Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25 mei 2013!

  29-5-2013 10:59:39
Zelf las ik veel te graag verslagjes van andere bruidjes, dus nu kan ik het mijne toch ook niet achterwege laten :) Ondertussen al enkele dagen getrouwd en stilaan terug naar de realiteit (morgen opnieuw werken... ;) ) maar ik ben super blij met ons dagje en die extra ring rond mijn vinger! Maar ik wil mij ook even excuseren... Enkele weken voor de trouw zei ik tegen iedereen: "van mijn part mag het nu nog 2 weken stront regenen, als de zon maar schijnt op onze trouw". Het eerste stukje van mijn vraag bleek al vrij snel uit te komen tot grote ergernis van vele en zaterdag bleek dat de rest gelukkig ook in orde was! Opgestaan met een zalig ochtendzonnetje, en de zon is bijna niet weg geweest! Bij het buitenkomen vd kerk wat drupjes gevoeld en even heel fris, maar een half uurtje later lagen we te zweten tijdens de fotoshoot :) Alles liep vrij vlot volgens plan! Rond half 7 opgestaan, gedoucht en af gezet bij de kapper door mijn aanstaande. Samen met mijn mama bij de kapper, best gezellig. Dan naar mijn getuige, voor een mini ontbijtje waarvan ik amper gegeten heb en verder door naar mijn mama. Daar klaar gemaakt om mijn kleed aan te doen. Jammer genoeg was ik nog wat afgevallen (wat totaal niet de bedoeling was, maar ja, stress he...) waardoor ik mijn kleed niet strapless durfde dragen :( gelukkig was er een halter bij voorzien, en heb ik zo maar heel de dag rond gelopen! Iets later kwam mijn verloofde toe, en amai, wat een knapperd in kostuum. Blijkbaar had ik hem enkele weken ervoor wel wat trouwstress bezorgd. Op tv was er een trouwscene tijdens flikken maastricht, ik vroeg wat hij van dat kleed vond (was totaal mijn stijl niet) en hij vroeg dan hetzelfde van dat kostuum. Ik vond het maar lelijk enz, maar oeps, dat was dus krak hetzelfde als Mijn verloofde voorzien had :) maar hij stond er natuurlijk veel beter mee ;) Het gemeentehuis was echt puur een formaliteit, maar gelukkig geen al te stijve bedoening. Bij het buiten komen stond ook de chiro klaar met een liedje, enja, daar waren weer traantjes... 'S middas bij ons mama wat broodjes gegeten, lekker gezellig met de familie en getuigen. Om daarna samen richting kerk te vertrekken. Daar was veel meer volk dan ik verwacht had! Een leuke verrassing! Samen met mijn broer naar vanvoor, die me weg gaf, heel speciaal wel. Van de mis zelf heb ik weinig opgenomen, ik was er precies niet zelf bij, zo nerveus ook voor de huwelijksgelofte... Maar dat is allemaal vlot verlopen. Gelukkig kende ik ze allebei, want anders had ik daar alleen maar gejankt! Na de mis op fotoshoot! Heel gezellig op een ontspannen manier onder een stralend zonnetje! Een boze boer kwam het wel even verstoren, maar achteraf kwam alles goed! Vermits onze trouwauto een uitgebouwde jeep was, wou mijn man maar al te graag het veld in. Geen probleem dacht ik, tot mijn kleed na 5min al onder de modder hing! Ach ja, het is eens iets anders ;) foto's van de fotograaf Jan Sents van Picsies kan je vinden via https://www.facebook.com/media/set/?set=a.5032472897311... Op de receptie kwamen we wat te laat aan (wou mijn kleed nog wat proper krijgen....) maar vanaf dan kon het genieten beginnen! Lekkere simpele hapjes, een goeie bbq als avond maal en een knaller van een ijstaart als dessert! Zo hadden we het ook gewenst :) Het feestje werd snel ingezet na onze openingsdans "never let me go van florence and the machine" heel origineel vond iedereen, en geen gekende openingsdans klassieker! Met dank aan onze Dj en chiro vrienden, was de dansvloer echt nooit leeg! Sommige liedjes kregen zo goed als heel de zaal leeg en de dansvloer vol! Tegen 4u werd het feestje afgesloten en tegen 5u thuis. Daar stonden ons nog heel wat hindernissen te wachten... Onze living was volledig getransformeerd (alles verzet, tot zetels aan toe), ingepakt in huishoudfolie, alles verplaatst in de keukenkasten, de volledige wc ruimte beplakt met post its, kikkers in ons bad, onze slaapkamer ingekleed als hoerenkot, de trap volledig bezet met gevulde bekers en overal wc papier! Ondertussen kunnen we er stilaan mee lachen, maar we hebben zondag toch hard gevloekt met zo'n vrienden en familie! Natuurlijk wil ik nog enkele mensen aanraden: - Miriam van deviltenbruid.nl voor mijn bruidsboeket op maat - picsies voor de fijne shoot en mooie fotos - maxim's couture mechelen voor de fijne ontvangst en goede service - zaal camargue te bertem voor de leuke locatie en lekker eten - discobar d&d voor een knaller van een feest - en al die andere die ik nu direct vergeet :)

