Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rotweer op 24 mei!

  21-5-2013 13:42:50
Nu vrijdag trouwen wij en ze geven uitermate slecht weer met regen wind en koud!Om te Wenen....Ik ben er echt terneergeslagen van....Ik had zo gehoopt om de receptie buiten te kunnen houden....net omdat er zo een mooie tuin aanwezig is...nu gaat dit dus niet...en onze trouwfoto's,,,ik denk dat ik ze ga verplaatsen naar een andere dag.... Kortom....ik zie het effe niet meer zitten:( Nog iemand die vrijdag trouwt?

kathleen
24-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1165


Nele
25-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:03:54

Nee, maar wel zaterdag. Ook zo slecht weer, ben er ook niet goed van.
Tja, het enige wat we niet kunnen bestellen hé.... heeel jammer.
Maar kop op, het zal toch nog steeds onze mooiste dag zijn :-)



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik21-5-2013 14:09:25




Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:57:47

Het ziet er misschien niet zo'n schitterend weer uit de komende dagen maar alles kan veranderen. Het voorbije weekend bewijst alleen maar dat de weermannen er wel héél vaak naast zitten ! En mocht het dan toch regenen, onthoud dan dat er een Franse gezegde is "Mariage pluvieux, mariage heureux!" :-)



Dominique
8-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 15:28:43

Ik trouw binnen 3 weken en begin me met dit weer af te vragen of ik geen vestje of sjaal ofzo zou kopen voor over mijn kleed...

Doet er iemand dit?

Ik zou het liever niet doen, zo zonde van het kleed, maar als het zo 10° is brrrrrrrrrr



Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 16:10:04

Hoi,
Ook wij trouwen vrijdag, als ik onze regio intik op de website accuweather, dan heb ik nog een klein beetje hoop. Maar natuurlijk voor de receptie (wij hadden zelfs een ijsje voorzien als we uit de kerk komen) zal het minder zijn.
Maar ik geef niet op en blijf hopen en geloven dat het wel koud zal zijn, maar dat de regen zal mee vallen en het buien zullen zijn met hopelijk op de juiste momenten even droog.We zien er zo lang naar uit en wisten dat dit het enige is wat je niet op voorhand kan bestellen, maar het mag ook je dag niet bederven hé!

Ik ben vanmorgen om mijn kleedje geweest en heb nog een jasje en een stola gepast, maar dit stak echt mijn mooi kleed weg, dus ik zal wel doorbijten.
We zullen wel warm hebben van de spanning denk ik dan.

Voor onze foto's hebben wij een binnen- en buitenlocatie gezocht.


grtjs en hou de moed erin!



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik21-5-2013 17:21:13

Het is uitsluitend je fotoshoot en de receptie die je niet buiten zult kunnen laten doorgaan.
Alle andere activiteiten verlopen zowiso "altijd" binnen.
Focus je tijdens de receptie op de gasten....wedden dat je je rot amuseert?
grtz



Liesje
24-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 18:11:34

Hier hetzelfde probleem. Ben vandaag nog maar een sjaal gaan halen voor op mijn kleed.en verder hopen dat het op de juiste momenten droog is ...



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 18:57:11

Als het een kleine troost kan zijn.. Ze zitten er inderdaad soms naast en alles kan nog van dag tot dag veranderen. Op onze trouwdag hadden ze ook eerst koud en regen voorspeld (waren we ook in deze periode voor de trouw) en het was uiteindelijk een 18° en zon en droog dus ik zou de moed niet direct opgeven, en als het toch slecht weer is, voor alles is er een oplossing, en laat dat de pret niet bederven. Dit weekend hadden ze ook slecht gegeven en het was toch nog goed?? Kop op!!



kathleen
24-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 23:17:53

Dankje voor de lieve reacties...ja,kzal er mij moeten overzetten;)voor mij ook geen sjaal of zo want dan is het unieke v men kleed weg...we zullen nog afwachten hè...desnoods geen fotoshoot en lekker relax thuis alvast een aperitiefje drinken dan:)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...