Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  30-5-2013 18:54:03
Wie geeft er wat als bedankjes?

Ik verander nog elke dag :-)

Als er iemand leuke ideetjes heeft.. dat is altijd welkom!

Bv: wat voor de kindjes, getuigen en de ouders?



jill
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1162


krista
9-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 19:58:12

Hoi Jill,
wij geven bedrukte pennen met onze naam en datum op, daaraan een organzazakje met hartjes bruidssuiker aan.
Voor de volgende reden...
Volgens mij worden pennen achteraf nog gebruikt.
Ikzelf vind het nogal belangrijk dat de bedankjes achteraf nog dienst doen en niet in de vuilbak belanden :-S.
Succes ermee....



Irina
15-6-2013
 Meld misbruik30-5-2013 20:47:29

hey,

wij geven herbruikbare verwarmers (met een klikje warmt het hartje op en kan gebruikt worden voor koude handen, voor de rug, nek....), met een tekstje, HARTelijk bedankt
en voor de getuigen en ouders geven we een cadeaubox (zo als vivabox , bongobon, ed)

onze kindjes alsook onze bruidskindjes daar gaan we een paar zeer leuke uitstappen met doen, en ze krijgen ook een gepersonaliseerd t-shirt

groetjes



Lien
5-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 20:48:12

Hoi,
Wij geven een doorzicht kokertje met m&m's in geel en crème die wij in Londen gekocht hebben. Op de buisjes komt een sticker met "L hartje M" op. Het sluit aan bij ons thema: NY en bij de kleuren die wij gebruiken. Elke gast krijgt eentje..



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik31-5-2013 10:12:39

De getuigen hebben wij, bij de aankondiging dat we gingen trouwen, een gegraveerde balpen gegeven. Na de trouw hebben we niets meer gegeven.

Aan onze ouders hebben we een houten doosje gegeven met 10 à 15 foto's op harde kaarten. Deze foto's kunnen dan in het deksel van de doos geplaatst worden. Het deksel kan mooi rechtop gezet worden waardoor het als kader dienst doet.

De kindjes die voorliepen hebben we een grote knuffel cadeau gedaan die paste in het thema van de eerste lezing.

En als bedanking aan de gasten hebben we een sleutelhanger gegeven met één van de symbolen die we gebruikten als tafelindeling. Deze bedankjes deden dan ook tegelijk dienst als tafelthema. De vormpjes waren in vilt gemaakt.



Lisanne



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik9-6-2013 22:14:34

Wij hebben verschillende soorten kaarsen genomen.



Aya

 Meld misbruik20-6-2013 16:50:30

Hey,

ik maak zelf zeepjes (voorbeeldjes en info, zie www.facebook.com/hetvlindertje )
en velen geven kleine zeepjes als bedankje aan de kerk en op receptie voor de kinderen. en grotere zeepjes of zeepwerken aan de gasten op het feest of aan de ouders/getuigen!

Ben nu voor m'n buren ook zeep-bedankjes aan het maken voor hun bruiloft ;)



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik26-6-2013 18:00:01

@ Aya: jouw zeepjes zijn echt prachtig!



Irina
15-6-2013
 Meld misbruik26-6-2013 18:47:16

ja zeker en vast Aya, gewoonweg prachtig !!




Aya

 Meld misbruik27-6-2013 13:37:51

Dankjewel! Is heel leuk om te horen! Ik doe er enorm m'n best voor, probeer ook steeds nieuwe dingen te ontwerpen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...