Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

yes yes!! eindelijk al onze vrijgezellendag!!

  23-5-2013 20:22:43
ik weet het,we trouwen pas 13 juli,maar wij hebben onze vrijgezellendag al komende zaterdag!
en ik zie het serieus zitten!weet al wat de mannen doen,maar van de vrouwen weet ik niets..super benieuwd!
aan al de bruidjes die hun vrijgezellen dit weekend hebben:amuseer jullie super !
en degenen die in het huwelijksbootje stappen dit weekend,geniet van jullie mooiste dag,en trek je dat belgisch weer niet teveel aan.xx

roos
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1127


Lies
29-6-2013
 Meld misbruik23-5-2013 21:29:36

Geniet er zaterdag van, ik zal hetzelfde doen ! Ook mijn vrijgezellen en ik weet ook niets behalve dat ik om 11u30 moet klaarstaan en dat ik mijn slaapgerief moet bijhebben.

Spannend hé! Ik ben alvast héél nerveus! :)

Succes en veel plezier toegewenst!
Groetjes,
Lies



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik23-5-2013 21:45:40

Geniet ervan!! Ik heb de mijne ook al achter de rug en 't is echt iets dat ik zo zou overdoen :-)

Genieten dus!! En ik duim mee voor goed weer!



sharon
22-6-2013
 Meld misbruik23-5-2013 23:08:28

veel plezier en geniet ervan :-) de mijne is volgende week en ik weet enkel dak ik in het rood gekleed moet zijn... voor de rest heb ik er het raden naar :-)

groetjes



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik24-5-2013 9:09:40

Geniet ervan dat ga ik ook doen :-) Ik weet ook ABSOLUUT niks, enkel dat ik om 13u30 word opgepikt....Ik had altijd gezegd tegen zussen en vriendinnen dat ik geen vrijgezelle wou, of toch niks speciaals, aangezien ik nogal een "brave" ben en het niet zie zitten om mij in een fluo-outfit te verkleden, maar nu kijk ik er wel ENORM naar uit, want ik weet dat ze mij niets zullen laten doen tegen mijn goesting. Ik ben zo blij dat ik al die vriendinnen (soms na een aantal maanden/jaar afwezigheid) ga terugzien !




Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik24-5-2013 9:20:32

Spannend hé! Ik weet enkel dat ik om 9u door een mysterieuze man wordt opgehaald, groen ondergoed en een legging moet aandoen en dat er bij ons thuis ontbeten zal worden.... Voor de rest niets... Kijk er echt naar uit! Hopelijk wordt het bij ons allemaal even leuk!



roos
13-7-2013
 Meld misbruik24-5-2013 15:55:21

ik wou ook eigenlijk geen vrijgezellendag Guinevere, maar ben ook blij dat ze er toch op aandrongen om het te doen.
kben super benieuwd..
amuseer jullie allemaal morgen,en laat weten hoe het geweest is he!grtjs



glynis
21-6-2013
 Meld misbruik24-5-2013 21:26:43

Ik heb morgen ook mijn vrijgezellen . Ik moet tegen half drie klaarstaan. En gemakkelijke kleding aanhebben met als bovenstuk een opvallende kleur . Ben eens benieuwd. Ik weet wat er bij de mannen gebeurd en dat zal dik in orde zijn. Zondag ons eerste danses hopelijk is ventje nie te ziek :)



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik24-5-2013 21:28:22

Hallo,

Bij mij is het ook morgen.
Ik weet enkel dat ik tussen 1 en half 2 wordt opgehaald.
En voor de rest niets.

Ik ben wel razend benieuwd maar ook super zenuwachtig.
Ik weet niet goed of dit wel mijn ding is.
Ik en verrassingen gaan niet zo heel goed samen.


Veel plezier allemaal!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...