Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn dagje....lang verslagje ;)

  18-5-2013 10:26:18
De teller staat intussen al op 14+
Op dit moment, twee weken geleden, stond ik wat zenuwachtig te wachten op mijn ventje :) wat is het voorbijgevlogen!
Maar kzal eens beginnen bij de dag ervoor anders...dit wordt een lang verslagje denk ik :p ;)
Eerst zijn we 's morgens samen met mijn schoonbroer en vader al het gerief naar de feestzaal gaan brengen. En in de namiddag hadden we een workshop met onze bloemiste want we maakten zelf al onze kerkversiering! Super was dat, we hebben veel complimentjes gehad over de bloemen en dan is dat fijn als je er zelf aan meegewerkt hebt.
's Avonds ging ik dan nog voor mijn nageltjes en daarna met de papa mee naar huis, want ik ging terug in mijn ouderlijk huis slapen voor één keertje :)
We hebben nog een flesje cava opengedaan en wat tv gekeken en om 23u15 zat ik in mijn bed. Ik viel eigenlijk zeer vlug in slaap maar dan rond 4u30 werd ik wakker en kheb geen oog meer dichtgedaan.
Khoorde mijn ma dan opstaan rond 5u45 en ben dan ook maar uit bed gekropen. Even vlug buiten gekeken hoe het weer was, en gelukkig regende het niet!!! Al heel de week hadden ze regen voorspeld dus twas bang afwachten!
Om 7u zat ik bij de kapper, ik heb niet echt zo'n lang haar, khad het laten groeien voor de trouw met het idee om eens op te steken en gelukkig was het net lang genoeg! Om 7u45 was mijn make-up aan de beurt en dan vlug terug naar huis want om 8u30 kwam mijn fotografe.
Toen was het wel wat hectisch, mijn ma had wat hulp nodig bij haar kleed, ik moest mij klaarmaken, maar uiteindelijk zijn we er geraakt :) de eerste foto's voelde ik me wel wat onwennig, maar dat zou wel beteren zeker....
Om 9u30 ging de bel, daar was mijn ventje en hij zag er knap uit! Mijn bruidsboeketje was ook zo mooi en intussen was de zon er doorgekomen dus zalig! We vertrokken naar de Kinepolis van Kortrijk om foto's te nemen (wij hadden als thema film en we hadden daar onze 1e date gehad dus vonden we het wel chic om daar wat foto's te nemen), ook hebben we wat buitenfoto's genomen in een park in de buurt.
Na de foto's begon het bewolkt te worden, maar het heeft de rest van de dag niet geregend dus mij hoor je niet klagen :)
De suite had zich intussen verzameld in ons appartement voor een broodje en een drankje en wat gezellig te babbelen vooraleer we om 14u in de kerk moesten zijn.
De huwelijksviering was prachtig! We hadden hier en daar een persoonlijke toets, ook zelfgeschreven geloften, een zeer plezante pastoor Rik Verbeke, leuke muziek en dat maakte het allemaal af! We hebben veel complimentjes gekregen over onze viering.
Tegen 16u kwamen we aan in de feestzaal Ter Leepe, waar we enkele familiefoto's namen en ons klaarmaakten voor de 1e receptie. Al dat kussen en handjes schudden viel gelukkig nog mee ;) de 2e receptie ging ook vlot vooruit en dan mochten we onzen entree maken.
Alle mensen hadden aan tafel gegaan begeleidt door een filmmuziekje en dus konden wij niet ontbreken en al lopend (mijn kleed wat omhooggehouden maar het ging gelukkig :p) kwamen wij binnen op Misirlou van Dick Dale.
En dan kon het feest beginnen! Zeer lekker gegeten, leuke ambiance, onze ouders waren ontroerd en blij met de bedankingswoordjes en cadeautjes, net als onze getuigen.
Ik had ook zelf mijn photobooth props gemaakt, die we na het dessert op tafel zetten en een kennis nam dan van iedereen foto's, zitten echt grappige foto's tussen :) mijn stokjes bleven soms niet kleven maar iedereen trok zijn plan wel.
Dan de openingsdans, daar keken we nu zo niet naar uit want we zijn geen slowers. Mathias danst totaal niet graag, ik wel maar gene slow :p maar het viel uiteindelijk wel nog mee, kheb er toch van genoten :)
En zo was de dag voorbij....tegen 4u kwamen we thuis, waar een grote spandoek aan het raam hing van onze vrienden, super :)
Dan nog wat kaartjes gelezen en tegen 5u gaan slapen. De week erna nog een drietal daagjes naar Londen getrokken, we hebben ons vree goe geamuseerd en veel gezien! De grote huwelijksreis zal voor juli zijn, dan gaan we naar Toscane! :)
De mensen die nog moeten trouwen: geniet er zo hard van, het gaat supersnel maar het is een fantastische dag!!!!! :)

