Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum bruidegom

  22-5-2013 14:31:08
Hey medebruidjes en gommetjes

Mijn verloofde en ik hadden een kostuum via internet besteld. Op de foto was het prachtig, in het echt lijkt het meer iets voor een begrafenis en moet het serieus aangepast worden. Niet het ideale outfitje

Bij het zoeken op Pinterest hebben we echter de PERFECTE outfit gevonden.
Mijn vriend is niet zo heel klassiek en heeft een prachtig figuur, dus hadden wij gedacht om de outfit (kostuumvest met moderne broek en sjaal ipv das) te laten maken.

Kunnen mij jullie helpen welke zaken er goed zijn?
Café Costume gaan we allesinds bezoeken, maar zijn er nog opties?

Alvast bedankt!!!

Remke
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1170


Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik22-5-2013 15:14:37

D'Longueville in Waregem! Super service en prachtige kostuums.

Ik heb massas complimenten gekregen over mijn kostuum.

Je kan het volledig aanpassen naar je eigen stijl, soort knopen, soort stof, snit, ...

Zeker een bezoekje waard.

Ook prijs/kwaliteit de beste keuze in vergelijking met Café Costume!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-5-2013 15:49:21

Youniek bruidsmode in Turnhout maakt ook kostuums op maat.
Je kan er uit heel veel stoffen, snitten kiezen, alles zelf laten ontwerpen naar het model van de bruidegom, ook qua smaak, kleur.
Zeker een aanrader.
Mijn toekostig ventje heeft z'n kostuum daar besteld, zijn getuige en zelfs mijn vader is zijn kostuum daar gaan bestellen.
Het zijn 3 verschillende creaties geworden op ieders model en voorkomen...



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik22-5-2013 17:23:37

Wij gaan binnenkort eens naar Suit Supply. Zij hebben redelijk moderne kostuums en doen ook maatwerk (er zijn verschillende gradaties in). Ik vermoed dat de werkwijze een beetje is zoals bij Café Costume maar met dit verschil dat ze niet enkel maatwerk doen maar ook al een heel aanbod bestaande kostuums hebben.
Wij gaan dus eerst kijken tussen de gewone kostuums want die zijn goedkoper. Vinden we daar niks wordt het maatwerk.

Qua prijs ziet het er ook een stuk schappelijker uit dan Café Costume.



Remke
13-9-2013
 Meld misbruik23-5-2013 0:28:42

Dank je wel allemaal!!!

Jente zo grappig, dat is toch Waldemar bij jou op de foto hé?


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info