Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes ouders

18-11-2006 15:15:30
Hallo allemaal ,graag had ik geweten wat jullie geven als bedanking voor de ouders .Bloemen vinden we maar niks hebben jullie misschien leuke ideén .
Groetjes Chantal

chantal
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2374

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik18-11-2006 15:25:06

Hoi,

Wij hebben hen een ingekaderde foto van ons op de grote dag cadeau gedaan en ze waren er heeeeel gelukkig mee.

Debra
reeds 99 dagen getrouwd

els
14-7-2007
 Meld misbruik18-11-2006 15:42:05

hey!

Wij hebben voor onze ouders een delftse wandklok met onze eigen tekst en foto besteld.
Als je ze eens wil zien...

http://cgi.benl.ebay.be/Wandklok-Delft-met-uw-eigen-tek...

Groetjes, Els

chantal
14-4-2007
 Meld misbruik18-11-2006 16:11:11

zeeeeer goed idee de klok thanks

Joery
29-4-2006
 Meld misbruik18-11-2006 16:47:15

dag collega

wij hebben aan onze ouders en de getuigen
een mini album gegeven.
van de trouwfotos

groetjes rien xxx

ik kijk er naar uit naar jullie trouw ;o)

groetjes

Veerle

Meld misbruik18-11-2006 20:37:34

Dag Chantale,

ik heb hier vroeger op de site gelezen van een koppel dat een bonzai-boompje gaf aan hun ouders. Dit gaven ze in de mis na het verhaaltje van een man die een tak van een boom ging hakken en er een fluit van maakte en zo de mooiste muziek speelde.
ik vind dat wel een origineel idee, met een mooie symboliek en denk dat wij dat als bedank voor onze ouders gaan doen.
't Is maar een idee...

groetjes,

Veerle
25/08/07

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-11-2006 7:50:44

Hey,

wij hebben een fotodoosje gegeven aan de ouders. Daarin zaten een tiental foto's (van de reportage voor de uitnodiging en van de huwelijksdag).

De ouders waren er ontzettend blij mee en hebben het blijkbaar al overal mee naartoe genomen, naar het werk, naar vrienden, familie...

Groetjes,
Lieve

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik20-11-2006 9:45:45

Op het feest zelf hebben wij een mooie kaars gegeven aan onze ouders en getuigen.
En tevens ook gezegd dat zij uit onze trouwfoto's een foto mochten kiezen voor uit te vergroten.

Groetjes,
Christine

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik20-11-2006 14:41:59

Wij hadden voor onze ouders een fotoalbum gemaakt met 'ons verhaal'. Dus van het prille begin dat we samen waren, tot aan ons huwelijk. Met heel veel foto's en natuurlijk alle leuke weetjes (sommige hadden we nog nooit verteld). Ze vonden dat super en nemen dat nu nog geregeld vast om in te lezen. 't Is wel enorm veel werk! Foto's kiezen, verhaal schrijven, dan alles mooi inplakken, tekst erbij schrijven (heb ik een volledige dag aan gewerkt!) en dat allemaal maar twee! Dus op tijd aan beginnen!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06 (al 254 dagen getrouwd!)

Marita

Meld misbruik20-11-2006 22:02:32

Hallo Chantal,
misschien kan je eens bij Het Bruidsparadijs te Kapellen gaan kijken. Daar hebben ze een heel ruime keuze in dankgeschenken!
(www.bruidsparadijs.be )
Veel succes!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...