Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstje cadeau's

  16-5-2013 13:17:09
Hoi allemaal! Tijdens onze speech geven we verschillende cadeautjes aan onze ouders, getuigen en nog enkele belangrijke personen. Voor elk cadeautje heb ik ook een klein tekstje om op een kaartje erbij op te schrijven, behalve voor dat van mijn schoonouders. Voor mijn mama bvb: "today a bride, tomorrow a wife, forever your little girl" Hebben jullie misschien wat inspiratie als tekstje voor mijn schoonouders? Ik kan het bovenstaande tekstje wel aanpassen naar het mannelijke (zodat het van mijn aanstaande aan zijn mama gericht is) maar misschien heeft iemand hier betere ideetjes?

Iris
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1211


lien
15-3-2014
 Meld misbruik16-5-2013 13:26:56

Iets in de trend van: door al jullie goede zorgen hebben jullie de man van mijn leven groot gebracht, bedankt. ik ben zoiets op pinterest tegen gekomen, geborduurd op een zakdoek en in het Engels maar mijn schoonmoeder to be kan geen Engels dus ik ga het vertalen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...