Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagjes over Stropdas.org

  28-5-2013 11:05:22
Dag bruidjes,

aan allen die dassen besteld hebben bij stopdas.org heb ik een paar vraagjes...
Ik stel me wat vragen bij de dassen van 10 euro...
-> zien deze er niet goedkoop uit?
-> zijn ze stevig? Degelijk materiaal?
-> Kleurverschil met op de site?

Ik heb een 10-tal dassen nodig... ik heb een hele mooie gezien van 20euro. Maar misschien is die van 10euro even mooi?

We zouden ze graag kado geven aan de suite.

alvast bedankt voor jullie antwoord.

evy
12-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1331


Nika
2-8-2013
 Meld misbruik28-5-2013 11:44:22

die van 10 euro zijn inderdaad even mooi! Die hebben wij gekozen en ze zien er prachtig uit!

Veel succes ermee!




Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 12:32:58

ik ben ook tevreden over die van ons. Snelle levering!



Annina
28-9-2013
 Meld misbruik28-5-2013 13:21:54

Ook wij hebben die, alsook de corsages! Zeer tevreden, snel geleverd en in orde!



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik28-5-2013 13:26:32

Wij hebben ook dassen besteld voor zowel de suite, bruidegom als onze bruidsjongens.
Die van de bruidegom was goedkoper dan die van de suite maar dat zie je niet hoor.
Wij hadden de pech dat er bij de duurdere 3 dassen bijzaten waar een foutje of haakje in zat. Heb ik probleemloos mogen terugsturen op hun kosten en onmiddelijk 3 nieuwe ontvangen dus service is zeker ok!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...