Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Excursies Thailand

  22-5-2013 12:22:04
Hallo,

We vertrekken op huwelijksreis naar Thailand. We zijn maar enkele dagen daar. Zo ziet mijn planning er als volgt uit:
- dinsdag aankomst 6u - hierna rustig tempels bezoeken
- woensdag: van 8 - 13u fietstocht
- donderdag?
- vrijdag: vertrek naar Koh Samui om 13u

We twijfelen nog tussen Ayutthaya en de Floating Market Damnoen Saduak.
Ik kan ze niet meer beide combineren omdat we maar 1 dagje hebben. Ik had eventueel ook de markt kunnen boeken en namiddag fietstocht maar dat was dan te krap in tijd. Ge kunt u weg daar niet en ge zijt ook op verlof eh dus niet te veel boeken.

Wat raden jullie aan?

Katrien
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 798


Inge
20-7-2013
 Meld misbruik22-5-2013 19:25:54

ik zou voor de drijvende markt doen.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik23-5-2013 0:22:59

Wij doen de fietstocht ook :-) Wij gaan naar Ayutthaya om naar de tempels te kijken.



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik23-5-2013 7:45:41

hey

het hangt er een beetje vanaf wat jullie graag hebben. Als je tijdens je verblijf op Koh Samui geen uitstappen meer doet is het wel aan te raden om Ayutthaya te bezoeken. Als je het grote paleis in Bangkok hebt bezichtigd dan weet je hoe grandioos die gebouwen zijn maar die oude, rustieke stenen tempels met hun grandeur in het uithouwen van die beeldtenissen is prachtig en dat vind je enkel op plaatsen zoals Ayutthaya.

Als je meer voor het alledaagse leven bent, dan moet je de floating market bezoeken.Zelf ben ik nog niet op Koh Samui geweest maar wel 2 keer in Bangkok en als je de drukte van Bangkok een beetje aankan, dan weet je hoe de floating market qua levendigheid eruit ziet.

groetjes

Michèle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums