Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

  26-5-2013 15:52:38
Hoe doen jullie het met de ringen als jullie enkel voor de wet trouwen? Ook op zo een trouwkussentje of iets anders?

Nancy
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1066


krista
9-8-2013
 Meld misbruik26-5-2013 16:26:14

Hoi Nancy,
ik zie net dat jij op dezelfde dag trouwt als wij :-).
Wij hebben een gratis ringkussentje gekregen bij onze trouwringen maar ik vind het niet zo waaw qua uitzicht.
Mijn oudste dochter die eind dit jaar 18 wordt gaat de ringen naar voren brengen.
Dus beertjes is te kinderachtig voor in haar handen te duwen...
Daarom hebben wij bij een lederwinkel in Zonhoven (bij Savanna) een superklein juwelendoosje gekocht, in dezelfde kleur als haar kleedje.
Het doosje is 6 cm op 4 cm schat ik, want is is opgeborgen ;-).
Ik vond dit origineler als een ringkussentje wat bijna iedereen heeft denk ik.



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik26-5-2013 16:43:12

dag nancy, Ik heb een mooi ringkussentje bij ava gevonden. Onze dochter is 10 jaar als wij trouwen, en zij wil ze naar voor brengen. Ik ben nog aan het twijfelen of ik voor haar ook eeneen mooi ringetje zou kopen zodat zij zich ook verbonden voelt. Misschien kan dat wat raar overkomen ...



Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik26-5-2013 17:07:11

Wij laten onze ringen dragen door een jongen en een meisje van 3 en 5 jaar :)
daarom vond ik zo een doosje of kussentje niet echt handig omdat ze zouden kunnen prutsen en misschien zo de ringen verliezen .
Daarom heb ik iets heel leuks gevonden :D

http://www.hetoriginelekado.nl/sfeermakers/ring-in-roos...

Echt super tof en leuk voor die kleine pagadders :D

Groetjes



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik26-5-2013 17:46:42

Ik heb een vilten bruidsboeket en mijn dochtertje heeft een bijpassende vilten ringbloem waar eerst de ringen aanhangen en wat dan verder als haar boeketje dienst doet.



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik26-5-2013 18:35:43

Wij hebben een zeester met onze ringen dat mijn zoontje van 3 jaar gaat afgeven op het strand.

Alhoewel ik als de dood ben dat één van onze ringen in het zand valt en verdwijnt.



margot
7-9-2013
 Meld misbruik26-5-2013 19:26:41

men zoontje van 3jr gaat onze ringen naar voor brengen in een hartenkisje met een ring kussentje erop dat gemaakt is door men oma :-) toch iets met waarde



betty
21-6-2013
 Meld misbruik26-5-2013 21:54:02

onze oudste zoon van 11 gaat een vogelkooike dragen met de ringen rond het stokje.



Mieke
12-7-2013
 Meld misbruik29-5-2013 11:11:22

ons zoontje van 8 draagt de ringen en omdat hij een kussentje nogal meisjeachtig vond, hebben we een miniatuur kever autotje gekocht, wij trouwen ook met een kever, en hebben de ringen aan de deuren vastgemaakt met een lintje, veel cooler vind hij


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...