Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 35 dagen... :-)

  17-5-2013 18:09:04
hallo medebruidjes,
bbbrrr nog 35 dagen :-) alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar...
zaterdag 1 juni wordt mijn vrijgezellen gevierd :-D kijk er naar uit,wel nerveus omdak nie weet wat er mij te wachten staat... ik weet enkel dat ik om 18u moet klaar staan en in het rood moet gekleed zijn... spannend!! :-)

groetjes

sharon
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1096


smili
29-6-2013
 Meld misbruik17-5-2013 19:04:23

spannend e meid ... ik ben ook aant aftellen! nog 42dagen, en 15juni is
mijne vrijgezelle. ik weet ook ni wa mij te wachten staat, maar ik mag wel aan iets verwachten ;-) mijn vriendinne kennende, der zitte kiekes tusse zene!!! Ik weet nog NIKS, ik weet allleen al dat het om 11.00u al zal starten, dus ik ben benieuwd wa we gaan doen!
Mijn ventje weet al meer, hij moet zich verkleden als klosjaar, en hij moet een opblaasbare pop bij hebbe. ze dachte da hij ni zou slagen in zen opdracht, maar ze gaan verschiete, hahahaha . die van hem is ook de 15de juni, maar start pas om 17.00u

groetjes



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik17-5-2013 19:44:51

Mijne is overmorgen en ik weet nog NIKS!!! En ik maak er mij niet nerveus in, maar ben zo benieuwd!!! Het wordt een tweedaagse met regen, maar daar kan ik tegen!!!



Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik17-5-2013 20:25:40

Hier nog 14 dagen en de stress begint nu echt te komen. Mijn vrijgezellenavondis morge, heb al enkele dinge te wete ontfutselen maar blijft spannend. Groetjes



Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik17-5-2013 23:24:48

Allemaal spannend hé! Mijn vrijgezellen is volgend weekend. Ik dacht echt dat sommige vriendinnen zich wel voorbij zouden praten, maar ik weet ondertussen nog altijd NIKS: geen uur, geen activiteit, niks over wat mijn vriend gaat doen... Allemaal wel heel spannend hé. Ik ben ook niet nerveus, maar vooral heel nieuwsgierig!
Allemaal heel veel plezier in ieder geval!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...