Terug naar overzicht
Ik heb ook nog niet zoveel bevestigingen. Ik denk dat veel mensen tot het einde wachten of het zo evident vinden dat ze niet bevestigen. Mensen die ik tegen kom zeggen soms ook dat ze nog niet zeker weten of hun partner meekomt en daarom nog niets zeggen. Dus nog te vroeg om conclusies te trekken. Wel een vervelende gewoonte om zo te wachten, weer iets bijgeleerd voor in het vervolg dan ga ik ook niet uitstellen met antwoorden...
Ik gaf vroeger ook niet meteen een reactie. Het is maar sinds er wat mensen in mijn omgeving beginnen trouwen dat ik besef dat het echt niet leuk is als mensen zo lang wachten.
Waar kun je het beste een kaars bestellen?
Zijn er 'groepjes' bij, bv jouw collega's, neven en nichten, vrienden via een hobby? Misschien proberen die eerst onderling te zien of de anderen komen, omdat ze anders weinig mensen kennen op de receptie? Dan kan het de moeite lonen om het nog eens te vragen als je een van hen ziet, dat die persoon dan rondvraagt zodat iedereen beslist en jou iets laat weten!
Inderdaad ik denk ook dat de meeste mensen wachten tot op het laatste om te verwittigen. Het is pas nu dat je beseft hoe vervelend dit is.
Ja ken dat heb juist het zelfde .en heb de uitnodigingen en maand geleden verstuurt en ze moeten voor juni bevestigen en heb in totaal in de 30man al van de 100 Pfffff maar ik denk ook dat sommige mensen graag wachten tot het laatste moment .maar ik vind dat minder ze je wilt verder he
Ik ken het ook.. Voor het avondfeest al wel 66 bevestigingen dat ze komen en 11 die gewekt zullen zijn van de 108 in totaal. Maar voor de receptie... 4 die komen en 6 al niet van de 90.. Geduld is een mooie deugd zeker?!
Afwezig moet da dus zijn :-)
Voor het avondfeest zijn het enkel nog vrienden van mijn ouders en vrienden van mijn ventje die moeten bevestigen. Die vrienden van mijn ventje, zullen het wrsch gewoon vergeten zijn, die zullen het vanzelfsprekend vinden denk ik, ze denken waarschijnlijk: ze weten toch dat we komen :-) Heb dan eens zitten uitrekenen :-)voor het avondfeest zitten we met 25% afzeggingen voor het dansfeest zitten we met 50% afzeggingen (heel veel die teleurgesteld zijn, dat ze énkel maar voor het dansfeest gevraagd zijn! ja zeg! Ze mogen al content zijn dat ze gevraagd zijn!) voor de receptie, weet ik nog niet, maar denk ik dat we ook met iets van 50% afzeggingen gaan zitten. Vind dat eigenlijk veel! Mja we trouwen natuurlijk in de zomer, en er zijn ook mensen die naar een andere trouw moeten, en dan dan de andere trouw voor de onze verkiezen! Nuja, voor de mensen die er zullen zijn, hebben we dan meer tijd eh :-) Schat dat we voor avondfeest met 109 zullen zijn en voor dansfeest met 20.
Ik trouw ook 6 juli. En heb iedereen laten bevestigen voor 1 mei, zeer op tijd dus... Ik heb even gedacht dat het misschien te vroeg was, maar achteraf gezien is dit wel fijn, want heb nu een duidelijk zicht op alles. Ook omdat inderdaad in de zomervakantie is, heb ik zo vroeg laten bevestigen. Bij ons heeft bijna niemand afgezegd wat maakt dat ik nu met 140 personen zit... Maar goed dat ik nu wat tijd heb om alles wat te regelen. :-) Véronique ik heb mijn kaars bij de kaarskesprocessie in lullen besteld. Grtjs
Ik heb mijn kaars in Scherpenheuvel gekocht in en speciaal kaarsen winkel