Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van "onze" dag

  27-5-2013 16:07:17
Hoi, na hier vele ervaringen te hebben gelezen, wil ik de mijne ook delen.
Op 18 mei was het eindelijk zo ver. Mijn bruidegom belde aan en vanaf toen ging alles in sneltreinvaart. Een uurtje voor de eucharistieviering kreeg ik nog telefoon van de mevrouw die de bloemen deed dat de kerk niet open was. Tja, ik heb dan maar gezegd dat ik daar niet veel aan kon doen, maar ze heeft het opgelost. De kosteres bleek ziek. Enig nadeel, geen verwarming in de kerk (brrrrrr).

In de namiddag zijn we foto's gaan nemen. Tis droog gebleven en af en toe kwam de zon piepen. En toen kwam de fotograaf op een fantastisch idee. Mijn man moest van een boomstam springen. En toen hij neerkwam...scheurde zijn broek. Toch effe stress dan, maar we zijn naar de winkel teruggereden en die hebben alles gemaakt.

Over het feest niets dan lof. Ik kan zowel de zaal, feestzaal Breughel, als de DJ Chris Maes heel erg aanbevelen!! En enkele dagen geleden zat er een CD in de bus met alle muziek die die avond is gedraaid. Zo kunnen we in de auto nog nagenieten.

Aan iedereen die nog zijn grote dag moet vieren...veel plezier!!



Nele
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1828


debora
18-7-2014
 Meld misbruik27-5-2013 17:28:21

Klinkt als een topdagje

En met de gescheurde broek gaan jullie waarschijnlijk nog lang kunnen lachen



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-5-2013 17:37:41

leuk leuk leuk en toch wel een beetje grappig



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik27-5-2013 18:21:25

Proficiat!
Ondanks enkele kleine "tegenslagjes" leek het voor jullie toch een prachtige dag!
Jullie hebben dan dezelfde fotograaf als wij... heb die bewuste foto gezien op facebook

xxx



frida
6-2-2010
 Meld misbruik28-5-2013 7:36:29

Vind het wel leuk om te lezen, bruidgom scheurd zijn broek en ga terug naar de winkel waar ze het netjes hebben op gelost!
Kan je later vertelen aan je kinderen!!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-5-2013 8:24:02

Proficiat!!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 9:24:30

Proficiat!!
Lijkt mij een super dag ondanks de kleine tegenslagen. Maar zoals anderen hier ook al zeggen; het voorval met de broek, dat gaat nog jaren meegaan op familiefeestjes! :-)
Tof ook dat je die CD kreeg, lijkt mij echt leuk om zo onderweg naar 't werk nog een beetje na te genieten en met een goed humeur aan te komen.
Nogmaals proficiat!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 23:48:45

Proficiat Nele, die grote dag vliegt echt zo voorbij he!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info