Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DIY decoratieideeen :)

  19-5-2013 19:38:08
Hallo Allemaal,
hebben jullie nog leuke DIY decoratie ideeen die jullie willen delen :)
Laat hier je bericht achter

Danielle
13-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1555


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik19-5-2013 22:30:48

Al eens op Pinterest gekeken? En hebben jullie een bepaald thema?



Danielle
13-8-2013
 Meld misbruik19-5-2013 23:10:04

ja pinterest ben ik verslaafd aan, maar vast mensen hier met nog leuke bruilofts ideeen :-)

en we hebben geen thema



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik20-5-2013 9:24:59

Heey, ik heb veel dingen zelf gemaakt. De meeste dingen vind je op mijn Pinterestpagina :), gewoon even zoeken naar 'Joke Delang'.

Ik heb onze tafelversiering gemaakt met 'doorzichte bollen', pommerons als versiering, kleine wasspeldjes met een bruidje en bruidegom, het ringkussentje, de huwelijkskaars,... enzovoort :)

Veel plezier er mee!



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik20-5-2013 12:01:42

Wij hadden als thema verschillende symbolen, zoals een hart, een hand, een auto (zelfde type als de ceremoniewagens), ...
Deze symbolen hebben we uit vilt gesneden in het groot en in het klein. De kleine figuurtjes werden aan een sleutelhanger gehangen samen met een label waarop onze namen en trouwdatum stonden.
Op deze manier hadden de gasten ook direct een bedankje voor na de trouw, 2 vliegen in 1 klap dus.
De grotere figuren werden aan de kandelaars op de tafels gehangen om zo de tafel aan te duiden.
De sleutelhangers werden aan de wensenboom gehangen zodat de mensen bij het binnenkomen hun sleutelhanger kregen. Als alle sleutelhangers uitgedeeld waren werden de wensbomen omgetoverd tot echte wensbomen waaraan de gasten hun wens konen hangen die ze op een blaadje geschreven hadden.

Als je wil kan ik je gerust wat foto's doormailen van het idee en de uitwerking.



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik20-5-2013 12:03:29

Dag bruidjes!
Misschien een domme vraag, maar op pinterest staan er idd altijd leuke ideetjes maar hoe je het moet maken staat er meestal niet bij?
Hoe beginnen jullie hier dan aan?



Danielle
13-8-2013
 Meld misbruik20-5-2013 14:09:06

je moet je foto aanklikken dan word je doorgelinkt naar de site ;-)
Succes



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik20-5-2013 14:26:48

Hey,

ik heb ook vanalles zelf gemaakt voor ons feest, thema lego en koningsblauwe accenten.

- enveloppedoos: bestaande lego doos (http://www.mijnblokje.be/node/48
) gat in gemaakt, opgeschuurd en versierd met stickers van onze lego mannetjes

- bedankjes: legoblokjes, gaatjes in geboord voor sleutelhangertje; en met doorzichtige dymo tape onze namen op geschreven

- gastenboek: fotoalbum van ons beide gescrapbookt met lege bladzijde tussenin.

- 'tafelstukje': grote praline doos gevuld met een lego figuur (nog zelf te maken door de gasten) en ons feestregelment op zo een blinkend pralinepapiertje geprint. aan de korte zijde vd doos plakt ons menu op kalkpapier en aan de grote zijde staat de tafelnummer. Ingepakt met blauw lint en witte raffia

- glazen flesjes gevuld met wit zand of doorzichtige waterparels. hierin komt een stokje met tafelnummer op en de namen vd personen aan die tafel. zelfde blauw/wit lintjes rond. (ideetje gehaald op pinterest)

- bellenblaas met zelfde tekening als onze misboekjes op (voor de kindjes)

- papieren zakje met een tekening van bruidspaar op (ideetje op internet gevonden, maar geen idee meer waar) hierin zitten soort nic nacjes voor de kleinste kindjes (veel neefjes/nichtjes <3j, die nog geen bellen kunnen blazen en geen snoep mogen eten van hun mama ...) afgewerkt met zelfde blauw lint

- 'vaasjes' voor aan de stoelen in de kerk. Vaasjes beplakt met decopatch papier, isomohartjes beplakt met koningslbauw decopatch papier en dat aan elkaar geplakt. Daarin komen witte roosjes en dan met weer datzelfde blauwe lint rond de stoelen

- hartjes gemaakt uit lego om aan onze stoel te hangen in de kerk

- mijn eigen juwelen voor die dag

- toiletsurprise mandjes voor in de toiletten in de feestzaal

Zo, ik denk dat het dat ongeveer is :) Alles is nog niet helemaal af, maar daar heb ik de komende week nog wel voor. Ik ben sowieso wel een creatieve, dus heb mij voor de trouw ook een beetje laten gaan ;-)





Iris
25-5-2013
 Meld misbruik20-5-2013 14:33:33

http://www.weddinggiftshop.nl/12-cadeauzakjes-bride-and...

Ik heb deze zakjes dus gewoon nagemaakt met zakjes uit de ava en een zwarte stift ;)



betty
21-6-2013
 Meld misbruik26-5-2013 22:16:28

Hallo ik heb ook veel dingen zelf gemaakt zoals
-uitnodigingen zijn van weddingchicks.com. Mits vee gepuzzel.
-bloemstukken voor op tafel zorg ik ook zelf voor. Zo witte bollen van riet met in fushia bloem in, met allemaal spiegel en zwarte theelichtjes rond.gevonden op pinterest
-mijn envloppendoos is een glazen huisje die normaal voor kaarsen in te stellen is. Heb er een fushia lint rond gedaan en cards op gezet.
-Als bedankjes ga ik een candy bar zetten. Heb zakjes gekocht bij AVA en er roze en zwarte lintjes in gestoken, met hartjes aan met mercie op. iereen vult zijn zakje zelf.
-Een kaartje met vuurwerkstokjes in voor op onze openingsdans te gebruiken. Vb gevonden op pinterest.
-Lp platen gebruik ik om de mensen met een gouden stift huwelijks advies te laten geven. Ook ons nummers op tafel zijn van single plaatjes.
Dit zal het ongeveer zijn. Na mijne trouw ga ik er foto's hier van opzetten. Je komt dan maar eens piepen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...