Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

17-11-2006 11:52:53
Hallo iedereen,

Wij trouwen in juni 2007 maar hebben nog steeds geen keuze gemaakt voor ons vervoer. Dachten eerst aan een bus maar zouden nu toch liever auto's hebben. Maar zal dit niet allemaal te 'stijf' overkomen? Hoe hebben jullie je keuze gemaakt?
Alvast bedankt
Elke

Elke
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 335

Loth
14-7-2007
 Meld misbruik17-11-2006 12:14:14

Dag Elke,

wij wilden oorspronkelijk ook auto's huren, maar dat blijkt een dure grap te zijn. Aangezien we een redelijk grote suite hebben (21 personen) is het onbetaalbaar om voor elk koppel een auto te huren (ongeveer 100 euro voor 1 auto gedurende 4 uren). Daarom hebben we gekozen voor een oldtimer bus waar 20 tot 25 personen in kunnen. Als je op www.antique-auto.be kijkt en dan klikt op bussen die je verschillende soorten staan. Wij hebben gekozen voor de "Guy special". Nog redelijk prijzig maar toch goedkoper dan auto's.

Veel succes!
Loth

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik17-11-2006 12:21:16

Hallo,

Wij hebben voor een bus gekozen omdat 't nogal ver rijden is van de kerk naar de feestzaal... Het zou bijna onmogelijk zijn om dit in kollone met wagens te doen...
Vandaar onze keuze voor een bus...
(Onze suite bestaat uit 15 man/vrouw + 3 bruidskindjes)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik17-11-2006 13:13:22

Wij hebben ook voor een bus gekozen om financiële overwegingen. Auto's zijn inderdaad niet te betalen als je een grote suite hebt. Het hangt natuurlijk ook veel af van de periode dat je de wagens nodig hebt he... Vraag gewoon eens wat offertes aan, dat zal jullie keuze mss wel vergemakkelijken.

Isabel
01/09/07

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik17-11-2006 15:41:29

Wij hebben eens in de familie en vriendenkring, buren, ... rondgekeken welk merk auto er nogal eens voorkwam. Dit bleken audi's te zijn, daarbovenop nog mijn lievelingsauto's ook!
Dus, hebben we hen gevraagd of ze taxi wilden spelen.Voor onszelf wilden we een klein leuk autootje waarmee we zelf konden rijden. Dat hebben we dan gevonden bij een collega (mini cooper)

Voila, en alles was in orde, en kostte ons niks.

groetjes
Katrien
48 dagen getrouwd

Daisy
28-7-2007
 Meld misbruik17-11-2006 16:27:34

Wij hebben gekozen voor een paardentram. We wilden eerst ook auto's maar kregen er zoveel niet bijeen en om te huren is het te duur. Ook de bussen kosten te veel geld. Een paardentram is nog het goedkoopstje en iedereen zit gezellig bijeen. We moeten dan wel een uurtje erin zitten om van stadhuis naar kerk te komen maar dat kan gezellig worden met een glaasje he.

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik19-11-2006 20:11:33

Hoi Elke

Wij wilden eigenlijk oorspronkelijk mensen van de familie vragen om met hun auto in de suite te rijden voor ons.
Tot we naar een huwelijksbeurs geweest zijn en moeder en schoonmoeder een koets wel leuk vonden. Ik had die optie zelf al uitgesloten, omdat de afstand redelijk ver is die we moeten afleggen. Maar na een gesprek met die mensen bleek het wel te gaan. Toen zowel schoonmoeder als moeder voorstelden om de koets of een deel ervan te betalen, was de keuze snel gemaakt. Geen probleem om genoeg auto's te vinden en iedereen is samen. Wij zullen in een kleine koets zitten en de suite in een grotere. Beide koetsen kunnen dicht moest het slecht weer zijn.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Marita

Meld misbruik20-11-2006 22:07:50

Hallo Elke,
ga eens kijken op www.bruidsparadijs.be . We hebben zo'n 20 old-timer ceremoniebussen, ook ceremoniewagens, maar bussen is sowieso een goedkopere oplossing! Op de site vind je naast foto's ook meteen de prijzen terug. Je kan bij Het Bruidsparadijs genieten van kortingen, maar daarover kunnen ze in de winkel meer vertellen!
Veel succes!
Marita

inge
2-6-2007
 Meld misbruik27-11-2006 8:49:03

Wij trouwen 2 juni 2007 en wij hebben gekozen voor een limousine, waar dan de suite op zich inzit, 10 personen, en voor de limousine rijdt een mooie bmw van familie die de bruidskindjes vervoert

Bart

Meld misbruik1-12-2006 10:24:11

Elke,
op 2 juni is onze bruidswagen nog vrij. Het betreft een Lotus Elise model 2007 (cabrio), jullie kunnen daar zelf met rijden. De familie kan dan eventueel met eigen wagens volgen. Dit zal voor jullie niet te duur uitkomen. Ik kan u altijd fotos doormailen. Deze verschijnen binnenkort ook op onze website. www.huisjozef.be
mijn nummer: 09.348.37.92

Groetjes,
Bart Van Daele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...