Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11 mei 2013

  12-5-2013 21:39:58
Ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven, maar het was in 1 woord fantastisch!!!
De Weddingsingers waren gewoon PRACHTIG!!!!
De videograaf is ook een aanrader Ivanos! Stylemepretty was ook heel goed :)
De feest ging door in Hof ter Beucken in Buggenhout en het was gewoon suppppeeer!!!
Allemaal aanraders
Boboda (ceremoniemeester Ellen) Heeft ons super geholpen!
Alles was perfect ondanks het minder goede weer ;)

Link naar onze openingsdans:
https://www.facebook.com/katrien.vda?ref=tn_tnmn#!/phot...
Foto'tjes volgen later :p




Katrien
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1772


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik12-5-2013 21:49:08

Proficiat! Heel mooi boeket! De openingsdans kan ik niet zien maar de foto's zien er veel belovend uit.



Isabelle
12-7-2014
 Meld misbruik12-5-2013 22:17:42

Proficiat, ziet er echt prachtig uit! Geniet maar van jullie wittebroodsweken ! Ik heb nog een vraag: heb je het hangertje aan je boeket ergens laten maken? Ik zou graag ook zo een hangertje hebben met de afbeelding van mijn overleden oma om aan mijn boeket te hangen, maar ik heb geen idee waar ik dit kan laten maken.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-5-2013 22:35:57

Ik heb jou hier dikwijls zien verschijnen op het forum dus was wel benieuwd!! Een dikke proficiat! De link van de openingsdans werkt niet bij mij. De eerste foto is super! Boeket is inderdaad mooi! Ik ben benieuwd naar meer foto's! Je hebt er een perfecte datum uitgekozen; namelijk mijn verjaardag haha! Geniet nog maar lang na!!



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik12-5-2013 22:57:22

Hey Isabelle, het hangertje heb ik bij pieternelke laten maken, je moet eens kijken op facebook! Heel mooi en goede service :)
Silke, het was ook een mooi dag eh ;) Voor jou ook proficiat! Ik heb het nochtans openbaar gemaakt?



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik13-5-2013 9:58:49

Een dikke proficiat Katrien ! Het zag/klinkt er idd fantastisch uit. Geniet nog van het leven als getrouwd koppel,
Groetjes !



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 10:49:17

Mercikes :)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik13-5-2013 11:51:03

Ja, trouwen is heerlijk he :-) Proficiat met jullie huwelijk!




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-5-2013 19:17:46

Proficiat Katrien!
Zo romantisch jullie openingsdans!
Geniet nog maar goed na en ik ben benieuwd naar de rest van de foto's!
Je kleedje zag er heel mooi uit!

groetjes
Sandra



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik14-5-2013 11:58:25

jammer ik kan de openingsdans niet zien, wel mooi boeketje, veel geluk samen!



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2013 22:02:47

Dikke proficiat met jullie huwelijk! Ik kan jullie openingsdans ook niet zien. Veel geluk samen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info