Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze droomdag

  28-5-2013 17:38:45
Hoi bruidjes to be Hier een verslagje van onze magische dag! Vrijdag avond was mijn zus en vriend en de 2 bruidskindjes komen slapen bij ons thuis. Mijn man is ook blijven thuis slapen. Om 0u30 zaten we nog gezellig te keuvelen met ons 4 tot ik door kreeg hoe laat het was en dat we allemaal onze beauty nap moesten doen :) Zaterdagmorgen wakker geworden rond 5u30 met mijn toen nog verloofde :) Eens ik beneden was was mijn zusje al de hemden aan het uitstrijken en ze had de paarden al eten gegeven dus dat hoefde ik ook al niet meer te gaan doen. Kapper Michel Sas kwam 10 voor 7 u bij ons aan en begon met mijn zus met de make up en haar. Die man kan echt toveren - hij luistert naar uw eigen wensen en maakt er dan een kunstwerk van! Onze mega lieve fotografe Kristien van Point de Vue kwam daarna aan en iets daarna de cameraman Witze van Cameraworks. Iets voor 8 begon Michel met mijn make up en ja hoor hij transformeerde mij beetje bij beetje in de beste versie van mijn eigen :). Ik voelde mijn al snel op mijn mooiste ;) Gans de week was het slecht weer geweest maar die dag was echt zonnig!! Daarna was het tijd voor mijn jurk - Michel had het voorspeld en effectief op dat moment had ik echt zenuwen! De traantjes stroomden eruit en dankzij de tip van Michel over hoe te wenen zonder de makeup te verpesten was er geen schade. Ondertussen was mijn ventje ook gearriveerd en het dak van de cabrio stond open !! We hebben gekozen voor 5 witte mercedes van taxi Vandenbossche uit zottegem/zwalm. Hier ook niets dan lof ! Mijn ventje belde aan met bruidboeketje en ik deed deur open- ooooo wat een moment! Het eerste dat mijn ventje zei : je bent zooooo moooii :) Daarna gingen we naar de wet ( huwelijk om 10u ) iedere keer laatste stuk gereden met dak open wat alle voorbijgangers de kans gaf om ons complimentjes te geven :) Trouw vr de wet was leuk maar is uiteraard redelijk zakelijk en kort. Daar was er nog een deel familie en vrienden bij ons aangesloten wat ik zeer leuk vond! Dan richting huis terug want mis was pas om 11u30. Onderweg waren we nog gestopt voor wat fotos met de suite en zo. Thuis aangekomen kon iedereen eventjes ontspannen en nog een glaasje drinken. Dan kwamen er al mensen bij ons huis langs ( wij wonen 300 m van de kerk vandaan ) en kwamen ze binnen al bloemetjes afgeven :) Uiteindelijk naar de kerk vertrokken en ik weeral ( 2 e keer die dag mijn bruidsnboeket vergeten :))) ) dankzij onze ceremoniemeester Bart van trouwen in stijl was dit al snel opgemerkt en opgehaald :) Dan aan de kerk ! Toch meer mensen dan ik verwacht hAd - leuk! En binnenkomen deden wij op zijn amerikaans dus mijn man stond mij aan altaar op te wachten toen ik binnen kwam met mijn papa opde live muziek en zang van jozefien ! Echt kippenvel moment! Ik ben heel langzaam binnnengekomen en im herrinner mij alleen maar dr muziek en de blik van mijn man- mijn ogen stonden alleen maar op hem gericht :) Gans de viering genoten van de mooie muziek en alle teksten. Nu en dan wat traantjes gelaten en zelfs jozefien kreeg het moeilijk :) ( aanrader hoor! Jozefien sings !!! ) Trouwgeloften heb ik tegen mijn verwachting in duidelijk kunnen zeggen zonder teveel te huilen . Buitenkomen kerk was met applaus- bellenblazertjes - paarden van de club en mijn 2 wedstrijdpaarden stonden er ook !!! Liefdesduifjes losgelaten ( echt heel leuk en mooi ) en dat alles onder stralende zon:) Daarna bloemetjes en felicitaties in ontvangst genomen en een beetje tijd voor fotokes met onze paarden :). Mijne ene paard had schrik om op mijn jurk te staan :). ( twas dan ook nogal een grote jurk hoor ) Van daar hebben Andy en ik eventjes naar kerkhof geweest om zijn papa te bezoeken.... Was heel intens moment en ben echt blij dat we dat gedaan hebben. De suite was toen al naar resto voor 's middags en we zijn dan iets na hen aangekomen voor lekkere lunch en daarna terug wat foto's en filmmateriaal maken in park van kasteel Breivelde . Terug met het zonnetje erbij :) Dan naar de feestzaal st hubert te Ronse - top locatie met top eten en top bediening - echt waar! Jozefien verzorgde de muziek terug deze keer met 3 muzikanten ! Zalig! Iedereen terug vol lof over de leuke vakantiesfeer:) Beeld je in - mooie witte tenten met vensters met uitkijk op prachtige tuin en Mega grote vijver - combineer dit met lekkere hapjes - super lekkere champagne en live muziek :) Daarna intrede in zaal - suite op una paloma blanca - super leuk en wij op ' i have a feeling ' Welkomswoordje met veel interactie van zaal ( waar is da feestje :)))) ) Lekker eten en wijnen wat rondgelopen en gepraat met iedereen - Dankwoordje voor ouders met bloemetjes- flesje champagne voor het koppel in de zaal dat het langste gehuwd was ( 47 jaar ) En nog 2 jarigen in de zaal die ook flesje gekregen hebben. Moment van de huwelijkstaart ( wij hadden dessert buffet maar een vriendin had een taart voor ons ontworpen met de poppetjes en al in detail nagemaakt met hoe we er die dag uitzagen( zelfs de speltjes in mijn haar ). Echt super mooi! En dan feesten feesten feesten - tot 5u30 is de dansvloer nooit leegeweesf. Ik en mijn man hebben genoten van iedere seconde! Blijven slapen in bruidsuite daar en wakker geworden met champagne ontbijt en bubbelbadje ! Zucht ik vind het mega jammer dat het voorbij is.... Maar het was dus super leuk en aan alle bruidjes ! Vergeet niet te genieten!!!! Het is zoooo rap voorbij. Fotos volgen zo snel mogelijk! Groetjes van meneer en mevrouw Ockerman :)

