Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spanneeeund

  22-5-2013 22:47:04
Ik kom hier een beetje ventileren! Met nog 30 dagen op de teller en zaterdag de vrijgezellen voor de boeg wordt het nu allemaal wel heel concreet!

Heb gisteren een lange brief van mijn vriendinnen gekregen, met daarin een paar tips. Ik moet om 9u klaarstaan, dan komt een mysterieuze man mij ophalen en moet ik zien dat er genoeg bestek en borden zijn om met de vriendinnen thuis te ontbijten. Kledij zullen ze voor mij voorzien, ik moet 'enkel' zorgen voor een legging en groen ondergoed. Ben vandaag al op zoek gegaan naar een groene BH, maar das absoluut niet gemakkelijk! Ben wel echt super benieuwd, ik moet er constant aan denken...

Tis echt een super leuk gevoel dat het nu allemaal zo dicht bij komt! GENIETEN!

Evelien
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1179


Inge
21-6-2013
 Meld misbruik23-5-2013 8:48:58

Ik trouw een dagje vroeger maar heb ook deze zaterdag mijn vrijgezellenavond, ik ben zoo benieuwd .

Ik weet enkel dat ze mij om 18 uur (ik moet helaas werken die dag) komen halen op het werk...
Bij ons staat de teller nu op 28 dagen dus zoals je zegt, echt super dat het nu zo dichtbij komt!
Veel plezier alvast zaterdag!



kim
29-6-2013
 Meld misbruik23-5-2013 13:46:45

Ik trouw 29 juni en heb ook mijn vrijgezelle nu zaterdag!! Ik weet van niets, enkel een jeansbroek en mijn all stars moet ik zeker aan hebben. Ik kijk er ook enorm naar uit, zeker om al mijn vriendinnen zo dicht bij mij een dagje te hebben;

Veel plezier allemaal en veel succes met jullie trouw!



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik23-5-2013 17:54:09

Ik trouw ook 29 juni en heb ook mijn vrijgezellen nu zaterdag !! :D
Spannend! Jammergenoeg ziet het weer er niet zo denderend uit :(

Ik moet een blauwe jeansbroek aanhebben, en mijn slaapgerief, dus het wordt wss een weekendje :)

Veel plezier allemaal zaterdag enneuh... zwaaien hé moesten we elkaar tegenkomen! ;)



Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik24-5-2013 9:21:41

Ja ze, ik zwaai zeker! ;-) Veel plezier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...