Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bierviltjes groepsbestelling, spotgoedkoop - éénmalige kans

  19-5-2013 10:00:52
Hey iedereen,
even een berichtje voor wie de vorige post (toch al enkele dagen geleden intussen) gemist heeft.
(vorige post:
Ik kwam (al zeg ik het zelf ) op het fantastische idee om met een grote groep zèlf bierviltjes te maken en te bestellen. ( Het idee is er gekomen door hetfeestviltje.be )
Maar ik ga deze dus gewoon zelf maken en laten drukken voor een spotgoedkope prijs. Dit lukt echter alleen als we met voldoende bestellingen zijn, anders kunnen we niet van deze superlage prijs profiteren.
Er worden 6 verschillende vragen/zinnetjes gemaakt:
1 - Wat is jouw mooiste herinnering met/van het bruidspaar ?
2 - Beschrijf het bruidspaar in 5 woorden (dit is hetzelfde als " Zo omschrijf ik jullie als koppel")
3 - Woorden van wijsheid (voor een geslaagd huwelijk, bruid, bruidegom,... ) :
4 - Over 10 jaar... (vul verder aan) Over 50 jaar.... (vul verder aan)
5 - Wat wens je in de toekomst zeker nog te doen samen met het bruidspaar?
6 - Wat is jullie favoriete / mooiste / memorabelste reisbestemming en waarom raden jullie deze het bruidspaar zeker aan ?
(telkens met "naam afzender: " in het klein onderaan zodat je weet wie dit schreef)
Qua ontwerp is dit heel basic zodat dit voor iedereen past: de tekst in zwart. (beetje zoals op bovenvermelde site van feestviltje)
In 1 pakketje zitten 50 bierviltjes van elke vraag, dus 6x50. Dit voor ongeveer 20 € (zal waarschijnlijk op 21 € komen met leveringskosten van drukkerij erbij). (vergelijk met het originele concept : 5 x 50 voor 150 euro.......)

Leveringskosten via Kiala naar jou persoonlijk is slechts 4 euro. Kan je niet voor sukkelen hé.
Wat betreft verzending gaan we proberen om telkens via provincie 1 iemand te vragen om in te staan voor de verdeling binnen die provincie. Zodat ik via Kiala naar die persoon kan sturen en de andere dan daar langs kunnen gaan.
Als je dit wil, kan ik het ook apart naar je toesturen via Kiala (denk maar aan de dringendere gevalletjes )
Je kan kiezen hoeveel pakketjes je wilt bestellen.
Ik wil er wel op drukken dat we maar aan deze lage prijs geraken als we met voldoende bestellingen zitten.
Momenteel hebben we er nog tekort, dus vandaar deze oproep aan iedereen die dit een tof idee vindt.
Graag naar mij een persoonlijk bericht ofwel een email naar
kathleen PUNT wouters AT gmail.com (ps: tip van iemand voor het forum om geen spam op mijn mailadres te krijgen dat ik dit zo vreemd schrijf. maar is dus XXXX.YYY@gmail.com) met volgende gegevens:
- naam
- aantal pakketjes dat je wilt bestellen
- woonplaats (dit om beetje te kunnen puzzelen qua verdelingswerk)
- provincie (idem hierboven)
- trouwdatum
- emailadres (voor verdere correspondentie)
Om te antwoorden op een aantal vragen die ik reeds kreeg:
- Kan je foto tonen?
Neen, want ze moeten nog gedrukt worden. Ontwerp: basic met tekstje zodat voor iedereen past en leuk is.
- Hoeveel pakketjes bestel ik best ?
Dat hangt ervanaf, dat kan ik echt niet voor je zeggen en moet je zelf beetje inschatten. Ik persoonlijk heb liever ietsje teveel dan te weinig.
- Lukt het tegen datum X ?
Geen idee. Ik doe mijn uiterste best om alles zo snel mogelijk hier op het forum af te handelen en door te sturen naar drukker. Dan is het wat wachten geblazen op de levering. Nadien kan ik naar de dringendste apart versturen via Kiala (4 euro zoals ik hierboven zei). Begin juni durf ik echt niet te zeggen maar zoals ik zei: ik doe alles zo snel mogelijk.

