Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's en verslag van een wondermooie dag

  13-5-2013 12:08:15
Hierbij een verslagje en de foto's van een ontzettend mooie trouwdag!

We hebben ervan genoten van het eerste tot het laatste moment.
Al van 's morgens bij het opstaan, het ontbijten samen met mijn ouders, de kapper, de make-up, het aantrekken van het kleed (zalig moment!). Alles verliep lekker ontspannen, ik had ook helemaal geen stress en heb bewust van alles genoten. Toen ik klaar was hebben mijn papa en mijn broer mij ook voor de eerste keer gezien, dat was wel wat ontroerend.
En dan de bel... Bram maakte zijn opwachting, toen had ik wel gezonde kriebels! En wat een fantastisch moment om mekaar te zien. Hij was zo mooi! En het bruidsboeket was ook prachtig!

Dan zijn we vertrokken met paraplu's naar het stadhuis waar de rest van de suite en de bruidskindjes ook aankwamen. De burgemeester zwierde er hier en daar een kwinkslag tussen, waardoor het wel een leuke bedoening werd.
Hierna vertrokken we, nog steeds in de regen, met onze bruidskindjes en getuigen naar de fotolokatie, de abdij van Tongerlo. We hebben even moeten schuilen voor de regen en zijn dan, toen de mis gedaan was, binnen in de abdijkerk foto's gaan nemen. Dit gaf heel mooie effecten. Na een halfuurtje kwam de zon erdoor en hebben we nog mooie zonnige buitenfoto's kunnen nemen.
Die fotoshoot was echt leuk, zo'n moment voor ons tweetjes, lekker verliefd doen voor de foto's.

Ondertussen was het middag en zijn we naar mijn ouders thuis gereden waar de rest van de suite al broodjes aan het eten was. Was lekker en gezellig zo met de twee gezinnen samen. De familiefoto's in de tuin waren ook heel leuk en gezellig, vooral ook hilarisch toen alle mannen mij moesten oppakken en in de lucht gooien!!

De misviering die toen volgde was in één woord: prachtig! Helemaal zoals wij het wilden, met mooie live-muziek van koor en muzikanten. Veel kippenvelmomenten gehad. We hebben veel complimenten gehad over de mooie viering!

Dan ging het richting feestzaal, De Vesten, voor receptie en avondfeest. Dit alles was supergeslaagd! Wat een service in de zaal, alles werd voor ons geregeld. We hebben ervan genoten. Het binnenkomen in de zaal op muziek van de Pirates of the Caribbean, was ook speciaal, iedereen stond recht en applaudiseerde, waw!
Lekker eten, mooie openingsdans: rumba op Strangers in the night (Frank Sinatra) en superleuk gedanst nadien! De dansvloer stond de hele tijd vol. We hebben heel vaak mogen horen dat het zo'n leuk feestje was!
Tegen 4u waren we thuis, we hebben nog enkele kaartjes opengedaan en zijn dan moe, maar voldaan in ons bed gekropen.

Het was een prachtige dag! En de foto's zijn heel mooi gelukt, met dank aan Jef Celen, die dat fantastisch gedaan heeft allemaal.
Hieronder vinden jullie de link, vergeet ook het geluid niet op te zetten. De muziek komt uit onze viering en de openingsdans.

Groetjes van een gelukkig getrouwde vrouw!
Joyce

http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/JoyBr/

Joyce
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 26 | Gelezen: 2770


Jody
4-7-2020
 Meld misbruik13-5-2013 12:37:46

mooie foto's van een mooie dag met regen :-). Gelukkig is het allemaal goed verlopen. Tof ringkussen, waar heb je dat gehaald? of is het zelf gemaakt? Heel leuk. Het zag er allemaal af uit. Veel geluk samen.



Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik13-5-2013 12:40:25




Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik13-5-2013 12:42:13

Oei het is precies nietz ichtbaar..

Wat ikd us wouz eggen.. jullie zagn er echt mooi uit!
Wat ikw ou vragen..weet jij soms hoe het eerste liedje noemt op de presentatie van de foto's..
Is zo een mooi en aangrijpend nummer!

groetjes



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 12:43:25

hey leuk dat alles zo goed is verlopen.
uw link van de fotograaf werkt wel niet bij mij - ik zie alleen de eerste foto met de huwelijkskaars.
Groetjes,
Charmy



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik13-5-2013 13:22:01

Ja ik heb ook dat probleem maar ik zie het tot op het moment dat je jurk vastgeknoopt wordt maar wat ik tot nu toe zag zag er mooi uit. Prachtige foto's, je ziet er echt ontspannen uit. Geniet van je huwelijk ;-)



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 14:07:20

wauw ... daar word ik wel even stil van ...
ook al is het nog zonder muziek (op het werk ;-) ) maar ... ooh zooo mooi!
Jullie stralen gewoon, iedereen, in héél de familie!!
Super mooie foto's, van een super mooie dag!!

Wat hadden jullie van gastenboek, in een flits zag die er wel leuk uit :-)

Ook nog een dikke proficiat, en vooral veel geluk samen!!

Veel liefs,
Kelly
x



Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik13-5-2013 14:12:07

Hele mooie foto's. Je straalde ik je kleed! Ook de bloemen vond ik heel mooi. Proficiat!!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik13-5-2013 14:15:33

mooie foto jullie stralen van geluk



Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 14:19:17

Super mooie foto's, je zag er heel mooi uit!!



