Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het zwarte gat... andere leuke forums?

  15-5-2013 15:46:26
Hey dames,

Nu onze trouw achter de rug is val ik toch wel beetje in een zwart gat... het was zoooo fijn om hier dagelijks te komen kijken, iets te posten, beantwoorden, ...

Zijn er nog leuke forums (zoals deze !!!) die jullie mij kunnen aanraden.

De komende maanden zal ik sowieso wat afkicken van dit forum denk ik :-)

Dikke zoen

xxx

Eve
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1575


Elen
5-10-2013
 Meld misbruik15-5-2013 15:49:51

Zappybaby.be ... ;-)



Patrick

 Meld misbruik15-5-2013 15:50:54

Gewoon blijven Eve en toekomstige bruidjes raad geven, je ervaringen blijven delen, velen zullen je dankbaar zijn. Geen leukere forums dus, hier het beste!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-5-2013 15:58:09

Wat Patrick schrijft is waar!!!!!!!



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-5-2013 16:09:10

Hihi Patrick en Frida... Ja dat is waar maar ik zal toch ooit eens moeten afkicken he :-) Wees gerust ik kom zeker nog veel kijken en raad geven :-)

Elen: Tja, mss is dat idd al een goed forum :-) Maar weet er iemand het verschil of welke sites daarvan de beste zijn: zappybaby, brabbels, 9maanden.com, ... ik zie het bos door de bomen niet :-)



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik15-5-2013 16:17:12

zappybaby is de beste, heb daar toen ik zwanger was veel uit gehaald. De andere forums vond ik maar niets.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik15-5-2013 16:25:08

Ik vond zappybaby de beste. En ik vind de indeling van topics zeer overzichtelijk. En het grootste voordeel tov van dit forum vind ik, de nieuwste posts staan bovenaan, niet de nieuwste topics. Hier heb je vaak 50 dezelfde vragen maar na een kort antwoord wordt er niet verdér op gebabbeld omdat de topic helemaal beneden staat dus komt devolgende vaak met knal dezelfde vraag of onderwerp een week later erop komt ipv verder te gaan op het vorige... Ja, ti's moeilijk uit te leggen. ;-) maar ti's een zeer actief forum! Altijd wel nieuwe dingen op te lezen. :-)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-5-2013 17:13:42

bedankt voor de tips dames! Ik zal er dan eens moeten naar gaan kijken :-)



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik15-5-2013 17:27:22

Nyonin! http://www.nyonin.freebb.be/index.php :)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-5-2013 17:54:27

Hey Filipa,

Is het normaal dat ik niets te zien krijg als ik even ga piepen op dat forum? Als ik klik op de subfolders dan krijg ik niets te zien :-)

Trouwens, wel fijn dat jij na twee jaar nog steeds komt kijken... ik denk dat ik dat stiekem ook zal doen :-)



sofie
24-3-2012
 Meld misbruik15-5-2013 19:27:39

die baby forums vind ik toch maar niks, ik heb er niks aan gehad tijdens mijn zwangerschap.(nog maar sinds 3weken mama)
na meer dan een jaar getrouwd te zijn, kom ik veel liever hier nog eens loeren ;)
Vanop de zijlijn meekijken is hier ook best leuk.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik15-5-2013 20:59:49

Ik kom ook nog regelmatig eens piepen, hoor! Wij zijn volgende week 4 jaar getrouwd en hebben 2 dochtertjes van 2,5 jaar en 10 maanden. De babyforums heb ik ook nooit iets gevonden.



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik16-5-2013 7:42:03

Hey,

Het is zeker normaal hoor, je moet een geregistreerd lid zijn om te mogen meelezen ;) Zo blijft alles toch redelijk anoniem en beschermd ;)
Die babyforums vind ik persoonlijk ook niet echt veel soeps. Ik zit wel op een paar maar de mensen zijn daar zo.. .gefocust. Daarom heb ik toen, samen met andere 2 vriendinnen, een nieuw forum opgestart (Nyonin dus). Omdat ik ook met het "zwarte gat" te kampen had.

Ik kom hier af en toe nog eens piepen, da's waar! Ik heb zoveel gehad aan dit forum tijdens de voorbereidingen!!! :)

Maar dus bij deze, iedereen welkom op Nyonin hoor! http://www.nyonin.freebb.be

Liefs!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...