Ik zou dus graag zo snel mogelijk weten wie hoeveel pakketjes wil bestellen.
Ten allerlaatste maandagavond 20 mei rond 22u. Dan sluit ik het af en duimen dat ik voldoende bestellingen binnenkrijg zodat ik het kan ontwerpen en doorsturen naar de drukker.
En tenslotte: ik doe dit volledig uit eigen initiatief en éénmalig voor ons als bruidjes. Ik vraag niets van percentje ofzo en dus volledig gratis maar ook volledig vrijwillig.
Groetjes,
Kathleen

Kathleen
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 34 | Gelezen: 1591


Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik19-5-2013 10:47:21

Hihi, voel mij vereerd dat je mijn tip gebruikt (beetje beroepsmisvorming van mijn kant) :-)
Ik hoop echt dat jullie voldoende mede-bestellers krijgen want 't is echt een top idee!
Tof ook om te zien hoe de ene bruid haar creatieve talent gebruikt ook om anderen te helpen en hoe bruiden zo de handen in elkaar slaan. Echt, chapeau voor je initiatief, Kathleen!



liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik19-5-2013 10:55:59

Hey Kathleen... Superidee!! hoe ziet het viltje er dan langs de voorkant uit als ik dat vragen mag!? Ik twijfel nog... Leuk dat je anderen ook probeert te helpen! xxx



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:07:24

er is precies vanalles misgegaan bij het posten ? (alles staat zo plots door elkaar? ) : dus 2e deel van mijn post (hopelijk deze keer wel goed)

Graag naar mij een persoonlijk bericht ofwel een email naar
kathleen PUNT wouters AT gmail.com (ps: tip van iemand voor het forum om geen spam op mijn mailadres te krijgen dat ik dit zo vreemd schrijf. maar is dus XXXX.YYY@gmail.com) met volgende gegevens:
- naam
- aantal pakketjes dat je wilt bestellen
- woonplaats (dit om beetje te kunnen puzzelen qua verdelingswerk)
- provincie (idem hierboven)
- trouwdatum
- emailadres (voor verdere correspondentie)
Om te antwoorden op een aantal vragen die ik reeds kreeg:

- Kan je foto tonen?
Neen, want ze moeten nog gedrukt worden. Ontwerp: basic met tekstje zodat voor iedereen past en leuk is.

- Lukt het tegen datum X ?
Geen idee. Ik doe mijn uiterste best om alles zo snel mogelijk hier op het forum af te handelen en door te sturen naar drukker. Dan is het wat wachten geblazen op de levering. Nadien kan ik naar de dringendste apart versturen via Kiala (4 euro zoals ik hierboven zei). Begin juni durf ik echt niet te zeggen maar zoals ik zei: ik doe alles zo snel mogelijk.

- Hoeveel pakketjes bestel ik best ?
Dat hangt ervanaf, dat kan ik echt niet voor je zeggen en moet je zelf beetje inschatten. Ik persoonlijk heb liever ietsje teveel dan te weinig.

Ik zou dus graag zo snel mogelijk weten wie hoeveel pakketjes wil bestellen.
Ten allerlaatste maandagavond 20 mei rond 22u. Dan sluit ik het af en duimen dat ik voldoende bestellingen binnenkrijg zodat ik het kan ontwerpen en doorsturen naar de drukker.
En tenslotte: ik doe dit volledig uit eigen initiatief en éénmalig voor ons als bruidjes. Ik vraag niets van percentje ofzo en dus volledig gratis maar ook volledig vrijwillig.
Groetjes,
Kathleen



robin
7-9-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:14:47

Kathleen, ik heb je een mailtje gestuurd, dus doe zeker al mee :) maar ik vroeg mij ook af of het om blanco (met de vraag zelf natuurlijk) bierviltjes gaat, of ofdat er een ontwerp opstaat langs de andere kant?



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:14:52

grrrr. Staat dat nu weeral zo raar??

Soit, ik denk dat iedereen het duidelijk doorheeft hé :p
Bedankt dames, doet me blozen
Als we de handen in elkaar slaan kunnen we veel meer bereiken hé ;)
@ Liesbeth: (de lijntjes tonen ongeveer de kapvorm aan)



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:15:51

blanco langs achterkant.



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:16:15

Dan kunnen ze er gewoon nog op verderschrijven als ze in een 'schrijfbui' zijn ;)



Katrien

 Meld misbruik19-5-2013 12:38:10

mijn bestelling is via mail vertrokken naar Kathleen. zalig dit initiatief!



liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:52:36

Hey Kathleen!!

Ik kan de foto niet openen!! Ik ben eigenlijk wel blij dat de achterkant blanco is!
Ik overleg es met mijne vent en mail je zo snel ik iets meer weet!
xxx



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik19-5-2013 18:14:46

hoop echt dat het lukt voor 14 juni ik vindt het een super idee hoop dat je ni te lang moet wachten op de levering staat dat nergens vermeld op de drukker zen site
groetjes mss op faceboek ook zetten daar zijn mss nog bruidjes dat hier op het forum ni komen



Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik20-5-2013 19:50:21

Heb je mijn mailtje ontvangen?
Groetjes, Sandra



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik20-5-2013 20:54:40

@ sandra: goed ontvangen ;)



jessica
21-6-2013
 Meld misbruik20-5-2013 21:46:42

kan ik op het laatste nippertje ook nog genieten van dit super initiatief? Heb mailtje gestuurd. grtjs




Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik20-5-2013 21:53:58

Ik ook net ;) 'k vroeg mij net ook af of ik binnen de tijd was :)
Groetjes Keshia



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik21-5-2013 9:33:17

Dag allemaal,

het verdict: we komen tekort...
We zijn met 20tal (exacte aantal staat in mijn doc dat thuis op pc staat), maar de meesten bestelden slechts 1 pakketje voor hun huwelijk.
Ik had ingeschat dat de meesten 2 pakketjes zouden bestellen of soms zelfs 3... (toch ook voor die lage prijs). Ik redeneerde dat men wilt dat de mensen verschillende vragen invullen per persoon, dus dat 1 pakketje te weinig is...
Echt superspijtig.......
Volgens mij zijn deze opties er:
- ofwel moet de prijs herberekend worden en schat ik dat het rond 35 euro komt per pakket. ( is trouwens nog een stuk minder qua prijs dan het originele en eigenlijk ook nog goedkoop vind ik)
- ofwel wijzigen wat bestellingen naar meer zodat de prijs toch nog wat kan dalen.
- ofwel wordt alles afgeblazen
Wat denken jullie ?



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 10:15:06

voor mij is 35 euro oke



Cynthia
29-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 10:51:07

voor mij is 35€ ook oké!



Katrien

 Meld misbruik21-5-2013 11:57:22

en kunnen we de pakketjes die over zijn niet splitsen? bv. 150 kaartjes van maken?

ikzelf vind 600 kaartjes(2pakketjes) vrij veel, daarom nam ik er maar 1.
1.5 pakketjes (450kaartjes) zou ik dan wel weer willen voor €30.
misschien spreekt dit ook nog meer bruiden aan.
hou me op de hoogte.
Groetjes Katrien



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik21-5-2013 13:21:08

Ik heb het eens bekeken:

het zijn er teveel om op die wijze te splitsen.. ik heb nu bestellingen binnen van in totaal 30 pakketjes van 6x50 voor 21 euro. Er zijn er nog 20 tekort want moeten aan 50 pakketjes geraken...
stel dat we de overschot delen en dat verrekenen: dan komen we op 585 bierviltjes per pakket voor 41 euro. Maar de voorwaarde is dan natuurlijk wel dat iedereen zijn aantal bestelde pakketjes behoudt !
Maar dan zijn bijvoorbeeld degenen die 2 pakketjes bestelden (dus totaal 600 = 2 x5x60), hebben er nu plots 1170 (=2x585) en dus voor 82 euro... dit is wel een groot verschil... (vind ik persoonlijk)
Dan zouden enkelen van hen waarschijnlijk hun bestelling willen minderen, waardoor ik met al de rest overblijf en deze dan ook zelf moet betalen. Dus ikzelf zou dan stuk meer betalen dan jullie (en waarschijnlijk nog met verliezen blijf zitten ook) allemaal terwijl ik alles ervoor doe...
We moeten gewoon aan meer bestellingen geraken denk ik, maar erg snel !(want dit moet echt zo snel mogelijk buitenkunnen naar drukker om de dringende bruidjes te kunnen helpen).
En anders moeten we het afblazen.......
HELP DUS



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 13:37:43

pff kvind het erg ik vind dit echt een SUPER aanbod ik had al een pakketje bijbesteld om je aantal op te krikken maar 82 vindt ik ook wel veel ik hoop dat er nog wa bij komen ik heb 100 gasten en had 2 pakketjes want ze zullen er toch allemaal willen invullen ik bedoel van vragen e dus ist best 2 pakjes en voor maar 40 euro als je iets anders neemt komt het duurder en in een gastenboek moeten mensen aanschuiven nu schrijven ze wanneer en waar ze willen ;-)



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik21-5-2013 13:58:37

Ik had ook 2 pakketjes genomen met de gedachte dat mensen waarschijnlijk meerdere kaartjes beschrijven, maar meer zie ik qua aantal en prijs ook niet haalbaar. Als iedereen die meedoet 2 pakjes neemt dan is het probleem opgelost, lijkt me! Komaan, dames!



