Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Skally

  18-11-2006 15:14:49
Hoi,

Ik zag zojuist jou bericht in het gastenboek van de zustersite.

Wat begrijp je niet?

Wel als je idd inlogt met 'Forum 'en als paswoord 'Wijtrouwen' dan kom je idd terug op de oorspronkelijke zustersite maar al de gegevens zijn ervan verdwenen.

Daarom hadden we graag een nieuwe start genomen en zijn we hem beetje bij beetje terug aan het aankleden. Alleen met jullie hulp kan dit. Lees de voorgaande berichten eens van mij en draag je steentje bij op onze zustersite.
Het is een ideale manier om je mede-collega's van wijtrouwen beter te leren kennen.

Debra
reeds 99 dagen getrouwd

Debra
11-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 876


pascale
14-4-2007
 Meld misbruik20-11-2006 11:33:14

hallo Debra,
Sorry dat ik het niet goed versta.
Maar als ik druk op jullie zustersite,log in dan staan mijn gegevens er allemaal nog op.
Ben ik nog atijd ingelogd en ben niets kwijt.
Maar ik zal onze naam door geven.
Misschien doe ik iets verkeerd.
Skally en wim 14 april 2007
trouwen in Geluwe.
Alvast heel erg bedankt en de vele groeten.
Skally



A
8-9-2007
 Meld misbruik20-11-2006 15:18:41

Hey Skally,

wat bedoel je met "mijn gegevens" die nog op de site zouden staan? Wat wij bedoelen is dat de vele verhalen van koppels die getrouwd zijn en de verschillende foto's bij "Even voorstellen" die tot twee maand geleden op de site stonden, nu verdwenen zijn. Ondertussen hebben we weer één en ander aangevuld! Ik veronderstel dat jij nu bedoelt dat je die nieuwe verhalen ziet of zie jij nog die "oude" verslagjes?

Astrid
08.09.2007



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik20-11-2006 16:11:10

hallo,
Bij mij niet.alles staat er nog op,foto's, teksten
Ik kan mij elke moment inloggen,ook bij jullie.
ik begrijp ook niet hoe dit komt.
probeer zelf eens te gaan naar google skallyenwim.
vele groeten



A
8-9-2007
 Meld misbruik20-11-2006 17:57:14

Skally,

wij hebben nooit beweerd dat er op JOUW site iets zou veranderd zijn. Het gaat over de algemene zustersite die een aantal mensen een tijdje geleden hebbeb opgericht en waarvan nu de verslagen en foto's zijn verdwenen. Het adres van de zustersite is: http://www.trouwplannen.nl/trouwpagina/home.php?user=fo...
Hopelijk is het voor jou nu duidelijk!

Astrid
08.09.2007



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik20-11-2006 19:33:05

helaba,
sorry hoor ik was volledig mis dan.
Ik verstond het toch zo al niet.
Ik hoop dat alles nu in orde komt met alles.
Groeten en heel erg bedankt van Skally,
Tot later


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...