Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 mei bruidjes/bruidegommen - aftellen kan beginnen :)

  13-5-2013 9:30:57
Lieve trouwers van 18 mei
Hoe zit het met de stress?
Nog heel heel heel even en 't is aan ons :)
Ze voorspellen extreem rotweer... wat voorzien jullie tegen de regen?
Doet iemand nog een jasje boven het kleed?
Succes met de laatste voorbereidingen en met het onder controle houden van de stress :)
Liefs

Marieke
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 1596


Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 9:34:56

Hey Marieke

Gisteren even min of meer door het lint gegaan, 't was me even te veel :-)

Nu is alles weer kalm.

Tja, rotweer... Niets aan te doen. Ik heb een stola en een aantal doorschijnende paraplu's. Een jasje ga ik niet aandoen. Leuk is het niet, maar ach, we hadden het kunnen weten, hier in België...

Groetjes!



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 9:38:53

Hey Sophie

Ha, dat had ik vorige week ook even :D
Sindsdien ben ik superzen. (met toch af en toe een klein zenuwetje) :)
Inderdaad, we hadden het kunnen verwachten :)
Het zal onze dag niet verpesten :)



Eppie

 Meld misbruik13-5-2013 9:40:57

Ik duim mee voor goed weer! Tegen het weekend gaat het in elk geval wat warmer worden.

Wij gaan ook paraplu's voorzien, maar een jasje niet. Ik heb mij laten vertellen dat je het toch warm hebt als gevolg van de adrenaline.



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 9:51:17

Mijn vrouw (we zijn vorige week vrijdag reeds getrouwd voor de wet) maakt zich ook zorgen over het weer. Het ziet er inderdaad niet erg goed uit, maar veel kunnen we er jammer genoeg niet aan doen.

We hebben onze fotograaf al gevraagd om rond te kijken voor binnenlocaties en de ceremoniemeester zorgt voor de paraplus.

Ik zal het, met mijn 3-delig kostuum, allesinds niet te koud hebben. En mijn vrouw zal zeker geen jasje of iets dergelijks aandoen, zonde om het mooie kleed weg te steken zegt ze.

Ochja, afwachten tot de dag zelf é. Het weer kan plots helemaal anders zijn dan ze voorspeld hebben.



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 9:52:18

Wij gaan enkel paraplu's voorzien.. Maar over extreem rotweer hoor ik toch niets?
Ik bekijk elke paar uur de weersvoorspellingen en het valt nog relatief mee..
Op meteo.be staat er regen (2.5 mm :p)
Maar op weeronline.be staat dan weer geen neerslag..
Dus ik blijf hopen dat het meevalt..
Heb trouwens geen binnenlocatie voor trouwfoto's..
Dus het moet goed weer zijn:D (of tenminste: droog)



Brigitte

 Meld misbruik13-5-2013 10:02:02

hallo ,

Slecht weer is iets dat geen enkel bruidje graag heeft , maar dit is het enige waar we geen controle over hebben .
Misschien extra ' s voorzien zoals , grappige paraplu's , regenlaarzen , hoedjes enz
Dit kan best grappige foto's met zich meebrengen .
We blijven in ieder geval positief en duimen voor mooi weer

groetjes



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik13-5-2013 10:06:28




Evy
27-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:11:42

Veel succes met de laatste voorbereidingen!!! En ga duimen voor mooi weer!



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:12:05

Misschien een tip? :-P

Witte regenlaarzen met hak



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:13:02

Hahaha super :) Was ik ook al eens tegengekomen :)



Nele
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:20:13

Hier toch ook een beetje stress hoor, alles is wel klaar maar enkel nog hopen op redelijk weer.Weet er trouwens iemand waar je transparante paraplu's kan kopen?



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:33:04

Ho amai, ik ben een beetje mee zenuwachtig voor jullie!!!!! Ik duim in elk geval mee voor een droog weekend xxxxxxx
Geniet maar!!!!!!!



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:39:43

Nele: bij trouwartikelen.nl! Wij hadden ze de dag erna al in huis!