Nog even een paar mensen vernoemen die belangrijk waren voor onze dag:
Prima Donna Deerlijk: waar mijn kleedje van kwam, zeer vriendelijk ontvangen geweest, professioneel, ook mijn ma heeft daar haar kleedje gehaald, we waren tevreden! Ik kreeg veel complimentjes over mijn prachtig kleedje :)
Fede di Oro: grote keuze aan ringen! tegen een redelijke prijs, vriendelijke mens
Kapper Friank: ik ga er altijd met mijn haar en ze hebben het super kunnen opsteken, het was zo'n mooi resultaat!
Instituut Jolie: Julie is iemand waarmee ik in klas heb gezeten en die het jaar daarvoor ook getrouwd was en dus was het leuk om me te laten opmaken bij haar en intussen wat te luisteren naar haar trouwverhalen. Ik gebruik nooit veel make-up, maar ze heeft me zeer mooi opgemaakt, het was niet overdreven en helemaal ik :)
Maison Fleurie: Veerle Desmet van Maison Fleurie is een zeer lieve madam, met leuke ideeën en als je wil meewerken aan die workshops: zeker doen! We hebben ons goed geamuseerd, kregen iedere keer een lekker stukje taart en koffie erbij en we vonden het eindresultaat super! Ik raad haar zeker aan!!!!!!!!!
Photography by Lily: wij hadden Liesbeth als fotografe, ze heeft dat in goede banen geleid, nu wachten op het eindresultaat.
Ter Leepe: zeer mooie feestzaal, van veel mensen gehoord dat ze nog nooit zo'n lekkere hapjes gekregen hebben bij de receptie of zo lekker hebben gegeten. We waren zeer tevreden.
DJ's on the road: Koen Patteeuw hadden wij als DJ, vriendelijke mens, we hebben 2 keer afgesproken met hem en hij luisterde goed naar wat we wilden. Op de avond zelf had hij het wat moeilijk om de dansvloer gevuld te houden, blijkbaar hadden we niet zo'n danspubliek :)

En hier de fb link naar fotootjes genomen door familie en vrienden:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015153043887...
en ook wat fotootjes van de voorbereidingen:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015152894442...
en hier ook nog wat:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015152890408...

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2267


Ken
8-9-2013
 Meld misbruik18-5-2013 10:30:45

Hey Delphine..
ik vind je cadeau voor je getuige echt super origineel ! Onze getuiges zijn twee mannen die vrij moeilijk zijn voor een cadeautje maar die van jullie vind'k super..
Waar heb je deze laten maken ?
(ps: je dag zag er echt geweldig uit !! ik kan al niet wachten wanneer het oktober is :-))

Groetjes
Brittje



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik18-5-2013 10:33:22

op http://www.bedankjes.nl/bruiloft-bedankjes kun je dat vinden, ze hebben die in verschillende formaten!
groetjes! en succes nog met de voorbereidingen voor jullie trouw! :)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik18-5-2013 10:49:01

Een leuk verslagje, Delphine! Mooie foto's ook! Als ik dat lees, dan herbeleef ik mijn dag precies, raar maar waar we zijn op dezelfde dag getrouwd en ik herken zo dezelfde dingen als bij ons.. Mijn ventje had ongeveer dezelfde outfit als jouw man! Bij ons hadden ze ook in die trend een spanddoek gehangen! Leuk dat je hebt meegewerkt aan de bloemen, een mooi resultaat! Alvast nog een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-5-2013 13:07:22

Wauw Delphine,

Jij was zowiezo al een van de bruidjes waar ik hard naar uitkeek en wat heb ik genoten van je verslagje.

Die workshops lijken me super leuk om te doen, en je photobooth wall is echt prachtig.
Jullie zijn duidelijk creatieve bije (En wat ben ik jaloers op ouders die zo meeleven en doen)

Oh lieve meid, jullie stralen!!!

Nogmaals een hele dikke proficiat!
dikke zoen



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-5-2013 13:10:34

oh en mag ik nog iets vragen??

Heb je die merci dozen zelf gepersonaliseerd of ergens gekocht??

Dikke zoen



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-5-2013 13:19:09

oeps sorry je had die vraag al eens gekregen :S



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik18-5-2013 13:27:57

Hele toffe foto's!!! Waar heb je de 'mal' gehaald voor je props?

Je zag er echt stralend uit! En heel mooi kleedje ook!
Geniet er nog van! xxx



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik18-5-2013 14:48:24

Merci iedereen!
@ Sarah: wel de foto vooraan de dozen Merci hebben we wel zelf ontworpen, je kan het formaat kiezen van die dozen en dan zelf een ontwerpje maken.
@ Nathalie: ik heb de voorbeelden van internet gehaald, daarna overgetekend op de computer, de contouren afgeprint op gekleurd papier en dan alles zelf uitgeknipt, was superveel werk maar wel een mooi resultaat :)



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik18-5-2013 19:09:21

Wat een leuk verslagje om te lezen. Zo te zien hebben jullie een dag uit de duizend beleefd. Wat zagen jullie er beiden prachtig uit. Die jurk is echt adembenemend mooi! Het stond je echt prachtig.

Jullie bloemen waren ook heel mooi, wij hadden ook graag met Maison fleurie gewerkt, maar ze is op onze datum in verlof. Ik vind het zo jammer. Zeker als ik dan nog eens jullie resultaat zie. Misschien ga ik dan toch maar eens zo'n cursus gaan volgen...

Alles was ook echt af, mooi het thema doorgetrokken, jullie wall was echt de max!

Proficiat!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-5-2013 20:49:34

Proficiat Delphine!
Leuke foto's en mooi kleedje, je straalde!!
De tafelaanduidingen waren ook tof en de bloemen, mooi allemaal!
Volop nagenieten nu!
Veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik20-5-2013 11:15:25

Superleuke en mooie foto's!
Zag er een hele toffe dag uit
Proficiat en geniet nog maar lang van elkaar



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik20-5-2013 20:39:31

Leuk om te lezen en mooi om te kijken! Het was een topdag precies!!
Heel herkenbaar ook, zo'n kast propvol kaartjes. Leuk nagenieten he ;-)

Dikke proficiat en veel geluk samen!

Groetjes
Joyce


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info