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:09:40

Hallo, ik heb 2 pakketjes voor 70 personen dus ik kan helaas niet vermeerderen :(



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik22-5-2013 12:06:41

Dag allemaal !
Ik heb goed nieuws :-)
We geraken niet aan het aantal om tot 21 € te geraken, maar ik heb een aangepaste offerte gekregen van de drukker. Ik heb hem de situatie uitgelegd en we krijgen een aangepaste prijs op het aantal dat wij in totaal uitkomen :-)
Dus zou komen op 29 € per pakketje (zoals het allereerst door iedereen ook is besteld) !! WOEHOE :) :)
Ik heb zoveel mogelijk rekening gehouden met ieders wensen, maar de ene wilde natuurlijk geen pakketje meer, de andere wilde wel, ene wilde iets meer betalen maar wie dan 2 pakketjes had dan natuurlijk niet (want was dan meteen stuk meer).
Maar de ideale tussenoplossing is dus gevonden :-)
Zowel voor wie 1 pakketje meer koos (en niet 35 wilde), als voor wie 35 € wilde.
Vergelijk:
- oorspronkelijke bestelling: 1 pakket = nu 29 €.
vergelijking met optie 2: +1 pakket zou geweest zijn = 2x21 = 42 € (dus voor die is nu 13 € minder)
vergelijking met optie 3: 35 € voor 1 pakket (6 € minder)
- oorspronkelijke bestelling : 2 pakketjes = nu 2 x29 = 58 €
vergelijking met optie 2: +1 pakket zou geweest zijn = 3x21 = 63 € (dus voor die is nu 5 € minder)
vergelijking met optie 3: 35 € voor 1 pakket = 2x35 = 70 € (12 € minder)
Zo :-) de tussenoplossing is gevonden !
Ik veronderstel dat dit voor iedereen op deze manier in orde is. Zoniet kan het eenvoudigweg niet doorgaan wegens te veel verschillende meningen.
Ik noteer dus de originele aantal bestellingen voor iedereen die jullie me in het begin hebben doorgegeven.
Ik ga straks de ontwerpjes klaarmaken.
Nog één vraagje om te peilen naar wat jullie wensen:
Alle 6 de kaartjes in verschillende lettertypes ? (speelser, duidelijker dat verschillende kaartjes zijn)
Of alle 6 in hetzelfde lettertype? (meer in 1 ontwerp, ietsje formeler, beetje strakker)
Afhankelijk van welke antwoorden tegen 17u zijn binnengekomen, zal ik dit straks maken.
Dan kan ik ze vanavond nog bestellen want ik wil ze snel mogelijk gedrukt ontvangen (duurt 1,5-2 weken) voor de dringende bruidjes.
Groetjes,
Kathleen



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik22-5-2013 12:42:14

Oh super vindt ik tof dus zal ik ze zekers voor 14 juni ze hebben leuk thx thx thx je ben echt super voor het letter type vindt ik het speels leuk maar eigenlijk maak het ni uit voor mij kben al blij dat je er geraakt bent



Cynthia
29-6-2013
 Meld misbruik22-5-2013 17:07:36

Ik denk dat het plezanter is de verschillende lettertypes, is duidelijker. Denk allemaal hetzelfde dat dit misschien beetje saai overkomt? Wat een gedoe hè :-) Dikke merci



robin
7-9-2013
 Meld misbruik23-5-2013 21:26:43

Verschillend lettertype is ook goed voor mij :) grtjs



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik6-11-2013 14:27:22

Is er nog zo'n initiatief of iemand een idee waar ik het ook voor een spotprijs kan krijgen?



Cynthia
29-6-2013
 Meld misbruik6-11-2013 15:55:33

Keke, Ik heb nog een doos over, een schoendoosje vol.... Laat maar weten als je interesse hebt. Grtjs



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik6-11-2013 16:29:28

Staan er de verschillende vragen op? Kan je ongeveer zeggen hoeveel het er zijn? 100 - 150 stuks? Hoeveel wil je er voor hebben?

LiefS.



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik6-11-2013 20:39:44

Ik heb er ook nog, ik had voor mezelf 3 pakketjes, dus heb er nog wat over.

bij mij zijn het alle 6 de vragen die ik nog over heb.
Laat maar weten, ik ging ze anders morgen te koop zetten ook. (ik kijk morgen eens hoeveel het er nog zijn ongeveer)
groetjes, kat



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik6-11-2013 20:59:30

Natuurlijk heb ik interesse. Ik heb er 100 à 150 nodig. Degene die aan zoveel stuks komt, mag het laten weten. Kan ik misschien ook even een fotootje krijgen? Denken jullie ook eens na hoeveel je ervoor wil? Dan hoor ik het heeeeeel graag morgen! Alvast bedankt!!



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik7-11-2013 13:32:57

Beste Keke,

kan je me soms uw emailadres eens doorgeven aub in een privébericht ? dan kan ik je foto doorsturen en alle andere gegevens.. makkelijker dan via het forum voor mij.
Ik heb er nog voldoende
Groetjes,
Kathleen



Cynthia
29-6-2013
 Meld misbruik7-11-2013 16:32:24

Keke,

Stuur me gerust mailtje: b.cynthia@telenet.be

groetjes



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik7-11-2013 17:12:00

Ik heb jullie beide een e-mailtje gestuurd!

Zoooooooooo spannend ;-D


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...