Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Magazines

  27-5-2013 15:13:53
Hoi hoi mede brides-to-be Kennen jullie nog bruidsmagazines/tijdschriften waar ik wat inspiratie kan uit op doen? En waar ik deze eventueel kan vinden? Alvast bedankt !

Kimberley
19-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1255


debora
18-7-2014
 Meld misbruik27-5-2013 17:19:43

Ik heb er hier verschillende liggen,en moet toch wel zeggen dat er heel veel hetzelfde staat in de verschillende magazines. Persoonlijk vind ik het te duur voor wat het is.
Ik zoek voortaan ook alles op internet. Je vindt er echt alles he...

De magazines die ik heb zijn:

Loving you
Bruid
Lovers

Die vind je in elke krantenwinkel en zit rond de 6 a 8euro per magazine...



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-5-2013 17:41:05

... vanwaar ben je? Ik heb er een heleboel en maak er weldra graag een bruid in spe blij mee...



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik27-5-2013 18:20:47

Bruid en bruidegom, is nu nieuw in de winkel.

Ik heb hier nog wat boekjes liggen. Beetje vanalles en nog wat. Je mag ze altijd komen halen ;-)
Zelf ben ik van Geel. Je ziet maar.



edith
29-6-2013
 Meld misbruik27-5-2013 19:26:29

Ik heb veel inspiratie opgehaald op pinterest het is geen bruidsmagazine maar je moet eens intikken op google. Tis als een verslaving geworden hier :-)



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik27-5-2013 20:09:27

ik vind bruid en bruidegom het beste magazine dat er is, lovers enzo vind ik maar één groot reclameboekje... In de stadfeestzaal van Antwerpen, nu een shoppingcenter, hebben ze internationale magazines en het amerikaanse brides is zeker een aanrader!!:) en er liggen nog tal van andere internationale tijdschriften zoals Vogue sposa etc



Kimberley
19-7-2014
 Meld misbruik27-5-2013 22:03:44

Thanks. Ik ben van Tienen kelly, jij? Is inderdaad misschien allemaal wat duur. Mercikes voor de tips :)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 9:28:57

Hey Kimberley,

Zoals de bruiden hierboven ook al aanhaalden, vind ik ze ook nogal duur en eigenlijk een aaneenschakeling van reclame. Er staat ook vaak hetzelfde in. De meeste vind je gewoon in de krantenwinkel. Loving you verkopen ze hier bij ons zelfs in de Carrefour :-)

Ga zeker ook eens naar de huwelijksbeurs, meestal krijg je ook zo'n magazine gratis. Kan een oudere uitgave zijn, maar zoals gezegd: er staat toch veel van hetzelfde in. Als je er eentje gezien hebt ken je ze allemaal.

Wat ik wel handig vind is die "planner" die er vaak bij zit. Zo'n checklist van wat je allemaal moet regelen en hoe lang op voorhand je dat best doet.

Ik heb veel ideetjes opgedaan door de andere bruiden en bruidegommen hier. En ook op websites zoals Pinterest en GreenWeddingShoes en dergelijk heb ik veel leuke dingen gezien.




kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-5-2013 12:30:27

... ben van Burcht... is een beetje ver he :-)



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik28-5-2013 15:18:26

Ik zou ook aanraden om vooral op internet te zoeken. Magazines zijn heel duur en zoveel speciaals staat er meestal niet in. Altijd wel tof om in te kijken hé, daar niet van!
Websites waar ik regelmatig ga kijken voor inspiratie zijn: Pinterest, weddinggawker en the perfect wedding.



Kimberley
19-7-2014
 Meld misbruik29-5-2013 18:10:46

Thanks Jente en Jessie, zijn inderdaad leuke sites waar je direct al een paar uur mee zoet bent. Burcht is indrdaad wat ver Kelly, toch bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...