Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen

  21-5-2013 13:14:19
Afgelopen zondag was het al zover, onze vrijgezellen......
Tja, vrij vroeg maar omdat er velen (ik ook) in de horeca werken, moest ik een zondag hebben met maandag een feestdag...
Al hadden we geen betere dag kunnen kiezen!!!!!! Wat een zalig weer!!!!
Om 10u30 ging de bel; mijn getuige en nog 1 andere vriendin hebben me geblinddoekt en aangetakeld Dan mocht ik in de spiegel kijken, ik was helemaal fluo, zot maar toch mooi en vooral niet TE belachelijk (oef)
Dan moesten we de trein halen richting Gent, ondertussen waren de andere 5 vrijgezellige ladies ook gearriveerd. Lopen lopen om de trein te halen (we hadden wel bekijks hihi) en dan in Gent mocht ik al meteen snoep beginnen te verkopen (tip; vraag het aan mensen met kinderen hihi, die kinderen zeggen dan al; JAAAAAA MAMA dat wil ik )
Een fotozoektocht heb ik ook tot een goed einde gebracht en dan Gentse vertalingen doen... Was iets moeilijker... Moest dan nog op de foto met mooie mannen (leuk leuk)
Op de vrijdagsmarkt waren ze flamenco aan het dansen, tja, ik MOEST ook meedoen... nog een terrasje, nog een etentje en dan weer lopen lopen om onze laatste trein te halen.
.... Het was gewoon een fantastische dag, echt waar met dank aan mijn vriendinnekes en getuigen!!!! Maar zoooo snel voorbij, pffffff, dat beloofd voor de huwelijksdag.
Ah ja, ik had ook een goodiebag voor mijn meisjes en die hadden ze dubbel en dik verdiend.

kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1344


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 13:38:51

Klinkt super! Ik moet nog wachten tot half juni... Je had er inderdaad wel de beste dag in weken voor uitgekozen... als je daar een talent in hebt beloofd dat veel goeds voor in juli. Fijn want mijn vader wordt op jullie trouwdag 80 en dat vieren we natuurlijk ook!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:36:48

aaah zalig, Kelly :-)

ik weet sinds gisteren ook de datum voor mijn vrijgezellen (24 augustus) - ik moet dus nog effe wachten maar ik kijk er al ontzettend naar uit!

En nu is het voor jou aftellen naar 13/7.... might I say: da's nie meer zolang eh!!!! ;-)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:48:48

@ Bea, heel goed, dan duimen we lekker samen voor mooi weer op 13/7!!!!
enne....klinkt niet alleen super, dat was het ook!!!
@ Nadia, neeeeeeee helemaal niet meer zolang!!!!!! begint soms al wat te kriebelen ze!!!!!!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 18:51:27

Klinkt heel tof!! :)



Marijke
20-7-2013
 Meld misbruik7-6-2013 11:00:30

Hey Kelly,

Ik wil ook graag goodiebags geven, maar weet niet zo goed wat ik er moet insteken.
Wat had jij er zoal insteken?

Groetjes
Marijke



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik7-6-2013 11:36:55

Er stak een deo in, een handontsmetterke zonder zeep, papieren zakdoekjes, chocoladesticks om chocolademelk mee te maken, mini flesje cava, onderzetters voor glazen (met hartjes) een mini wasverzachter van mylene (is zalig), en voor ieder een persoonlijke brief en nog een individueel geschenkje
Werd erg gewaardeerd....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...