Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Student afstuderen, online enquete trouwbedankjes

  24-5-2013 14:23:45

Beste bruidsparen, aankomende bruid en/of bruidegom en trouwfanaten,

Ik ben een vierdejaars commerciële economie student van de Hogeschool Rotterdam. Momenteel doe ik onderzoek naar de markt(ontwikkelingen) en veranderingen in de branche voor geboorte, bruiloften- en jubileumbedankjes.

Mijn eerste gedachte, waar kan ik beter terecht dan op een trouw forum. Vandaar mijn vraag aan jullie (aanstaande?) bruidsparen. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mijn enquête over trouwbedankjes in te vullen? Dit zal slechts een paar minuten van uw tijd in beslag nemen en zou mij enorm helpen met mijn onderzoek. Om in de toekomst de bedankjes beter aan te laten sluiten op de wensen en behoeften van jullie!

Alvast hartelijk bedankt namens mij!

De links naar de enquête is: www.thesistools.com/bedankjes

Groetjes


Stage

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 896


candy
20-7-2013
 Meld misbruik24-5-2013 14:39:13

gedaan



Stage

 Meld misbruik24-5-2013 14:53:59

Dankje!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik24-5-2013 19:49:20

Ik heb uw enquete ingevuld maar het leek erop dat u gesponserd word door n bepaalde site :-S



Natasja
28-5-2014
 Meld misbruik26-5-2013 22:12:35

ingevuld én al eens gesurft


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...