Terug naar overzicht
Hoi, Wij kochten dit op suitsyouwell.nl , een héél goede en snelle service op die website. grtjs
Hey Tamara,Mijn dochtertje is 2 jaar en zal ons bruidmeisje zijn op onze trouw.Ik heb mijn bruidskleedje besteld op Light in the box, na 10 dagen werd het geleverd!Een echte aanrader!Check ook eens Zalando, ook aan te raden site,Veel succes!groetjes
Wat wil je van stijl? Wij hebben kleedje laten maken speels retro maar o zo mooi. Mijn kleedje werd ook door haar gemaakt moet enkel nog gaan afhalen.
Wij kochten het kleedje van onze dochter bij humpie dump in Nederland. Wel een hele rit maar de moeite waard. Je kan ook op hun site bestellen. Prima kwaliteit voor een mooie prijs. De maten vallen normaal. Je bent daar van kop tot teen gekleed.
Bedankt allemaal voor je reactie, ik kan weer wat zoeken. En bij wie heb je iets laten maken Edith? Wij hebben een vintagestyle wedding.groetjes
De jurkjes van de volwassen meisjes komen van Le Chapeau. Het kleedje van ons kleine bruidsmeisje komt van Strass in Antwerpen.
www.lovelymariquita.be groetjes
Wij hebben de kleedjes ook laten maken.
Hey Tamara, je zou altijd eens kunnen gaan kijken in de Sleepstraat in Gent of de Brabantstraat in Brussel.Prachtige kleedjes voor heel weinig geld :)
Dag Tamara,Mijn moeder naait kleding voor bruidskindjes op maat. Ze is een ervaren naaister. Bovendien is ze heel precies. Misschien kan ze jou helpen? Ze woont in het Antwerpse.Voor meer info kan je steeds mailen naar kleedjesanna@gmail.comNog heel veel succes!