle kan voorbereiden ;-) Dames, als ik iets geleerd heb het afgelopen jaar: neem jullie liefde en man nooit als vanzelfsprekend, want het kan zo snel anders lopen! Geniet van elkaar, negeer allerhande akkefietjes zoals familiekibbels en dergelijke en laat het vooral rond jullie draaien! Ik weet alvast dat ik dat zeker doe! Love love all around!*

Vicky
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1536


Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik31-5-2013 9:12:17

Hey Vicky, welcome back !
En wat een prachtige naam hebben jullie gekozen voor jullie dochtertje !
De afgelopen maanden zijn dan precies niet helemaal rozegeur en maneschijn geweest voor jullie, maar ik ben er zeker van dat jullie volgende zaterdag zullen stralen als nooit tevoren, omdat jullie nu waarschijnlijk pas heel goed beseffen hoe sterk jullie liefde voor elkaar is.
Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen en binnen een paar dagen is het eindelijk zove voor ons !
Geniet ervan x



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik31-5-2013 9:54:06

Dank je! Zijn zelf ook verliefd op de naam, maar nog meer op ons prinsesje! Vind jouw naam ook heel mooi en sjielk trouwens! Idd, zo is het maar net!! Jullie ook veel genot en hopend dat de weersvoorspellingen zo + blijven :-) Xx



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik31-5-2013 10:06:42

Ah maar dat is niet mijn echte naam hoor :-) Ik ben "Jennifer" ssssst mijn naam is de moderne vorm van "Guinevere" (ɡwɪnɨvɪər) uit de Arthurlegende.

Het weer ziet er alvast dik OK uit voor de komende week : 12 à 23 graden en licht bewolkt ! Succes nog x



frida
6-2-2010
 Meld misbruik31-5-2013 10:30:44

wat een mooie naam voor jullie dochtertje!

Ongeluk zit inderdaad in klein hoekje!

Nu mag je aftellen naar jullie grote dag!




Bea
6-7-2013
 Meld misbruik31-5-2013 10:37:09

Wat een jaar!
Geluk en ongeluk liggen dichtbij elkaar, dat hebben jullie aan de lijve mogen ondervinden...
Laat het geluk nu maar de bovenhand krijgen! Op naar een mooie trouw en een nog lang en gelukkig leven!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik31-5-2013 12:37:08

Gefeliciteerd met jullie dochtertje en ik vind het ook een mooie naam.
Na tegenslag nu op weg naar een mooie trouw. Geniet ervan!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik31-5-2013 13:33:08

mooie naam voor jullie dochter en jullie zullen zaterdag stralen na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd e veel geluk samen



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik31-5-2013 18:54:11

goh, ja, dat zal je inderdaad wel hebben wakker geschud... en goed dat je het ook met ons deelt, dan schudt het mee voor ons :-)
blij dat alles nu toch OK is en dat je binnenkort helemaal gaat kunnen genieten, ook al is het een beetje anders dan je in gedachten had!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...