Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

overleden papa

  18-11-2006 15:46:02
HOI , wy trouwen op 14 april en mijn vriend zijn papa zal da 1,5 jaar overleden zijn .
Wij gaan die dag zeker langs het kerkhof gaan maar ik had in de kerk toch ook graag iets gezegd dat aan hem herrinnerd . Hebben jullie misschien een ideetje of zij er mensen met gelijkaardige toestand en wat doen of deden jullie ?

chantal
14-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 928


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik18-11-2006 16:27:19

Hoi,

Mijn mama was op de dag van ons huwelijk 11 jaar overleden en wij hebben voor onze ouders een bedankingstekst voorgelezen tijdens het bezinningsmoment. Ik wou die dag op een bepaald moment iedereen even laten bezinnen en op hetzelfde moment aan mama denken.

Debra
reeds 99 dagen getrouwd



mieken
20-7-2007
 Meld misbruik18-11-2006 16:35:40

Hallo,

Wij huwen in juli 2007,in juni zal het 9 jaar zijn dat mijn mama overleden is. Ik tijdens de misdienst,het dankwoord een zelfgeschreven tekst voorlezen. Ik ben nu bezig met inspiratie aan het opdoen. Het thema zal engelen zijn,mijn engelen in het dagelijks leven,mijn kindjes,vriend en dan een stuk over mijn beschermengel,mijn mama. Als afsluiting hierop zal ik het liedje van Robbie Williams laten spelen,namelijk Angels.




Joery
29-4-2006
 Meld misbruik18-11-2006 16:59:10

dag collega

het zal een zeer emotionele dag zijn. zie maar dat je een zakdoek bij de hand heb, je zal het nodig hebben of de Rudy...
wij hebben fotos laen trekken bij men papa zen graf. een kerk diens hebben we niet gehad.maar de schepenen heeft iets over men papa gezegt toen. Veel sterkte aan Rudy. groetjes rien xxxxxx



Dorien
9-9-2006
 Meld misbruik19-11-2006 12:23:01

Hallo Chantal,

de dag dat wij trouwden was mijn moeder 1,5 maand overleden. Onze getuige heeft een tekst geschreven. Daarna hebben we een liedje gespeeld, Love remains van Colin Raye. Bij het binnekomen heb ik ook een kaars aangestoken. Dit hebben we in de kerk en in de feestzaal gedaan. Dat gaf dan toch een beetje het gevoel dat ze er bij was.

Dorien
71 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...