Charmy
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2333


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 18:21:34

Wow dat klinkt echt als een droomdag! Zou ook graag weten hoe je moet wenen zonder schade aan te richten!
Geniet nog lang na en slaap wat bij :)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-5-2013 18:33:16

hamaaaai wat een verslag :-)
fijn om te lezen, dankjewel!

en proficiat!!!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 18:59:13

Wat een leuk verslag! Het leek inderdaad een topdag
Geniet er volop van met z'n 2tjes en nogmaals PROFICIAT!
Ben benieuwd naar de fotootjes...
xxx



Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik28-5-2013 20:10:34

Proficiat, heel mooi verslagje! Ben jij toevallig getrouwd in de gemeente Zwalm? Ik en mijn man passeerden er na een bezoekje aan onze bouwwerf en zagen er witte auto's staan... Nu ik je verslagje zo lees dacht ik... Zou het kunnen...

Groetjes!




Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik28-5-2013 20:19:10

Leuk verslagje...
Je maakt ons benieuwd voor de foto's
En niet te vergeten Proficiat voor jullie met 2!!!!
Liefs Caroline



Nele
4-7-2014
 Meld misbruik28-5-2013 20:31:29

Dikke proficiat!
Echt een fijn verslag om te lezen.




Elke
1-6-2013
 Meld misbruik28-5-2013 20:51:25

Een heel mooi verslag, van een heel mooie dag! :)

Geniet nu maar van het getrouwde leven...



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik28-5-2013 21:23:54

Leuk verslagje! Proficiat! Geniet ervan!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2013 8:23:23

Super leuk verslagje!
Ik ben al benieuwd naar foto's!
Geniet nog lang na en veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik29-5-2013 10:06:22

Leuk verslagje, het klinkt alvast als een prachtige dag ! Proficiat en geniet er nog van. Liefs,



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik29-5-2013 10:45:12

Kei leuk verslag en zeker om te lezen hoe jou dag er uit zag .wij trouwen ook om 10uur in het gemeentehuis en half 12 in de kerk dus super leuk dat geeft mij ook en beetje inspiratie .ben benieuwd naar de foto's xx



frida
6-2-2010
 Meld misbruik29-5-2013 14:55:15

leuk verslag!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 23:45:00

Jullie hebben duidelijk een droomdag gehad. Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info