Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen: actief met veel regen!

  21-5-2013 15:03:36
Zondag en maandag was mijn vrij-gezellig weekend! Ik had keiveel kleren klaargelegd. Ik moest dan ook warme, vuile en gewone kleren mee + fietskledij. Ze kwamen me rond9 uur ophalen en hier in het binnenland was het nog droog! En ik mocht al veel uit mijn reiszakken halen. Ook de 2 vriendinnen en mij zus die me kwamen ophalen waren in fietsoutfit. We hadden ons rugnummer op. Ik reed bij RaboBart en de meisjes bij QuickSaartje. Dan vertrokken we richting Ardennen. Dat vermoeden had ik al lang, want ik hou van actief en had al dikwijls gevraagd om samen naar de Ardennen te gaan. In de auto hoorde ik verschillende liefjes met hints in en ik wist dat we paintball en paracommando zouden doen! Een tip had ik misbegrepen. Relax van Mika... Ik dacht nog iets relax met onzebikini... Maar alleen ik moest die blijkbaar meenemen :) Aangekomen in de Ardennen waren al mijn vriendinnen in fietskledij. We hebben nog net buiten kunnen eten en dan begon het te druppelen. Dan moesten we onze vuile kleren aandoen, maar we wisten nog niet hoe hard het zou gaan regenen en hadden dus geen reservekleren mee naar daar. Ik moest ook een 2ehands trouwkleed aan, maar dat kon ik door de regen later op de dag niet lang aandoen. Eerst hebben we in Agimont Adventure zo een touwenparcours gedaan. Dat was echt nog moeilijk. We hebben drie verschillende niveaus gedaan. Na het babydeel, zo noemden ze dat daar, hebben 2 vriendinnen afgestapt. Na het 2e deel bleven we met3 van de 9 over voor het derde niveau. Ik vond dat echt moeilijk en ook wel beangstigend. Weet. Niet of ik niveau 4 aankon. Eens je erop was, kon je er niet meer af. Enkel tussen de verschillende niveaus in. Toen we op niveau 2 waren, begon het lichtjes hard te regenen en blijkbaar regende het op het einde superhard, maar als je daar boven bezig bent, voel je dat niet. Maar dan waren we toch wat verkleumd als we terug stapten. Nadien hebben we daar nog gepaintballd. Met dezelfde natte kleren in de modder uiteraard. Het was jammer, maar niemand vond het heel erg. We hebben ons echt goed geamuseerd, ook al was ik nat tot mijn bh en onderbroek toe. we konden alles uitwringen! Nadien zijn we terug naar het huisje gegaan. Haardvuur aan en iedereen opwarmen in de douche. De activiteit was door het weer ook wat uitgelopen. We waren daar wel 5 uur geweest. Dus snel gegeten (frietjes met gezonde hamburgers). E dan weer 2 dingen die ik superleuk vind: quizzen en spelletjes spelen. De quizz was voor twee teams en ik moest inschatten welk team het antwoord ging weten op de vraag over mij. Als die het niet wist, kreeg ik een opdracht. Leuk! En we hebben nadien nog Cranium gespeeld. Om 2 uur Waren we in bed. Beetje uitgeslapen, lekker ontbeten en huisje opgeruimd. Het was al heel de ochtend weer aan het regenen en de nattigheid van de dag ervoor was best vermoeiend. We zijn dan kort na de middag huiswaarts vertrokken met een auto minder, dus gezellig krap! Het was echt een weekendje voor mij en dat vond ik super!!! Ps: mijn portie regen heb ik hopelijk al gehad.

Saartje
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1555


Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 15:04:50

Aah i pad!!! Ik hoorde verschillende liedjes en niet verschillende liefjes hè!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 15:08:32

precies heel deugdoend! Absoluut niet mijn ding... Ik sta al angsten uit op een klein trapje! Maar wel tof dat ze iets echt voor jou hebben gedaan, dat hoop ik voor die van mij ook...



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 17:24:44

Amai klinkt ook leuk!!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 18:50:03

Jammer van het weer maar voor de rest leek het mij toch heel plezant!! Nu kan je beginnen aftellen naar je grote dag!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...