Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 dag 5 uur 45 minuten...

  30-5-2013 18:15:41
Net de auto gevuld. Liefje komt binnen kwartiertje ongeveer thuis en dan gaan we naar de zaal om deze klaar te zetten. Zo spannend allemaal.
Uiteindelijk heb ik toch morgen een dagje verlof genomen.

En daar ben ik nu heel blij om. Nog eens alles rustig kunnen overlopen of ik niets vergeten ben. Nog wat boodschapjes doen. Het komt dik in orde! (hoop ik toch ;-) )

Hoe gaat het bij jullie?

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1271


Eline
20-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 18:23:25

Spannend! Veel succes zaterdag.
GENIET ervan



candy
20-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 18:28:25

Hey Stéphanie,
Alles komt goed het is natuurlijk even Spannend !
Geniet van deze 2 laasten dagen als Jufvrouw,
En veel Succes Zaterdag en natuurlijk Geniet er zeker van hé,
Het word de mooiste dag van jullie leven !!




Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 21:33:18

Waaaaaaah! Ik ben al keizenuwachtig in jullie plaats!
Dat dagske verlof was een slimme beslissing! Kan je nog even op 't gemak alles overlopen, nog wat van elkaar genieten zonder je op te jagen.
Ik kijk al uit naar je verslagje!!! :-)
(dju! mijn kaart zit nog in mijn tas! Nja, lees ze maandag dan een beetje teletijdachtig :d)Stéphanieke, you rock! Geniet van elke seconde! En alvast een dikke proficiat!
Zie 't nu pas; best grappig, allemaal reacties van 20 juli brides :-)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik31-5-2013 8:24:37

Veel geluk en we duimen voor droog weer!!!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-5-2013 9:18:46

Toi toi en enjoy!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...