Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boekje 101 redenen

  30-5-2013 16:10:07
Hallo! Ik ben bezig aan mijn lijstje van 101 redenen. Ik zit aan 77 dus het einde is in zicht :) Nu vroeg ik me enkel af hoe ik dit in een origineel boekje kan gieten. Ik heb hier al ergens gelezen om sommige zinnetjes aan een foto te linken en dan eerder een foto album samen te stellen. Maar probleem is dat we onlangs al onze foto's zijn kwijtgeraakt door een crash van de harde schijf. (Ik ben er nog altijd niet goed van ). Zijn er onder jullie die een boekje hebben gemaakt zonder foto's. Hebben jullie misschien tips? Groetjes!

Marijke
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1086


Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik30-5-2013 16:11:38

Mijn internetverbinding viel net uit bij het toevoegen van het bericht. Vandaar tweemaal toegevoegd. Sorry!



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik30-5-2013 16:29:00

Ik trouw over 800 dagen en geef elke dag een kaartje (handgeschreven) met een reden op waarom ik van hem hou, ik heb er ondertussen al voor tot in november dus ik heb er ook al een boel. Ik ben er vandaag mee begonnen en het is een mooie manier om af te tellen. Hij zegt nog niet te weten of hij ze zelf in een boekje gaat kleven of in een vaasje gaat bewaren .



Nika
2-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 18:39:31

ik heb een boekje gemaakt via het kruidvat... eigenlijk een soort fotoboekje maar dan nu met wat meer tekst in en af en toe een foto... heb het mooi gevuld gekregen met 145 redenen waarom kk van hem hou :) ik heb op elke dubbele blz 4 redenen getypt.

Veel succes er mee!



candy
20-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 18:53:18

ik volg even mee ik moet er ook nog 25 hebben



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik30-5-2013 19:29:22

Heb hier ook eens van iemand gelezen dat ze gewoon allemaal in een vaas had gestopt en dat hij er dan alle dagen 1tje mocht uit halen... Dan kan je ze achteraf nog altijd in een boek plakken. Mss nog net persoonlijker omdat je het dan zelf schrijft.. En hij ze dan niet allemaal in één keer moet lezen een er nog 101 dagen deugd van heeft....
Liefs Caroline



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik31-5-2013 13:45:50

Ik heb laatst een foto gezien van iemand die ze op speelkaarten had afgedrukt/gekleefd (kon ik niet zien op de foto) en dan het kaartspel haat samengebonden met 2 ijzeren ringen. Klinkt misschien lelijk hoe ik het nu beschrijf maar eht was echt mooi! (Je hebt natuurlijk wel maar 52 redenen nodig)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...