Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boekje 101 redenen

  30-5-2013 16:09:27
Hallo! Ik ben bezig aan mijn lijstje van 101 redenen. Ik zit aan 77 dus het einde is in zicht :) Nu vroeg ik me enkel af hoe ik dit in een origineel boekje kan gieten. Ik heb hier al ergens gelezen om sommige zinnetjes aan een foto te linken en dan eerder een foto album samen te stellen. Maar probleem is dat we onlangs al onze foto's zijn kwijtgeraakt door een crash van de harde schijf. (Ik ben er nog altijd niet goed van ). Zijn er onder jullie die een boekje hebben gemaakt zonder foto's. Hebben jullie misschien tips? Groetjes!

Marijke
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1042


Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik30-5-2013 16:17:56

Hey Marijke, ik heb de mijne eergisteren besteld. Ik heb er enkel de 4 mooiste van ons op de cover voor en achterkant geplaatst. De 101 redenen waarom ik ja zal zeggen (mijn versie ervan :)) heb ik dan gewoon in het boekje verwerkt, ik heb met verschillende achtergronden gewerkt, en verschillende kleuren en lettertypes om het toch wat speelser te maken. Sommige redenen verwijzen naar een gebeurtenis en dan vond ik het leuker om mijn man-to-be zijn "fantasie" te laten werken ipv een foto hierbij te plaatsen. Alvast veel succes nog.
Groeten Ruben



Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik30-5-2013 17:10:23

Dag Ruben, Waar heb je dit boekje dan besteld?



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik30-5-2013 19:55:24

Hey Marijke, ik heb het besteld op fotoboek.be. Alles wijst zichzelf uit. Gewoon een programma downloaden. Als er nog vragen zijn, vraag maar hoor. ;) succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...