Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau voor de getuigen

  16-5-2013 12:12:59
Wij zouden graag met een cadeau, liefst een betekenisvol, onze getuigen bedanken. Maar wat geef je dan? We willen ook graag iets nuttig geven. Wat geven jullie?

caroline
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 829


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik16-5-2013 12:16:17

wij geven simpelweg een mooie pen met daarop de tekst "we couldn't say 'I do' without you!" en dan onze namen en datum (en er staan twee hartjes als logo op)

(via Vistaprint - heel mooi gelukt in een mooi doosje!)

't is met zwarte inkt, dus die kunnen ze dan ook meteen gebruiken :-)

veel hangt ervan af hoeveel je eraan wil besteden natuurlijk, wij vonden dit vooral erg praktisch en een leuk aandenken voor achteraf!



jana
15-6-2013
 Meld misbruik16-5-2013 12:28:54

Dag Caroline,

Wij wouden iets geven wat ze graag hebben (of willen hebben).
Voor mijn getuige (mijn broer) hebben we een melkopschuimer van Nespresso gekocht (ik wist dat dit op z'n verlanglijstje stond).
En voor de getuige van m'n vriend (een nicht) hebben we een verzorgingsmand van Rituals laten samenstellen (we weten dat ze zot is van die produuctjes)...

Ik wil iets nuttig geven en waarvan ik weet dat zullen ze fijn vinden...
(ik kan inkomen dat veel mensen zullen zeggen wie geeft er nu een melkopschuimer, maar ik weet daar doe ik hem een plezier mee)...

Groetjes



sabrina
7-6-2013
 Meld misbruik16-5-2013 20:44:41

Hey Carolien Wij hebben een rollerpen van Parker gekozen in het zilver met bedankt en de namen van de getuige. Grtjs



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik17-5-2013 16:00:42

Ik volg even mee ook..ik vind dit iets moeilijk omwille vandaag het onze zus en broer is...



stina
15-6-2013
 Meld misbruik23-5-2013 21:40:12

Wij hebben zo van die slogans op houten borden. Hier staat een tekst op dus dit zegt al alles. Voor mijn zus heb ik bv i loved you yesterday i love you still, always have, always will hoop dat ze het mooi zal vinden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...