Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskinderen

  19-11-2006 13:28:49
Hallo allemaal,

Welke kledij laten jullie de bruidskinderen dragen? Waar koop je die kledij trouwens?

Wij zijn van regio Gent, hebben twee jongetjes als bruidskindjes.

Kan iemand me winkels adviseren?

Thanks en groetjes, Nele.

Nele
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1859


chantal
14-4-2007
 Meld misbruik19-11-2006 16:49:48

Hallo ,

Ik weet nt hoe oud jullie bruidskindjes zijn maar onze kindjes vallen juist tss 5en 7 jaar dus wij gaan bij de 1ste communiekleding kijken . Bij folieke , c&a ,mexx enz
Grts chantal



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik20-11-2006 9:41:56

Wij hebben de ouders van de bruidskindjes zelf laten kiezen wat ze aandeden.
Hebben er wel voor gevraagd dat ze dezelfde tinten hadden.
En de meisjes waren in het lila en de jongens in het bruin.

Wij wouden niet iets speciaals kopen dat ze het maar voor die éné dag moesten aandoen, maar dat ze het erna nog konden dragen !!!

Groetjes,
Christine



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik20-11-2006 21:16:47

Ook wij wilden dat ons bruidsmeisje de kleding na onze trouwdag nog zou kunnen dragen, we hebben we ze iets in dezelfde tint laten kiezen. Wij zijn bij Villa Happ geweest.
Succes met kiezen.
Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



natascha
28-7-2007
 Meld misbruik22-11-2006 15:44:52

Hey Nele,

Ik heb een kinderboetiek aan de kust en verkoop er merken (waar je zeker iets van kledij kan vinden) als strass (!!!), filou (enkele ensembles dienen voor suite), jil en sil (sportief feestelijk) en rita (enkel meisjes).

Als je een winkeltje zoekt waar ze strass verkopen, zal je zeker vinden wat je nodig hebt!!!

Je moet er wel op letten dat je er vroeg bij bent!!! Bij strass bijvoorbeeld wordt er heel vroeg geleverd (zomercollectie half december), maar niet alle leeftijden en modellen kunnen bij strass bijbesteld worden!

Zoek alvast eens waar ze strass verkopen, dan vraag je of ze je opbellen als die collectie binnen is.

Filou en friends is zeer betaalbaar en ligt vanaf half december in de winkels.

Jil en sil is heel leuk, maar ligt pas vanaf eind januari in de winkel.

Vele groetjes,

Natascha



mieken
20-7-2007
 Meld misbruik23-11-2006 9:49:29

Hallo,

Ik heb dit met veel interesse gelezen,ik zou ook graag hebben dat de bruidskindjes hun kleren nog kunnen verder dragen. Ik heb voorlopig enkel de kledij in een bruidswinkel gezien,maar ik vond het persoonlijk maar niets. Vooral voor de jongetjes vond ik niets naar mijn zin.

Ik heb nog een vraagje. Wij huwen in juli. Maar ik vind het persoonlijk heel vroeg om al in januari kledij te zoeken voor de kindjes. Ons zoontje is nu 19 maand,ik zou niet graag hebben dat tegen dat ie het moet aandoen er niet meer in kan.Ik had gedacht tijdens de communi periode voor kledij te gaan zien.

Is dit te laat??

Oja wij zijn van de kust. Dus winkels in die regio zijn meer dan welkom!!

Alvast bedankt



natascha
28-7-2007
 Meld misbruik25-11-2006 16:06:18

Hey Mieke,

Ik denk dat je voor jullie zoontje best wat vroeger kijkt, want de babycollecties (tot 2 jaar) komen al heel vroeg binnen! Petit Filou zelfs al volgende week!
Als je eerder naar Ikks-stijl wil gaan, dan is februari vroeg genoeg. Je zal heus wel nog iets vinden in mei of zo ook, maar dan vrees ik dat niet alles van een zelfde merk zal zijn... Misschien kan er dan nog bijbesteld worden...

Als je eens de foto's wil zien van wat ik aankocht voor de zomer, kom je gerust maar eens binnen!

Natascha

Kinderboetiek Donata
Hoogstraat 46
8470 Gistel
059/ 32 38 00


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...