Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie gezocht!

  21-5-2013 9:28:12
Hoi medebruidjes,

dit weekend onze kader gaan kopen (ikea) met een grote wit / ecru rand, hierop willen we de mensen een boodschap / wens / naam, ... laten opschrijven, en dan kunnen we na de trouw hierin een foto van ons steken en die krijgt dan een mooie plaats in ons huisje.

Maar nu ...
Ik wil graag bij die rand, en stiften, een mooie gedichtje zetten, zodat ze weten wat hun te doen valt ... maar ik krijg maar niets op papier ...

Wie kan ons helpen?

Veel liefs,
Kelly

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 644


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 13:02:03

Wilt u in deze kader schrijven; een goede raad opdat wij altijd gelukkig blijven...

Proficiat zeggen er al zo velen,
schrijf hier iets dat je met ons wil delen

Heeft u een mooie wens voor ons, deze kader wacht op respons....

Deze kader zal weldra aan onze muur hangen
hetgene wat wij nu van u verlangen;
Schrijf erop wat u ons nog wil wensen,
dan zijn wij twee blije mensen



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:38:22

ik wist wel dat jij ons ging helpen!
je bent een engel!!!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:49:20



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...