Iris
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2005


Magali
5-7-2014
 Meld misbruik29-5-2013 11:13:15

Klinkt allemaal fantastisch en de foto's spreken boekdelen!

Hele dikke proficiat en gelukkig getrouwd leven gewenst! ;-)



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik29-5-2013 11:15:54

Prachtige foto's Iris en een geweldig verslagje ! Wat een mooi, schattig bruidsmeisje hadden jullie :-) Proficiat en geniet er nog van !



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-5-2013 12:53:50

tof!!!!!!!!! thanks xxx



frida
6-2-2010
 Meld misbruik29-5-2013 14:52:53

echt leuke foto's....



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik29-5-2013 15:13:50

Heej Iris,
Ik had al een paar foto's via je facebook gezien. Toen ik het begin van je verslagje las dacht ik al dat jij het was.
Nog een super dikke proficiat met je mooie dag. Ik ben trouwens helemaal fan van die blauwe schoenen die jij aan had. Wij trouwen pas in 2014 maar nu begint het toch stilletjes tijd te worden om hier af en toe eens te komen zoeken naar tips and trics.

cecile (remeber me )



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik29-5-2013 15:24:34

Leuk verslagje en mooie foto's!!!!!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik29-5-2013 15:54:01

Proficiat! Leuke foto's! Geniet nog maar lang na
Wat is supertof vind bij jou zijn je blauwe schoenen! Ik wou dit ook eerst doen en vond héle mooie schoenen. Maar bij mij eerste pasbeurt leek het toch beter te kloppen met ivoren. Maar op jouw foto's klopt het wel helemaal!



Elke
1-6-2013
 Meld misbruik29-5-2013 19:41:36

Heel leuk verslagje en superleuke en mooie foto's!! :)



Kim
8-6-2013
 Meld misbruik29-5-2013 20:09:46

Heel leuk verslagje en mooie foto's, nog een dikke proficiat :)
Wij hebben ook discobar d&d volgende week dus hopelijk een even leuk feestje als jullie!



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik29-5-2013 21:21:57

Dikke proficiat!!!

Leuk verslagje en mooie foto's.
En nu volop genieten...



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik29-5-2013 22:17:40

Leuk verslagje en leuke foto's ( goede fotograaf , heeft bij ons fotoshoot in de tuin komen doen van ons en de Kids ) En proficiat



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-5-2013 19:27:11

Proficiat - fijn hoe jullie je lego liefde tot in de kerk hebben kunnen doortrekken! Mooie foto's van gelukkige, verliefde mensen, altijd fijn om te bekijken!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-5-2013 10:04:13

Leuk verslag!
Je zag er mooi uit!! En het kleine bruidsmeisje in de geel-blauwe outfit...zo schattig!
Geniet nog lang na van jullie mooiste dag!

groetjes
Sandra



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik2-6-2013 10:48:37

Leuk verslagje en prachtige foto's. Mooi hoe jullie het thema zo hebben kunnen uitwerken. Bruidsboeketje van de Vilten Bruid? Ziet er mooi uit :-)

Dikke proficiat en geniet nog lang na!




Iris
25-5-2013
 Meld misbruik6-7-2013 11:02:08

Bedankt allemaal voor de fijne reacties! ik was het verslagje hier nog eens komen nalezen, en ik was al helemaal terug in de sfeer van toen! Nog veel plezier aan allen die nog moeten trouwen, en geniet ten volle van jullie dagje!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info