Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dit weekend trouw ik eindelijk!!!

  20-11-2006 11:56:15
Dag medebruidjes,
na hééél lang aftellen, ik zit hier al sinds het nog 118dagen te gaan was, is het zaterdag eindelijk zover! Nog "slechts" 5 dagen te gaan maar nog zoveel te doen. Ben zaterdag mijn kleed laatste keer gaan passen met mijn proefkapsel en proef make-up en mijn moeder en schoonzus begonnen wat te wenen toen ik uit mijn paskotje kwam, dat is toch een goed teken eh. Nu nog mijn leren schoenen op de rekker laten zetten want die spannen toch wat links. Duim voor mij dat het goed weer is zaterdag of dat het toch niet te veel wind is.k heb 6witte paraplu's gekocht voor de suite. Zijn er nog die trouwen dit weekend?

Dominique
25.11.2006

Dominique
25-11-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 884


fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik20-11-2006 12:00:04

ik wens jullie veel geluk toe ,



Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik20-11-2006 12:40:43

hey Dominique,

We wensen je een super leuke romantische dag toe!
Zo was het bij ons ook :)
Bij ons is het ondertussen al wel 57 dagen geleden!

Veel geluk,
Veerle & Giovanni
23/09/06



Veerle

 Meld misbruik20-11-2006 12:48:01

Dag Dominique,

Ik wens je een hele mooie dag toe!
En wie weet, is het een mooie zaterdag zonder regen... Ik duim alleszins!
En als er toch een druppeltje zou vallen, laat het dan absoluut jullie feestvreugde niet vergallen!!!

Groetjes en veel succes,

Veerle



Els
26-5-2007
 Meld misbruik20-11-2006 13:58:12

Hey Dominique,

EINDELIJK komt de grote dag in zicht :-) !!!!
We wensen jullie een dag om nooit meer te vergeten. Nog veel succes met de 'laatste loodjes' en geniet er ten volle van zaterdag. We zullen zeker aan jullie denken. Laat weten hoe het geweest is!

Els
Nog 187 dagen te gaan... (volgens deze website ;-)

PS.En is het kleedjesdilemma van de baan? (ik twijfel er niet aan dat je zaterdag zult STRALEN)



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik20-11-2006 14:13:15

bedankt voor alle reacties,
het kleedjesdilemma is zeker van de baan. Het hangt nu wat losser rond mijn heupen en mijn rug is héél mooi met kleine bloemmetjes versierd. Als je wil kan ik je al een preview sturen :o)

En Veerle ik ga bijna alle Mylene spullen gebruiken zaterdag die ik bij u gekocht had, die glitterbodylotion, de spot stop zeker!!, badschuim en de shampoo & terre indienne.
Die glitterlotion, dat gaf zaterdag tijdens het passen, net het extra dat ik nodig had.


Groetjes,
Dominique



Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik20-11-2006 15:26:28

Dominique,

opletten met glitterbodylotion, want kan soms lelijk geven op foto's,

Vix



birgit
2-12-2006
 Meld misbruik20-11-2006 16:01:45

hey dominique

ik ken je gevoel volledig! bij ons is het nog 7 nachtjes extra, maar dat begint ook al snel dichterbij te komen!
ik hoop en duim voor het mooie weer met je mee, want ik ga de fotoplekjes nog eens bekijken en de route rijden.
hopelijk kan je s nachts nog goed slapen, want je moet er op je best uitzien he!
veel succes en probeer van elke moment zo goed als je kan te genieten, t is nu eindelijk aan jou!
groetjes
birgit
02.12.06



Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik20-11-2006 16:20:35

dag Dominique,

die glitterbodylotion, heb ik ook gebruikt en op de foto's stoort die niet hoor, wel het flesje meenemen want bij mij kwam iedereen aan m'n rug voelen en zeggen "eh hebt ge nu glitters op" en s'avonds had ik geen glitters meer op :)

het was dus geslaagt met die glitters!

nogmaals veel geluk
Veerle



debbie
13-7-2007
 Meld misbruik20-11-2006 21:56:31

hey dominique heel veel geluk en succes gewenst op jullie dag maak er in elk geval iets heel moois van en wat het weer ook zegt alleen al hoe jullie voelen is meer dan een zon en de regen daar gaan jullie je toch niet minder voor amuseren he in elk geval have fun
debbie13.07.07
bij mij nog235dagen te gaan


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...