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 11:20:32

Ik begin hier ook al schrik te krijgen voor slecht weer.
Onze foto's zijn sowieso buiten, maar als dit ons weer wordt dan bevries ik gewoon ter plekke :-(



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 11:26:16

Bruidje2013: onze foto's zijn ook buiten.. Sowieso..
Maar ik zie voor 25 mei toch mooi weer?



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 11:46:53

Hier het stress niveau redelijk hoog.

De laatste dingen nog regelen.
Het weer... Ik mag er niet aan denken. Hopen op droog weer.
We hadden graag onze ceremonie buiten willen doen. Maar dit zal zeker niet doorgaan. Geen risico nemen...



Angelique
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 12:05:42

Ik ben dit weekend ook achter n grote witte paraplu geweest, kzal hem kunnen gebruiken. Doorzichtige paraplu's zijn te vinden in den blokker.
Een jasje ofzo ga'k nie aandoen, zonde om mn kleed weg te stoppen. Kga een fleecedekentje in de auto leggen en tussendoor doe'k wel wollen sokken aan enzo om mij op te warmen .
Khoop gewoon dat in de namiddag eventjes over blijft, en ook de zon mag komen piepen want onze fotolocaties zijn ook buiten..



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 14:46:58

Bij nader inzien denk ik dat ik wel een jas ga meenemen in onze themakleur. Mijn mama heeft zo'n regenjas, maar ik ga eerst nog eens zelf in de winkels kijken. 't Is mijn lievelingskleur, dus ik kan hem achteraf nog perfect dragen.
Niet dat ik hem de hele tijd ga dragen, maar het lijkt me geen slecht idee om hem bij te hebben. Misschien ook wel leuk voor de foto's... En om 's nachts naar huis te gaan...



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 20:17:59

Wij hadden in de voormiddag ook veel regen, maar ik heb me daar echt niets van aangetrokken. Het geeft nog wel leuke effecten op de foto's, die witte paraplu's (verslagje en foto's staan hier al op het forum). Mijn kleed is er eigenlijk ook helemaal niet zo vuil van geworden, terwijl ik toch wel een redelijk grote sleep had die door het vuil en het nat sleurde.
De fotoshoot hebben wij deels binnen, deels buiten gedaan. Wij hadden geluk dat toen het zonnetje net even kwam piepen.
Van de koude (wij hadden 15°) heb ik helemaal geen last gehad. Terwijl iedereen er in jasjes en vestjes stond, had ik slechts een bolerootje met korte mouwtjes. Normaal heb ik het altijd snel koud, maar die dag heb ik daar gek genoeg geen last van gehad. De adrenaline misschien? Mijn rok had wel veel lagen stof, dus dat was aan mijn benen wel altijd lekker warm :-)

Laat het weer je dag niet verpesten. Het is hoe dan ook een stralende dag waarvan je intens geniet. Zonnig en warm is natuurlijk wel leuker, maar het belangrijkste is dat je samen bent met al je geliefden, die dag kan sowiezo niet stuk!

Veel geluk en plezier!
Joyce




liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik13-5-2013 23:11:12

Eitjes naar de nonnen brengen misschien?! Ik doe voor jullie allemaal een schietgebedje voor mooi weer! xxx



Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik14-5-2013 11:38:45

Marieke: jouw kleed kwam toch ook van La Tiara he?
Hoe lang op voorhand heb jij je 2de pas gehad?



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik14-5-2013 12:06:17

@ Stephanie. Mijn eerste pas was op 3 april.

Laatste pas was 8 mei, ik kon het toen gewoon meenemen want alles was in orde :)



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik15-5-2013 14:45:56

Ondertussen zijn de vooruitzichten voor zaterdag al iets gunstiger. Op bdb.be is de neerslaghoeveelheid van 'zeer veel' naar 'matig, perioden met regen' bijgesteld. De lang aanhoudende regen zou volgens het KMI pas voor zondag zijn. Ook de maximumtemperatuur voor zaterdag is volgens het KMI al wat hoger dan wat de voorbije dagen voorspeld was. Hopelijk blijft het zo!
Alleszins, ik heb de ideale regenlaarzen gevonden, dus het belooft nog wel ludiek te worden :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...