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik13-5-2013 15:05:10

Proficiat ! Je zag er mooi en idd héél relaxt uit ! Binnenkort is het aan ons, ook met Jef :-)



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik13-5-2013 15:44:52

Proficiat! Prachtige foto's!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 16:01:12

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dank u voor het leuke verslag xxx



lien
4-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 16:21:18

Ik heb ENORM hard uitgekeken naar jullie foto's :-), ik beleefde onze trouw een beetje opnieuw :-).

getrouwd door vera celis herself, sjeike dings :-).

en jullie foto's van de Vesten geven helemaal het gevoel van onze trouw terug weer, ik zag dat jullie ook Stijn hadden als maitre, dieje deed dat goe eh.

Ik moet eerlijk zijn, ik had 's morgens jullie bedankjes al gezien, ik moest Stefan nog gaan betalen in de zaal en jullie bedankjes stonden klaar in de keuken, heel leuk en origineel gedaan (ook wij zijn binnengekomen op pirates of the carribean:-), en onze ijstaart was dezelfde;-)).

superleuke foto's, en geniet van jullie verdere leven samen.



Severine
17-8-2013
 Meld misbruik13-5-2013 16:33:19

Hele mooi foto's!!! Proficiat! :)



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik13-5-2013 17:47:08

Heel heel mooi! Proficiat!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 18:40:18

Naar jouw verslag en foto's keek ik ook enorm naar uit! Jouw foto's bevestigen het verslag; het leek mij inderdaad een prachtige dag! Jullie straalden! Alles zag er dik in orde uit. Jouw haar vind ik ook heel leuk gedaan! Het boeket is heel fleurig, leuk!! Alvast een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 19:28:09

Dankjewel allemaal!
Het ringkussen (de vilten auto) heb ik zelf in elkaar geknutseld, naar voorbeeld van een modelbouwauto die Bram ooit eens gemaakt heeft. De vilten boeketjes voor de bruidsmeisjes heb ik ook zelf gemaakt.
Ons gastenboek was een verjaardagskalender. Iedereen mocht zijn verjaardag opschrijven en dan stonden er per maand 2 vraagjes (zoals: "Ik moest een traantje laten toen...", "Het mooiste moment deze dag was...", "Wat vond je van de bruidskledij?" ...) die de gasten konden beantwoorden. Dit heeft leuke en mooie commentaren opgeleverd!
@ Lien: feesten in De Vesten was inderdaad meer dan geslaagd! En ja hoor, Vera Celis heeft dat goed gedaan :-) Toffe burgemeester!
@ Sarah: het eerste liedje in het filmpje is van Stef Bos, "Wat het ook is". Dat is een beetje "ons nummer" en had ook een symbolische betekenis in de viering.

Aan alle bruidjes die nog moeten trouwen: geniet ervan, want het is een zaaalige dag!




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-5-2013 19:35:43

Proficiat Joyce!
Hele mooie foto's! Zeker die van de shoot met jullie 2, super romantisch en de liefde spat van het scherm als ik ze bekijk!
Mooi kleedje ook, een Marylise denk ik? Stond je super!
De outfit van je mama was ook heel mooi!
Mooi boeketje, leuke kleurtjes!
Het eten zag er ook super lekker uit, mooie zaal ook!

Kortom, het zal zeker een fantastische dag geweest zijn als ik de foto's bekijk!
Nu begint het nagenieten! Veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 20:31:15

PROFICIAT!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-5-2013 21:28:41

Heel leuk verslagje en erg mooie foto's. Om echt bij weg te dromen. Jullie hadden echt een prachtige dag, de liefde is op alle foto's zichtbaar.

Proficiat en veel geluk samen!



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 21:41:54

Hoi Joyce

Ook ik was zeer benieuwd naar jou foto's en verslagje.
Wat zien jullie er super uit! Echt mooi en een leuk verslagje. Ik heb die dag nog aan je gedacht. Jullie hebben dat goed opgelost met de regen ;-)
Wij hebben voor zaterdag ook ook een binnen locatie ingepland voor de foto's.
Hopelijk blijft het toch even droog...
De Vesten lijkt ook dik in orde.
Alvast een dikke proficiat! En nu geniet van het getrouwde leven.



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik14-5-2013 19:38:11

Hey Joyce,
Het zag er een super prachtige dag uit! Alles paste heel mooi samen en jullie zagen er stralend en super verliefd uit.
Een dikke proficiat en nog veel geluk samen!
Groetjes Mieke



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik14-5-2013 22:44:04

super mooie foto's!!
de foto vanuit kikkerperspectief met de bruidskindjes in de tuin (ergens halverwege) is echt super!! inkaderen!!!:)



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik15-5-2013 20:35:55

Prachtige foto's!!! Een hele dikke proficiat!



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik14-6-2013 20:22:14

Hey Joyce,

Net je verslag en foto's bekeken!! Gewoonweg prachtig!! Echt waar!
Vond je kleed ook supermooi bij je en een heel origineel boeket!!
Geniet van jullie gelukkig leven samen!!

Groetjes joke



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-6-2013 9:58:38

Shame on me Joyce, ik kom pas nu bij je verslag terecht. Jullie trouw viel op de dag van de terugkeer van onze huwelijksreis en ik heb aan je gedacht toen ik daar zat te wachten. Leuk verslag om te lezen en beeldige foto's. Proficiat!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info