Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben hen een ingekaderde foto van ons op de grote dag cadeau gedaan en ze waren er heeeeel gelukkig mee. Debrareeds 99 dagen getrouwd
hey!Wij hebben voor onze ouders een delftse wandklok met onze eigen tekst en foto besteld.Als je ze eens wil zien...http://cgi.benl.ebay.be/Wandklok-Delft-met-uw-eigen-tek... Groetjes, Els
zeeeeer goed idee de klok thanks
dag collegawij hebben aan onze ouders en de getuigen een mini album gegeven.van de trouwfotosgroetjes rien xxxik kijk er naar uit naar jullie trouw ;o)groetjes
Dag Chantale,ik heb hier vroeger op de site gelezen van een koppel dat een bonzai-boompje gaf aan hun ouders. Dit gaven ze in de mis na het verhaaltje van een man die een tak van een boom ging hakken en er een fluit van maakte en zo de mooiste muziek speelde.ik vind dat wel een origineel idee, met een mooie symboliek en denk dat wij dat als bedank voor onze ouders gaan doen.'t Is maar een idee...groetjes,Veerle25/08/07
Hey,wij hebben een fotodoosje gegeven aan de ouders. Daarin zaten een tiental foto's (van de reportage voor de uitnodiging en van de huwelijksdag).De ouders waren er ontzettend blij mee en hebben het blijkbaar al overal mee naartoe genomen, naar het werk, naar vrienden, familie...Groetjes,Lieve
Op het feest zelf hebben wij een mooie kaars gegeven aan onze ouders en getuigen.En tevens ook gezegd dat zij uit onze trouwfoto's een foto mochten kiezen voor uit te vergroten.Groetjes,Christine
Wij hadden voor onze ouders een fotoalbum gemaakt met 'ons verhaal'. Dus van het prille begin dat we samen waren, tot aan ons huwelijk. Met heel veel foto's en natuurlijk alle leuke weetjes (sommige hadden we nog nooit verteld). Ze vonden dat super en nemen dat nu nog geregeld vast om in te lezen. 't Is wel enorm veel werk! Foto's kiezen, verhaal schrijven, dan alles mooi inplakken, tekst erbij schrijven (heb ik een volledige dag aan gewerkt!) en dat allemaal maar twee! Dus op tijd aan beginnen!Groetjes,Sylvie11/03/06 (al 254 dagen getrouwd!)
Hallo Chantal,misschien kan je eens bij Het Bruidsparadijs te Kapellen gaan kijken. Daar hebben ze een heel ruime keuze in dankgeschenken!(www.bruidsparadijs.be )Veel succes!Marita