Terug naar overzicht
duuuuur :-) ik vind dat ook mooi, maar fameus duur, vanaf 1800 euro dacht ik.. en dat is ietske te veel van budget.Ik ga kijken naar linea raffaeli vornamelijk, dat ligt meer in het budget... ik zie het wel :-)Dinsdag is het zover!!!
Hallo,het kleed dat ik gepast had van ian stuart kost 3000 euro. Dat vond ik echt te veel. groetjes
Hey Kim,mijn jurk van Ian Stuart kost 2250 geloof ik en dat isdan eentje zonder veel kant en zonder echt super veel pareltjes.Je kan inderdaad rekenen tussen 2000 en 3000 zelfs iets meer.Ze zijn wel zeer mooi afgewerkt en echt mooi.groetjes Ineke
Hoi, ik heb het kleed franigipani gekocht en heb het 2700 € betaald. Inderdaad veel geld, maar als je het aangehad hebt wil je het nooit meer uitdoen.SuccesSarah15/09/2007
Hey,De meeste liggen tussen de 2000 en 3000 e, maar je vindt er ook een paar onder de 2000 e. Zo heb ik er één van de nieuwe collectie gezien voor 1850 e en één voor 1950 e.Veel succes met je zoektocht!Groetjes, Sissi
Hey iedereenBen gisteren naar de opendeurdag geweest bij Haute Couture Jetty in Melsele en inderdaad mijn droomjurk van Ian Stuart is het geworden. 2400 Euro maar ik heb het er wel voor over want het is superuniek, Heb gekozen voor het bekende pompadour kleed in roze !!! Heb in de winkel nog eens een bonus gekregen omdat het opendeurdagen zijn, wel 200 EURO aan accesoires, de moeite om te gaan dus !Bedankt voor de reactiesKim
Hallo Kim,misschien ook eens een kijkje gaan nemen bij Het Bruidsparadijs te Kapellen? (www.bruidsparadijs.be ) Wel geen Ian Stuart-jurken, maar misschien vind je er wel gelijkaardige jurken die je graag ziet, maar aan meer betaalbare prijzen.Veel succes nog in je zoektocht!Marita