Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie lede

19-11-2006 13:25:43
Hey

ik hoorde via een vriendin dat er in Lede aan t station een mooie fotolocatie zou zijn... Een domein met een vervallen kasteeltje of zoiets. Je zou wel toestemming moeten vragen aan de gemeente. Weet iemand hier iets meer van? Wat is er juist te vinden en zo?

Avast bedankt
sas677

saskia
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 535

Carmen
22-9-2007
 Meld misbruik23-11-2006 16:37:15

Hallo,

Wij wonen in Lede en dat domein dat je zoekt is het kasteel van Mesen. Het was vroeger een weeshuis. Nu is het inderdaad heel erg vervallen. Het is een mooie locatie voor foto's maar je mag er spijtig genoeg niet binnen. Dus als je er foto's laat nemen zal het enkel rond het kasteel kunnen met het kasteel op de achtergrond. Wij zoeken in de buurt van Lede ook een locatie voor foto's en hadden ook eerst gedacht aan het kasteel maar omdat je er niet binnen mag zoeken we nu naar iets anders.

Groetjes

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik23-11-2006 16:39:16

bedankt voor je reactie, had ondertussen ook al gevonden hoe t noemt en enkele prachtige foto's van gezien. kan je dan wel tot aan het kasteel komen of moet je er zoveel meter afblijven? wil er ook niet ect in maar bv in zo'n deuropening of zo zou wel leuk zijn...

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...